Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Rödsögården

Masi

Ootteko kuullu tollast bändiä? On ilmeisesti suomalainen!?

www.myspace.com/rodsogarden

11

2622

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rödsöfan

      joo siis huippu biisei ! hyvä meininki go go

    • Tikku

      Ei tää kyllä diskoa oo, mutta ihan sairaan hyvää!

    • Vengeance

      Kyllä pojat mut ainaki lisäili kaveriksi ja kävin sitte kuuntelemassa. Kivan kuulosta musiikkia ja sanoivat että levyä olis tulossa

    • loistavaa

      Aivan loistavaa soitantaa... kyllä huomaa miten suomenmaassakin pikkuhiljaa osaaminen kasvaa. Hyvin tuotettua materiaalia. Levyn ostan viipymättä jos ja kun sellainen tulee... tästä bändistä kuullaan vielä!

    • Henkka

      toi kitaristi on mun musiikin opettaja.

      ei oo kyllä mun mieleistä musiikkia...

    • MIBIZ

      Ihan helevetin komeen kuuloista, Kokkolasta ovat lähtöisin.

      • LMaekine

        Pääosa varmaan on Kokkolasta... Mutta Antti ainakin mun tietojen mukaan Tampereelta... ;)


    • LMaekine

      Oon kuullu ja käynyt keikallakin... vanha musiikin maikka soittaa kitaraa siinä. Hyvää U2/Coldplay/The Killers sekotusta :D Simply Rocks!

      • tötterö__

        Eilen Simply Redin lämppärinä oli kyseinen bändi ja en oo moista kidutusta joutunu kokemaan aikoihin. Onneksi epävireinen kiekuminen kesti vaan 30min ja sen jälkeen tuli sopiva tauko vuorata korvat silikonilla ennen pääesiintyjää..


      • *Stars*
        tötterö__ kirjoitti:

        Eilen Simply Redin lämppärinä oli kyseinen bändi ja en oo moista kidutusta joutunu kokemaan aikoihin. Onneksi epävireinen kiekuminen kesti vaan 30min ja sen jälkeen tuli sopiva tauko vuorata korvat silikonilla ennen pääesiintyjää..

        No ei se minusta niin pahalta kuulostanut, päinvastoin. Olin, ennenkin lämppäreitä nähneenä, todella positiivisesti yllättynyt. Saivat minusta uuden fanin. Mutta taitaa olla Tötteröllä ollut huono ilta, kun tänne asti jaksoi kiukkuaan tulla purkamaan. Sanoiko vaimosi poikia somiksi?


      • ...
        tötterö__ kirjoitti:

        Eilen Simply Redin lämppärinä oli kyseinen bändi ja en oo moista kidutusta joutunu kokemaan aikoihin. Onneksi epävireinen kiekuminen kesti vaan 30min ja sen jälkeen tuli sopiva tauko vuorata korvat silikonilla ennen pääesiintyjää..

        Taitaa tötterö olla sen luokan miehiä ettei rinnalla paljon vaimoainesta kuljekaan. Ja kun vielä kuuli että bändin pojat seurustelee niin siitähän tämä suutahti... Simply Redin punapää on onneksi enemmän miehen makuun.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2317
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1728
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1530
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1457
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1429
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      68
      1241
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe