Eräässä riidassa mieheni kertoi minulle oudon asian; hän teeskentelee rakastellessamme. Voiko näin olla? Aloin tietenkin itkeä, sillä onhan se kova paikka. Vähän jan kuluttua hän pyysi anteeksi, mitä olikaan sanonut minulle, joka olen hänen ainoansa ja rakastaa vain mua ja olen hyvä hänelle.
Miksi sanoa tuollaista, jos siinä ei ole nimeksikään totuutta??? Ja voiko mies teeskennellä.
Kummallista
3
460
Vastaukset
- Joo
Totta hitossa mies osaa teeskenellä,
olipa typerä kysymys.
Mie teeskentelen niin hyvin että 9 10:nestä ei huomaa eroa,
sen lisäksi teekentelen välillä,
niin, että en oo ees paikalla.
Sun täytyy
tajuta et jos miehes vaivautuu
teeskentelemään sun takia,
niin se rakastaa suo ihan pirusti.
Käännäppä asia toisin päin,
oiskohan se vaivaantunut teeskentelemään
jos se ei välittäis jos en välitä
partnerista, heitän korsun solmuun ja lähden mäelle.
Mun käy suo kateeksi =)- Avokas
Ai, toi ei tullut mun mileen. Se on kyllä varmaan totta. Mutta on se aika kurjaa, jos toisen täytyy teeskennellä. Tulee vain mieleen onko se ollenkaan kiinnostunut seksistä, vai pitääkö se mua äitinään?
Miks käy kateeksi? - Joo
Avokas kirjoitti:
Ai, toi ei tullut mun mileen. Se on kyllä varmaan totta. Mutta on se aika kurjaa, jos toisen täytyy teeskennellä. Tulee vain mieleen onko se ollenkaan kiinnostunut seksistä, vai pitääkö se mua äitinään?
Miks käy kateeksi?Joo eli niin ku sanoin,
en oo teeskennellyt kuin
niitten ihmisten kanssa joista
oikeesti välitän,
teeskentely on mielestäni mieletöntä
välittämistä, ja siksi nää oot onnelinen.
Mutta joo, jos ei miellytä,
niin kyllähän noita ihmisiä
maailamssa riittää =/
T
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv92259Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441865- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938