Rödsögården

Masi

Ootteko kuullu tollast bändiä? On ilmeisesti suomalainen!?

www.myspace.com/rodsogarden

11

2695

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rödsöfan

joo siis huippu biisei ! hyvä meininki go go

• Tikku

Ei tää kyllä diskoa oo, mutta ihan sairaan hyvää!

• Vengeance

Kyllä pojat mut ainaki lisäili kaveriksi ja kävin sitte kuuntelemassa. Kivan kuulosta musiikkia ja sanoivat että levyä olis tulossa

• loistavaa

Aivan loistavaa soitantaa... kyllä huomaa miten suomenmaassakin pikkuhiljaa osaaminen kasvaa. Hyvin tuotettua materiaalia. Levyn ostan viipymättä jos ja kun sellainen tulee... tästä bändistä kuullaan vielä!

• Henkka

toi kitaristi on mun musiikin opettaja.

ei oo kyllä mun mieleistä musiikkia...

• MIBIZ

Ihan helevetin komeen kuuloista, Kokkolasta ovat lähtöisin.

• LMaekine

Pääosa varmaan on Kokkolasta... Mutta Antti ainakin mun tietojen mukaan Tampereelta... ;)

• LMaekine

Oon kuullu ja käynyt keikallakin... vanha musiikin maikka soittaa kitaraa siinä. Hyvää U2/Coldplay/The Killers sekotusta :D Simply Rocks!

• tötterö__

Eilen Simply Redin lämppärinä oli kyseinen bändi ja en oo moista kidutusta joutunu kokemaan aikoihin. Onneksi epävireinen kiekuminen kesti vaan 30min ja sen jälkeen tuli sopiva tauko vuorata korvat silikonilla ennen pääesiintyjää..

• *Stars*
        tötterö__ kirjoitti:

Eilen Simply Redin lämppärinä oli kyseinen bändi ja en oo moista kidutusta joutunu kokemaan aikoihin. Onneksi epävireinen kiekuminen kesti vaan 30min ja sen jälkeen tuli sopiva tauko vuorata korvat silikonilla ennen pääesiintyjää..

No ei se minusta niin pahalta kuulostanut, päinvastoin. Olin, ennenkin lämppäreitä nähneenä, todella positiivisesti yllättynyt. Saivat minusta uuden fanin. Mutta taitaa olla Tötteröllä ollut huono ilta, kun tänne asti jaksoi kiukkuaan tulla purkamaan. Sanoiko vaimosi poikia somiksi?

• ...
        tötterö__ kirjoitti:

Taitaa tötterö olla sen luokan miehiä ettei rinnalla paljon vaimoainesta kuljekaan. Ja kun vielä kuuli että bändin pojat seurustelee niin siitähän tämä suutahti... Simply Redin punapää on onneksi enemmän miehen makuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      202
      2112
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      159
      1429
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      227
      1061
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      917
    5. 58
      898
    6. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      72
      831
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      47
      823
    8. 93
      777
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      697
    10. Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!

Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta
      Pyhäjärvi
      108
      684
    Aihe