SCOOTER VS. MARC ACARDIPANE & DICK RULES:
MARIA (I LIKE IT LOUD)
RELEASE DATE:
OUT NOW!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.scootertechno.com
SCOOTER-OUT NOW!!!!!!!!!!!
10
608
Vastaukset
- Maissi
Scooter on paskaa.
- Ohikulkija!
Mitä jos suksisit vittuun ja pitäisit turpasi kiinni asioista, joista et ymmärrä!!??
- Maissi
Ohikulkija! kirjoitti:
Mitä jos suksisit vittuun ja pitäisit turpasi kiinni asioista, joista et ymmärrä!!??
Pari asiaa sinunlaisellesi Scootr-fanille
Asia 1: Kyllä ymmärrän, ja paljonkin.
Asia 2: Täällä esitetään ja keskustellaan mielipiteistä ja on väärin haukkua toisen mielipidettä.
Asia 3: Jos suutut noin paljon jos sanon lempibändiäsi paskaksi, voit minun(kin) puolesta suksia itse sinne äitis vittuun, mikäli sinulla ei muute tekemistä ole. Muista ottaa mukaan korvalappustereot ja Scooterin uusin levy, niin olet kuin taivaassa. - ällämöllö
Maissi kirjoitti:
Asia 2: Täällä esitetään ja keskustellaan mielipiteistä ja on väärin haukkua toisen mielipidettä.
Asia 3: Jos suutut noin paljon jos sanon lempibändiäsi paskaksi, voit minun(kin) puolesta suksia itse sinne äitis vittuun, mikäli sinulla ei muute tekemistä ole. Muista ottaa mukaan korvalappustereot ja Scooterin uusin levy, niin olet kuin taivaassa.Scooter on on kyl niin anaalist....harrastavat pelkkää plagiointia....ja vitun paskaa sellast
- Scooterist
ällämöllö kirjoitti:
Scooter on on kyl niin anaalist....harrastavat pelkkää plagiointia....ja vitun paskaa sellast
Scooter on hyvä bändi.
Maria tosin ei ole huippubiisi, tarttuva toki.
Night on uusista paljon parempi.
Scooterin parhaat biisit ovat kyllä omaa sävellystä =) - mimmu
Scooterist kirjoitti:
Scooter on hyvä bändi.
Maria tosin ei ole huippubiisi, tarttuva toki.
Night on uusista paljon parempi.
Scooterin parhaat biisit ovat kyllä omaa sävellystä =)Scooter on paras bändi koko maailmassa!!!! =)
- THE LAW!
Maissi kirjoitti:
Asia 3: Jos suutut noin paljon jos sanon lempibändiäsi paskaksi, voit minun(kin) puolesta suksia itse sinne äitis vittuun, mikäli sinulla ei muute tekemistä ole. Muista ottaa mukaan korvalappustereot ja Scooterin uusin levy, niin olet kuin taivaassa.1.Se on SCOOTER!!!!!!!!!!!
(joten opettele kirjoittamaan)
2.Scooter on paras!
3.HAISTA SINÄ HINTTARI PIIIIIIIIITKÄ PASKA JA SUKSI OMAAN VITTUUSI! - Töhnä
THE LAW! kirjoitti:
1.Se on SCOOTER!!!!!!!!!!!
(joten opettele kirjoittamaan)
2.Scooter on paras!
3.HAISTA SINÄ HINTTARI PIIIIIIIIITKÄ PASKA JA SUKSI OMAAN VITTUUSI!Ei voi olla totta! Miten näin säälittäviä "ihmisiä" voi eksyä tänne? Kuulin ystäviltäni, että sama THE LAW (jolla on muuten monta nimierkkiä, mm. THE LAW,DAVE ja POWER MAN) on leikkinyt pelleä muillakin alueilla. Ikävä kyllä näyttää siltä, että tämä musiikki-aluekin on saastunut. Pyydämme kaikkia järkeviä ihmisiä häipymään alueelta, ennekuin kukaan saa pysyviä oireita.
- THE LAW!
Töhnä kirjoitti:
Ei voi olla totta! Miten näin säälittäviä "ihmisiä" voi eksyä tänne? Kuulin ystäviltäni, että sama THE LAW (jolla on muuten monta nimierkkiä, mm. THE LAW,DAVE ja POWER MAN) on leikkinyt pelleä muillakin alueilla. Ikävä kyllä näyttää siltä, että tämä musiikki-aluekin on saastunut. Pyydämme kaikkia järkeviä ihmisiä häipymään alueelta, ennekuin kukaan saa pysyviä oireita.
Opettelepas kirjoittamaan!
Minä olen laki, mikä sinä olet?
Ja eikö sinun aivotoimintasi riitä tajuamaan, että en edelleenkään ole POWER MAN tai DAVE?
Hmm...LOL!!!!!!!!!! - ...........
THE LAW! kirjoitti:
Opettelepas kirjoittamaan!
Minä olen laki, mikä sinä olet?
Ja eikö sinun aivotoimintasi riitä tajuamaan, että en edelleenkään ole POWER MAN tai DAVE?
Hmm...LOL!!!!!!!!!!Scooter on anaalista
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17012945
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1545458Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454810Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493689Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392798Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1211969Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1121715Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3661638Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1081538Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361481