Ei oo hirveest tullu seurattua nykypäivän musan tilaa,olis kiva tietää onko uusia bändejä tms.Itse olen elänyt nuoruuteni Pelle Miljoonan,sex Pistolsin ym. fiiliksissä ja mitä niiden jälkeen on tullut,Ratsia,Punaiset Messiaat jne.Nykyään ei toi musa oo enää niin tärkee juttu kun ennen mutta aate istuu tiukasti olkapäälläni hautaan asti,olen elämäntapaintiaani,ja vaatetuskaan ei oo enää niin radikaali,erilainen kuitenkin valtaväestöön nähden,mistä kyllä kuulee kommentteja,varsinkin kun on lapsia.Koulun vanhempainilloissa ja juhlissa tuijottelu joskus ärsyttää!!
Ikipunkkari
9
1100
Vastaukset
Hitot nykymusiikista, pääasia, että punk voi hyvin.:)
Ainakin MySpacessa bändejä riittää pilvin pimein.
Netti oli punkin kannalta jonkinlainen lottovoitto - todellista DIY:ta.
Vaikka musiikkiteollisuus kahlaa paskassa, joka ei enää edes käy kaupaksi netin ja ylihintaisten levyjen ansiosta, niin punk ei ole koskaan ollut niin riippuvainen levymyynnistä kuin valtavirta - eli Dinosaurs Will Die!
http://www.youtube.com/watch?v=EXTcIN9BRWM
Rönsyilevää tekstiä - miten niin?Kiitti vinkistä,en oo hirveest surffaillu netis,en tajunnukkaan mitä kaikkee sielt löytyy.Pitäs kait hommata oma tietsikka et sais joskus rauhas ettii näit omii juttui,ja oma huone et vois rauhas kuunnella,no,onhan ämppäri keksitty.Meil kun ei muut tykkää kun rahan takia tehdystä musasta,tai no, vanhin kyl diggaa hevist.Niin,musahan täs jutus on sivuseikka sinällään,mulle tää on ajatusmaailmajuttu ja elämäntapavalinta.
- rudi.peni
janador kirjoitti:
Kiitti vinkistä,en oo hirveest surffaillu netis,en tajunnukkaan mitä kaikkee sielt löytyy.Pitäs kait hommata oma tietsikka et sais joskus rauhas ettii näit omii juttui,ja oma huone et vois rauhas kuunnella,no,onhan ämppäri keksitty.Meil kun ei muut tykkää kun rahan takia tehdystä musasta,tai no, vanhin kyl diggaa hevist.Niin,musahan täs jutus on sivuseikka sinällään,mulle tää on ajatusmaailmajuttu ja elämäntapavalinta.
Tämä ilmoittautuu myös, olen yli 40 ja punk asenne/elämäntapa istuu tiukasti (näköjään). Joskus vaimo sanonut että leikkaa ny ees toi keesi pois, muttenperkele leikkaa.Lapset tykkäävät kun isi on erinäköinen kun muut isit, vaikkeivat siedäkään punk musiikkia.
ja haluisin kasata sen bändinkin uudestaan, nyt vois olla järkevämpää sanottavaakin kuin silloin 80luvun alussa rudi.peni kirjoitti:
Tämä ilmoittautuu myös, olen yli 40 ja punk asenne/elämäntapa istuu tiukasti (näköjään). Joskus vaimo sanonut että leikkaa ny ees toi keesi pois, muttenperkele leikkaa.Lapset tykkäävät kun isi on erinäköinen kun muut isit, vaikkeivat siedäkään punk musiikkia.
ja haluisin kasata sen bändinkin uudestaan, nyt vois olla järkevämpää sanottavaakin kuin silloin 80luvun alussaKasaa ihmees bändis jos kert siit haaveilet,tääl eletään vaan kerran ja siit pitää ottaa kaikki irti.Tällä iällä on jo totisesti paljon enemmän sanottavaa ko nuorempana kun mieles pyöri vaan,no,tiiät varmaan.Kakarana se pääasia oli musa,viina ja huumeet,nyt on erilaista kun elää perheellisenä,mulle tää punk on tapa ajatella,yhteiskunnast yms.Ja muksut oon kasvattanu punk-hengessä,jotain on mennyt jopa perille,vanhimmat tosin kapinoi mutta sehän kuuluu asiaan.Olisin huolissani jos ne ois sellasii lapatossui et tekis kaiken niinkun muutkin,sitä vihaan kaiken eniten et pitäs olla niin kun toi valtaväestö.Erilaisuus on rikkautta! Jos ihminen on sinut ittensä kans ni sillon ei tarvi ajatella muitten mielipiteitä pukeutumisesta ym.Mä oon kakarasta asti tehny ja eläny just niinkun oon tykänny,ja niin teen kyl nykyäänkin,tosin perheen huomioonottaen.Joskus vituttanu ko on tullu kommenttia tuntemattomilt ihmisilt et voix tollasel olla lapsii.Ihan kun niit ulkonäöl tehtäs ja kasvatettas,se on tärkeintä mitä on pään sisällä eikä se milt näyttää.Sitä paitsi omast mielestäni näytän helvetin hyvält!!
- Min kaa yx kert ja sit rokatii
janador kirjoitti:
Kasaa ihmees bändis jos kert siit haaveilet,tääl eletään vaan kerran ja siit pitää ottaa kaikki irti.Tällä iällä on jo totisesti paljon enemmän sanottavaa ko nuorempana kun mieles pyöri vaan,no,tiiät varmaan.Kakarana se pääasia oli musa,viina ja huumeet,nyt on erilaista kun elää perheellisenä,mulle tää punk on tapa ajatella,yhteiskunnast yms.Ja muksut oon kasvattanu punk-hengessä,jotain on mennyt jopa perille,vanhimmat tosin kapinoi mutta sehän kuuluu asiaan.Olisin huolissani jos ne ois sellasii lapatossui et tekis kaiken niinkun muutkin,sitä vihaan kaiken eniten et pitäs olla niin kun toi valtaväestö.Erilaisuus on rikkautta! Jos ihminen on sinut ittensä kans ni sillon ei tarvi ajatella muitten mielipiteitä pukeutumisesta ym.Mä oon kakarasta asti tehny ja eläny just niinkun oon tykänny,ja niin teen kyl nykyäänkin,tosin perheen huomioonottaen.Joskus vituttanu ko on tullu kommenttia tuntemattomilt ihmisilt et voix tollasel olla lapsii.Ihan kun niit ulkonäöl tehtäs ja kasvatettas,se on tärkeintä mitä on pään sisällä eikä se milt näyttää.Sitä paitsi omast mielestäni näytän helvetin hyvält!!
Eikö ihmiset osaa enää kirjoittaa normaalia suomenkieltä. Vaikka kuinka sanoja lyhennellään, ei lopputulos kuitenkaan ole yhtä hauskan näköistä ja kuuloista ku eestikeel. Punkkiahan on tullut soitettua jo pitkä tovi, muttei se näy tai kuulu jokapäiväisessä puhekielessä aiemmin esiintyneen herran tavalla. Kyllä sen viimeisen vokaalin voi joskus sanoa ja jopa riimittää eikä se ole suinkaan paha asia. Mut jo(s) halu(u) ol kapinal mik ette(i). On se vaan helvetin tyhmän kuulloista, jos ihmiset oikeasti puhuvat tuolla tavalla. Tai perkele ootte Porista, Turusta ja Raumalta koko poppoo! Hyi kirosana!
- punkkarikloppi
Min kaa yx kert ja sit rokatii kirjoitti:
Eikö ihmiset osaa enää kirjoittaa normaalia suomenkieltä. Vaikka kuinka sanoja lyhennellään, ei lopputulos kuitenkaan ole yhtä hauskan näköistä ja kuuloista ku eestikeel. Punkkiahan on tullut soitettua jo pitkä tovi, muttei se näy tai kuulu jokapäiväisessä puhekielessä aiemmin esiintyneen herran tavalla. Kyllä sen viimeisen vokaalin voi joskus sanoa ja jopa riimittää eikä se ole suinkaan paha asia. Mut jo(s) halu(u) ol kapinal mik ette(i). On se vaan helvetin tyhmän kuulloista, jos ihmiset oikeasti puhuvat tuolla tavalla. Tai perkele ootte Porista, Turusta ja Raumalta koko poppoo! Hyi kirosana!
kaverihan on ilmiselvä punkkari,
herätti paheksuntaa ja inhoa. punkkarikloppi kirjoitti:
kaverihan on ilmiselvä punkkari,
herätti paheksuntaa ja inhoa.Asiaa,taas närkästy yx "ihminen" kun olin oma itteni!! Kyl näit pikkusielusii riittää...Tää kaveri on muutes NAINEN.
- anarkomarko
On tosi punkkia jos vanhempainillassa joku mollottaa, pysy lujana, se on taantumuksen mullottava silmä.!
Olet läski plösö, älä viitis puhua itsestäsi punkkina enää, ehkä joskuks olit muka joku hengari mut nyt olet keskiluokkainen läskimooses eli juuri sitä mitä vastaan punk on. l ä s k i m o o o o o o o o o s e s joka hyytyi.- xradicalx
tai jotain.
Se, että sinulla on tietokone ei tee sinusta vielä ihmistä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3177424Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662146- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161362- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91231Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691210RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541146Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019