Puskat

Nämä puskissa piileskelevät pelkurit pääsevät ikävän helposti rekkautuneiden kimppuun.
Olisi paljon reilumpaa antaa kritiikkia
vasta sen jälkeen kun on rekistöröinyt
itselleen nimimerkin.


http://www.youtube.com/watch?v=xz07Hf5htfY


"Se tosin vaatisi rohkeutta"


MarttyyriMallari-TTt

17

753

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miksi???

      Saako puskasta kritisoida rekattujen ajatuksia?

      "Tai onko rekattu ja ajatus yksi ja sama"

      • nimimerkillä :

        esiintyminen vaatii suurta rohkeutta mikä on suurin hyve


      • ???????
        nimimerkillä : kirjoitti:

        esiintyminen vaatii suurta rohkeutta mikä on suurin hyve

        sitten.

        "Hyveisiä ovat rekatut"

        Terv. Hyveetön rekkaamaton.


    • sirpamaikkarilta

      on pelkuri rekattunakin. Ja sen takia niin moni täällä kaipaakin suojelustani.

      "Rekattu mutta ei pelkuri"

      Pimeää pelkäävä suomalainen akka

      • ja onhan se kivempaa tietää ketä pahoinpitelee.


        "Pelkurit piileskelevät"


        MarttyyriMallari-TTt


    • monessa pensaassa lymyillyt

      Oon päättäny rekisteröityy kahen ja puolen viikon päästä, 28. päivä, kello 20.04.

      Tule siis sinäkin, toinen puskailija, mukaan jotta voit jäädä seisomaan sanojesi taakse!

      • täällä on

        enemmän kuin kaksi puskailijaa. Luulisin.


      • mut ta
        täällä on kirjoitti:

        enemmän kuin kaksi puskailijaa. Luulisin.

        toi oliki henkilökohtanen kutsu jokaiselle. ajattelin sen puhuttelevan enemmän. tai no oikeestaan en ajatellu, kunhan kirjotin.


      • sil lä
        mut ta kirjoitti:

        toi oliki henkilökohtanen kutsu jokaiselle. ajattelin sen puhuttelevan enemmän. tai no oikeestaan en ajatellu, kunhan kirjotin.

        rekkautumisella sitten saavuttaisi? Mitä sillä todistaisi? Tai onko se keino päästä sisäpiiriin?
        Tai luoda uusi sisäpiiri?


      • uusi elämä!
        sil lä kirjoitti:

        rekkautumisella sitten saavuttaisi? Mitä sillä todistaisi? Tai onko se keino päästä sisäpiiriin?
        Tai luoda uusi sisäpiiri?

        Sillä saavuttaa kaiken, aivan kaiken! Kaikki mikä puskasta jää näkemättä, kokematta, sen voit saavuttaa vain muutamalla klikkauksella. Rekisteröitymisen jälkeen mikään ei ole kuin ennen -kuinka olisikaan kun olet niin paljon enemmän?


      • en ole juuri
        uusi elämä! kirjoitti:

        Sillä saavuttaa kaiken, aivan kaiken! Kaikki mikä puskasta jää näkemättä, kokematta, sen voit saavuttaa vain muutamalla klikkauksella. Rekisteröitymisen jälkeen mikään ei ole kuin ennen -kuinka olisikaan kun olet niin paljon enemmän?

        nyt vittuilevalla tuulella. Joku toinen kerta. Nyt ei ole mitään syytä siihen.


    • viestistä :

      ylläpidolle! Meitä kunnon puskia on taas aiheettomasti loukattu!

      • tätä täytyy

        kompata.


    • äwpgds

      Ottaa oppia sinusta, joka uskallat esiintyä oikealla nimelläsi ja identiteetilläsi, jotka tosiaankin käyvätkin hyvin ilmi profiilistasi.

      • tuo oli jo ihan hauska kommentti (:


        "Lisää vaan näitä"


        MarttyyriMallari-TTt


    • voi....

      ....

    • ominaisuus....

      On rekisteröimättömyys.
      Ainoa syy kirjoitella täällä.

      Olen rekisteröitynyt asiallisille keskustelupalstoille, tämä ei kuulu niihin.

      Kuka jaksaa jauhaa paskaa jollain nimimerkillä?

      Ei täällä ole oikeasti kukaan kimppuun käynyt.

      Aika vainoharhainen täytyy olla, jos nettikeskusteluista löytää jotain pelättävää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe