Laulu menee jotenkin näin: "Miska soutaa joella, rannalle jäi Petruska, ai-ai Kalinka, missä Miska, Petruska?"
Onko tohon lauluun lisää sanoja?
Muutenkin olis kiva kuulla jotain 70- ja 80- luvuilla lapsille lauleltuja kauniita lauluja, itse olen syntynyt -85 ja kaikki sen ajan lastenlaulut on jotenkin unohtunut vaikka niitä olisi kiva laulaa omalle lapselle joskus.
Miska soutaa joella
7
7187
Vastaukset
miskan matka saareen vie, petruskalla toinen tie. ai- jai katinka, missä miska, petruska..
laulu löytyy piiri pieni pyörii kirjasta.. joka sisältää paljon lasten lauluja 90-luvulta.. käytetty muummuassa lastenlaulukirjana ala-asteella.. kannattaa käydä kirjastosta kahtoon- säkeistö:
Nousi armas aurinko,
ystävykset saapui jo.
Hei hei Katinka,
täällä Miska, Petruska.
- puuhevonen-levy
pmmp:ltä ilmesti puuhevonen niminen levy,joka on täynnä ihania lastenlauluja 80 luvulta mm. tuo miska soutaa joella, minä soitan harmonikkaa jne.. miellä siitä levystä tykkää kaikki!
- lisää lauluja
kyllä niitä löytyy, kun googlettaa
http://www.juhahelvio.net/lastenlauluja1.htm - misu kisu
2. Miskan matka saareen vie, Petruskalla toinen tie.
ai-ai katinka, missä miska, petruska?
p.s ei ole enempää sanoja olemassa! - Jaahasssssssssssss
Mimmit on myös tehnyt tuosta laulusta oman coverin.
Löytynee spotifystä nimellä katinka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 622592
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096