Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

miten sanoa miehelle ettei kiinnosta..

Cordelia

ja niin että se tajuaa sen? eikä jaa epätoivoisena inisemään perään ja yrittämään uudestaan ja uudestaan...

mä en jaksa enää nätisti sanoa et ei kiinosta, mä olen koittanut olla niin etten huomaa sitä, en vastaa sen viesteihin taipuheluihin, mitä hittoa mä teen!!!

31

4789

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vertti

      ...jätä alapesu, suihkussa käynti ja hampaiden pesu tekemättä vähintään viikon ajaksi. Älä suori hiuksiasi äläkä meikkaa. Vastaa tekstiviesteihin tai puheluihin käyttämällä toisen miehen nimeä. Jos satut törmäämään, niin anna tulla reippaasti vaan ne pierut. Eiköhän tässä aluksi neuvoa.

      • Muuten hyvä mutta olen itse parisuhteessa niin sen takia haluan peseytyä, harjata hiukset ja meikata. Ite oon vain välttänyt kontaktia ja viettänyt runsaasti aikaa oman mieheni kanssa.


    • M 36

      voiko olla totta. Kyllä mulle ei oo tarvinnu kahta kertaa sanoa.

      • Cordelia

        mies kantaa lahjoja minkä kerkiää ja toivoo että sillä sais mut kiinnostumaan...ei se sillä sitä tee, tekee vain itsensä epätoivoisemman näköseks..


      • Anonyymi
        Cordelia kirjoitti:

        mies kantaa lahjoja minkä kerkiää ja toivoo että sillä sais mut kiinnostumaan...ei se sillä sitä tee, tekee vain itsensä epätoivoisemman näköseks..

        Minulla pari tämmöstä miestä,itse halusin vaan pitää hauskaa,ns yhden yön jutut. No nyt laittavat,että olisi kiinnostusta tutustua enempi ja eivät usko mitään. Toinen laittoi jopa eri numerosta että miksi estin hänen numeron. No antaa aikansa pommittaa heidän,en ole tapaamassa enää.


    • Enormous

      No miks hitossa sun sit pitäs sanoo nätisti ettei kiinnosta?
      Jos ei perhana sentään kiinnosta ni SANO SE SUORAAN JA HETI NIIN ETTEI JÄÄ EPÄSELVÄKSI!!!!

      Onko se muka niin helvetin vaikeeta?
      Ihan turha inistä jos joku yrittää uudestaan,uudestaan ja uudestaan.......
      jotku naisethan ite sen opettanu leikkimällä vaikeasti saatavaa.Vaativat just lahjoja ja vaik mitä ennenku "lämpenevät".
      Nojoo minä en kyl ainakaan lahjoi muijille jakele jossen oikeesti tykkää, pilluu saa helpommalki jos vaan sitä on hakemassa.(no ite en kyl oo sen peräs,tällänen toivoton romantikko kun oon)
      Mut mistä ihmeestä kuvittelet miehen tietävän mistä kulloinkin on kysymys josset sitä sano.

      Arvatenkin toi nätisti sanominenkin ollu malliin "emmää NYT JUST oikeen taida viittii sun kans alkaa ku on tällähetkellä niin kiirettä töissä ja tost edellisestkä erosta en oo IHAN VIELÄ toipunut"
      Näinkö? ja sit ihmettelet miksei se ymmärrä ettet halua KOSKAAN sen kaa mitään?

      Tässä sulle valmis viesti
      Ei ees töykeä versio.
      "MOI! Sinä et si aio luovuttaa? No sanon sinulle rehellisesti ettei kannata jatkaa.Meistä ei KOSKAAN tule minkäänlaista paria.Sinä et vaan yksinkertaisesti kiinnosta ollenkaan siinä mielessä.Joten please LOPETA!"

      tätä tuskin kannattaa käyttää
      "Saatanan pervo runkkari jätä mut jo rauhaan.Ei kiinnosta tollaset rumat haisevat idiootit jotka ei ees ite tajuu sitä miten vastenmielisiä ovat.HÄIVY ELÄMÄSTÄNI!!!Jos pilluu haluut ni sijoita ne lahjarahas huoriin PERKELE!!"

      Kuhan teet asian selväks heti alussa.Säästää molempia pitemmän päälle vaik alus kirpasiskin.


      T:Enormous Juup ilmeisesti naisten epäselvyyteen lopullisesti kyllästynyt mies?Vaik pyytämällä sais kaiken haluamansa ni ei,pitää kikkailla aina.KÄÄMI PALO!!PSSSSTTZZZZZZZSSSSSSSSHHHHHHHH!! :D
      [email protected]

      • cordelia

        olenko suoraa sanonut kun tajusin et se haluaa olla jotain muutakin kun kaveri ettei mua sitten kiinnosta ollenkaan. että voi suroaan vaan katsella ihan jotain muita kun mua.

        mutta ei herra vaan yrittää ja yrittää

        mä olen huutanut ja nauranut sille..mikään ei saa sitä lopettamaan kun se päätti et ton tytön se haluaa, ei edes se ettei mua kiinosta. mä olen sille ilmeisesti asia mitä omistaa ja näyttää et tää on mun, muulla ei ole väliä


      • Ukkomies
        cordelia kirjoitti:

        olenko suoraa sanonut kun tajusin et se haluaa olla jotain muutakin kun kaveri ettei mua sitten kiinnosta ollenkaan. että voi suroaan vaan katsella ihan jotain muita kun mua.

        mutta ei herra vaan yrittää ja yrittää

        mä olen huutanut ja nauranut sille..mikään ei saa sitä lopettamaan kun se päätti et ton tytön se haluaa, ei edes se ettei mua kiinosta. mä olen sille ilmeisesti asia mitä omistaa ja näyttää et tää on mun, muulla ei ole väliä

        Jos se edelleen sulle niitä lahjoja kantaa, niin esitä lahjatoiveita. Saatpahan ainakin sellaista kamaa, jota haluat. Kunhan vain muistutat, ettei teistä koskaan tule paria, et syyllisty edes huijaukseen.


      • Enormous
        cordelia kirjoitti:

        olenko suoraa sanonut kun tajusin et se haluaa olla jotain muutakin kun kaveri ettei mua sitten kiinnosta ollenkaan. että voi suroaan vaan katsella ihan jotain muita kun mua.

        mutta ei herra vaan yrittää ja yrittää

        mä olen huutanut ja nauranut sille..mikään ei saa sitä lopettamaan kun se päätti et ton tytön se haluaa, ei edes se ettei mua kiinosta. mä olen sille ilmeisesti asia mitä omistaa ja näyttää et tää on mun, muulla ei ole väliä

        Niimpä niin tuttu juttu valitettavasti.
        Itellekki sattunu et vaan yksinkertasesti totaalisesti retkahtanu toisen lumoihin.
        Just sillee et yrittää vaikka millä saada toisen huomion vaikkei juur mitään vastakaikua saakkan.
        Järjellä ajateltuna tosi typerää.

        Ei se nainen ees mikään tosi upea täydellisen vartalon omaava. Eikä muutenkaan niin mielettömän ihmeellinen. Jostain syystä vaan viihdyin sen seurassa älyttömän hyvin.

        Jotenkin vaan järki katos totaalisesti touhuista ja ois tehny ihan mitä vaan saadakseen "omaksi". Enkä ny tällä meinaa et omistasin&pitäsin vankina vaan ihan vaan et sais olla yhdessä mahdollisimman paljon.
        Ënkä tosiaankaan osaa järjellisesti ollenkaan selittää mistä se lopulta johtui.

        Onhan noit kautta aikojen ollu aikakautensa suuria nimiä kuninkaita,neroja ties mitä jotka vaan järjettömästi rakastuneet johonkin ja tehny vaikka mitä naisen saavuttaakseen vaikka olis ollu tarjolla "parempia" jonossa oven takana. Jotkut sitten päätyny tekeen enemmän tai vähemmän epätoivoisia tekoja itselleen tai muille.

        Et kait se rakastuminen on sitten jonkinasteista hulluutta lopulta vaan.
        Toivon vaan ettei itelle enään ikinä käy niin että rakastun ilman vastarakkautta. Se syö sisältä kuin nälkäinen rotta.

        Eli toisinsanoen kannattaa pistää välit kokonaan poikki. Jossette ees asiasta pysty järkevästi keskusteleen niin se on lienee ainoa keino lopettaa vaan kaikki kaveruutta myöten.
        Raakaa? ehei. Aatteleppa itte miltä tuntuis jos rotat söis sisältä sese vasta raakaa on ;)
        Pääsee sekin eteenpäin elämässä&löytää uuden kohteen jota saattaa kiinnostaakkin.

        T:Enormous
        [email protected]


      • Cordelia
        Enormous kirjoitti:

        Niimpä niin tuttu juttu valitettavasti.
        Itellekki sattunu et vaan yksinkertasesti totaalisesti retkahtanu toisen lumoihin.
        Just sillee et yrittää vaikka millä saada toisen huomion vaikkei juur mitään vastakaikua saakkan.
        Järjellä ajateltuna tosi typerää.

        Ei se nainen ees mikään tosi upea täydellisen vartalon omaava. Eikä muutenkaan niin mielettömän ihmeellinen. Jostain syystä vaan viihdyin sen seurassa älyttömän hyvin.

        Jotenkin vaan järki katos totaalisesti touhuista ja ois tehny ihan mitä vaan saadakseen "omaksi". Enkä ny tällä meinaa et omistasin&pitäsin vankina vaan ihan vaan et sais olla yhdessä mahdollisimman paljon.
        Ënkä tosiaankaan osaa järjellisesti ollenkaan selittää mistä se lopulta johtui.

        Onhan noit kautta aikojen ollu aikakautensa suuria nimiä kuninkaita,neroja ties mitä jotka vaan järjettömästi rakastuneet johonkin ja tehny vaikka mitä naisen saavuttaakseen vaikka olis ollu tarjolla "parempia" jonossa oven takana. Jotkut sitten päätyny tekeen enemmän tai vähemmän epätoivoisia tekoja itselleen tai muille.

        Et kait se rakastuminen on sitten jonkinasteista hulluutta lopulta vaan.
        Toivon vaan ettei itelle enään ikinä käy niin että rakastun ilman vastarakkautta. Se syö sisältä kuin nälkäinen rotta.

        Eli toisinsanoen kannattaa pistää välit kokonaan poikki. Jossette ees asiasta pysty järkevästi keskusteleen niin se on lienee ainoa keino lopettaa vaan kaikki kaveruutta myöten.
        Raakaa? ehei. Aatteleppa itte miltä tuntuis jos rotat söis sisältä sese vasta raakaa on ;)
        Pääsee sekin eteenpäin elämässä&löytää uuden kohteen jota saattaa kiinnostaakkin.

        T:Enormous
        [email protected]

        kiitos todellakin, tuota mä tarvitsin! en edes enää halua olla tekemisissä koko miehen kanssa, aluks ollaan jo kauan oltu kavereita ja nyt en enää halua edes moikata sille. Ongelma on se et se pelaa veljen kans samassa joukkueessa salibandyä ja mä olen huoltaja...on pakko nähdä ja pakko puhua sen kanssa...


      • Enormous
        Cordelia kirjoitti:

        kiitos todellakin, tuota mä tarvitsin! en edes enää halua olla tekemisissä koko miehen kanssa, aluks ollaan jo kauan oltu kavereita ja nyt en enää halua edes moikata sille. Ongelma on se et se pelaa veljen kans samassa joukkueessa salibandyä ja mä olen huoltaja...on pakko nähdä ja pakko puhua sen kanssa...

        Se tekee asian tietysti pykälää hankalammaks kun joutuu kuitenkin aina näkeen.
        Tai toisaalta saattaa auttaakkin kun vaan oot aina kun sitä ei oiskaan vaik näätte useesti ni eiköhän se tajuu lopult.

        Josset oo jo kertonu ni kannattaa veljelleski sanoo et se häiritsee eikä sua kiinnosta pätkääkä ni veljes voi sitten "jätkien kesken" jutuissaan "kehoittaa" sitä jättään sut rauhaan.
        Enkä ny kyl meinannu mitään nurkantakana turpiin tekniikkaa, joka tuskin ois joukkuehengenkään kannalta kovin kannattavaa.

        Iha vaan et veljeskin tietää tilanteen ni voi ehkä vaikuttaa asiaan.
        eli sanoo vaik "et sää todellakaan kiinnosta mun siskoo ollenkaan jätä ny helvetti rauhaan se jo!" eikä esim "emmää vaan tie mitään mitä sisko sust tykkää,ohan se jotain puhunu sust"

        Mitä tekstareihin tulee ni kaks tapaa joko lopetat vastaamast todellakin ihan täysin mut eka sanot ettet enää aio vastata IKINÄ. Tai sitten vastaat aina vaan törkeesti kun kertoo kuulumisii ni "EVVK" tai kun kysyy ni "vittuuks se sulle kuuluu".Aina sama vastaus, ei mitään muuta.

        Nii tottahan voit siel peleis huutaa sille nii et kaikki kuulee mitä se puuhailee.Ehkä nolostuu ja lopettaa,ehkä ei.

        Mut se on vähä nii et jos lähtee agressiivisemmalle linjalle ni se tarvii kans pystyy pitään, muuten sit luulee vaan vitsiks.
        Toimiiki just päinvastoin kun hellität hetkekski.

        Toivottavasti sekin ny lopult tajuu ettei aina saa mitä haluu.

        Onnea "karkotus" yritykseen :)
        T:Enormous
        [email protected]


      • Cordelia
        Enormous kirjoitti:

        Se tekee asian tietysti pykälää hankalammaks kun joutuu kuitenkin aina näkeen.
        Tai toisaalta saattaa auttaakkin kun vaan oot aina kun sitä ei oiskaan vaik näätte useesti ni eiköhän se tajuu lopult.

        Josset oo jo kertonu ni kannattaa veljelleski sanoo et se häiritsee eikä sua kiinnosta pätkääkä ni veljes voi sitten "jätkien kesken" jutuissaan "kehoittaa" sitä jättään sut rauhaan.
        Enkä ny kyl meinannu mitään nurkantakana turpiin tekniikkaa, joka tuskin ois joukkuehengenkään kannalta kovin kannattavaa.

        Iha vaan et veljeskin tietää tilanteen ni voi ehkä vaikuttaa asiaan.
        eli sanoo vaik "et sää todellakaan kiinnosta mun siskoo ollenkaan jätä ny helvetti rauhaan se jo!" eikä esim "emmää vaan tie mitään mitä sisko sust tykkää,ohan se jotain puhunu sust"

        Mitä tekstareihin tulee ni kaks tapaa joko lopetat vastaamast todellakin ihan täysin mut eka sanot ettet enää aio vastata IKINÄ. Tai sitten vastaat aina vaan törkeesti kun kertoo kuulumisii ni "EVVK" tai kun kysyy ni "vittuuks se sulle kuuluu".Aina sama vastaus, ei mitään muuta.

        Nii tottahan voit siel peleis huutaa sille nii et kaikki kuulee mitä se puuhailee.Ehkä nolostuu ja lopettaa,ehkä ei.

        Mut se on vähä nii et jos lähtee agressiivisemmalle linjalle ni se tarvii kans pystyy pitään, muuten sit luulee vaan vitsiks.
        Toimiiki just päinvastoin kun hellität hetkekski.

        Toivottavasti sekin ny lopult tajuu ettei aina saa mitä haluu.

        Onnea "karkotus" yritykseen :)
        T:Enormous
        [email protected]

        se veli sen tietää ja olens ille sanonu ettei tarvi puhua musta sille mitään, mut kun veli on niin idiootti et sitä on helppo ohjailla ja näin, niin se huomaamattaan kertoilee kaikkea mahdollista mitä se mies vaan haluaa tietää..

        nyt se sitten päätti et kun se anto mulle tiistaina synttärilahjaks kultasen kaulaketjun ja siin oli sellanen pieni sydän jossa oli joku sininen kivi sisäl, (ei mikään ihan halpa juttu) et se oli vaan kaverilta kaverille juttu, et kun naisille aina annetaan koruja. hitto, mun omat kaveritkin vaan hyvä et anto kortin mulle...sit se luulee et mä olen niin tyhmä et luulen tosiaan et se olis kaveri, mut kyllä mä tiedän et se on vaan sen "väsytys" tekniikkaa, ensin kaveri ja sit kun menee niin hyvin ni ruvetaan vaatiin enemmän ja huomaakin ettei voi olla ilman sitä, tosin tässä tapauksessa mulle ei todellakaan käy niin!!!


      • cordelia
        Cordelia kirjoitti:

        se veli sen tietää ja olens ille sanonu ettei tarvi puhua musta sille mitään, mut kun veli on niin idiootti et sitä on helppo ohjailla ja näin, niin se huomaamattaan kertoilee kaikkea mahdollista mitä se mies vaan haluaa tietää..

        nyt se sitten päätti et kun se anto mulle tiistaina synttärilahjaks kultasen kaulaketjun ja siin oli sellanen pieni sydän jossa oli joku sininen kivi sisäl, (ei mikään ihan halpa juttu) et se oli vaan kaverilta kaverille juttu, et kun naisille aina annetaan koruja. hitto, mun omat kaveritkin vaan hyvä et anto kortin mulle...sit se luulee et mä olen niin tyhmä et luulen tosiaan et se olis kaveri, mut kyllä mä tiedän et se on vaan sen "väsytys" tekniikkaa, ensin kaveri ja sit kun menee niin hyvin ni ruvetaan vaatiin enemmän ja huomaakin ettei voi olla ilman sitä, tosin tässä tapauksessa mulle ei todellakaan käy niin!!!

        tänääm siltä tuli viesti että se vie mut huomenna jonnekkin, se viesti oli siinä muodossa ettei mult edes kysytä haluanko ja voinko mä edes lähteää. lopussa oli vielä ettei se jaksa enää odottaa ja kuunnella mun jos/mutta sanojani!
        hitto vie se kidnappaa mut varmaan kohta jos en rupea myöntymään sen ehdotuksiin, oikeasti tää rupeaa olemaan jo melko pelottavaa..

        ja se vielä väittää et se ymmärtää et mä en halua olla mitään sille ja hyväksyy sen? onko toi hyväksymistä ja ymmärtämistä..roikkua jne..
        mä en enää jaksa!


      • Pentti
        Enormous kirjoitti:

        Se tekee asian tietysti pykälää hankalammaks kun joutuu kuitenkin aina näkeen.
        Tai toisaalta saattaa auttaakkin kun vaan oot aina kun sitä ei oiskaan vaik näätte useesti ni eiköhän se tajuu lopult.

        Josset oo jo kertonu ni kannattaa veljelleski sanoo et se häiritsee eikä sua kiinnosta pätkääkä ni veljes voi sitten "jätkien kesken" jutuissaan "kehoittaa" sitä jättään sut rauhaan.
        Enkä ny kyl meinannu mitään nurkantakana turpiin tekniikkaa, joka tuskin ois joukkuehengenkään kannalta kovin kannattavaa.

        Iha vaan et veljeskin tietää tilanteen ni voi ehkä vaikuttaa asiaan.
        eli sanoo vaik "et sää todellakaan kiinnosta mun siskoo ollenkaan jätä ny helvetti rauhaan se jo!" eikä esim "emmää vaan tie mitään mitä sisko sust tykkää,ohan se jotain puhunu sust"

        Mitä tekstareihin tulee ni kaks tapaa joko lopetat vastaamast todellakin ihan täysin mut eka sanot ettet enää aio vastata IKINÄ. Tai sitten vastaat aina vaan törkeesti kun kertoo kuulumisii ni "EVVK" tai kun kysyy ni "vittuuks se sulle kuuluu".Aina sama vastaus, ei mitään muuta.

        Nii tottahan voit siel peleis huutaa sille nii et kaikki kuulee mitä se puuhailee.Ehkä nolostuu ja lopettaa,ehkä ei.

        Mut se on vähä nii et jos lähtee agressiivisemmalle linjalle ni se tarvii kans pystyy pitään, muuten sit luulee vaan vitsiks.
        Toimiiki just päinvastoin kun hellität hetkekski.

        Toivottavasti sekin ny lopult tajuu ettei aina saa mitä haluu.

        Onnea "karkotus" yritykseen :)
        T:Enormous
        [email protected]

        En ymmärrä miksi pitäisi vittuilla päin naamaa ja käyttää karkeaa kieltä. Varsinkin jos tämä Cordelia ei ole muuten sen tyylinen että puhuis noin ronskisti, niinkuin harvemmat varsinkin naiset varmaan on, niin se mieshän on ihan ymmällä ja sit varmaan järkeilee, et ahaa sen täytyy olla oikeesti tosi kiinnostunu musta, rakkaudesta se hevonenkin potkii... Pitäis ehkä olla vaan mahdollisimman kylmä ja etäinen eikä antaa mitään toivoa sille.


      • Enormous
        Pentti kirjoitti:

        En ymmärrä miksi pitäisi vittuilla päin naamaa ja käyttää karkeaa kieltä. Varsinkin jos tämä Cordelia ei ole muuten sen tyylinen että puhuis noin ronskisti, niinkuin harvemmat varsinkin naiset varmaan on, niin se mieshän on ihan ymmällä ja sit varmaan järkeilee, et ahaa sen täytyy olla oikeesti tosi kiinnostunu musta, rakkaudesta se hevonenkin potkii... Pitäis ehkä olla vaan mahdollisimman kylmä ja etäinen eikä antaa mitään toivoa sille.

        No en tie Cordelian tyylist kun en tunne mut kyl nykyään varsinkin nuoremmat naiset käyttää joskus tosi karkeeta kieltä. Joskus melkein korvat punasena kuunnellu, ite ku ei juur tuu kiroiltuu tms. ollenka.
        Siks sanoinki et jos sille linjalle lähtee ni se täytyy pystyy pitään. Muutama ystävällinen(tai oikeestaan ees neutraali) sana väliin pilaa koko jutun.Sitähän siin mies just hakee et ois jotain"keskusteluu".

        Se taas riippuu miehen luonteesta miten mihinkin reagoi. Mua ei esim. ois haitannu yhtään vaik ois kerrottu kaikille mitä oon sanonu. Oisin voinu vaikka itekkin sanoo kaiken ihan julkisesti,olinhan ihan vakavasti jutussa enkä vaan leikkimässä pi**u hippaa. Mut sehän just ongelma oliki et olin liian tosissani suhteessa toisen reagointeihin. Sehän täskin probleemana et toinen saattaa olla ihan vakavissaankin Cordelian kans valmis vaik miten vakavaan juttuun, mutku Cordeliaa ei kiinnosta ni se on helvetin typerää muttei sit tos tilas oikeen tajuu ite.

        T:Enormous
        [email protected]


      • Enormous
        cordelia kirjoitti:

        tänääm siltä tuli viesti että se vie mut huomenna jonnekkin, se viesti oli siinä muodossa ettei mult edes kysytä haluanko ja voinko mä edes lähteää. lopussa oli vielä ettei se jaksa enää odottaa ja kuunnella mun jos/mutta sanojani!
        hitto vie se kidnappaa mut varmaan kohta jos en rupea myöntymään sen ehdotuksiin, oikeasti tää rupeaa olemaan jo melko pelottavaa..

        ja se vielä väittää et se ymmärtää et mä en halua olla mitään sille ja hyväksyy sen? onko toi hyväksymistä ja ymmärtämistä..roikkua jne..
        mä en enää jaksa!

        Myönnetään et itekkin syyllistyin tohon "kallis" koru lahjaks jouluna.Erimielisyyksien jälkeen kukkii sovitteluks josku muutenki vaa.

        Mut en kyl koskaan sanonu et nyt mennään ku mää sanon.Aina kysyin kiltisti vaan josko sopis lähtee seuraks.Aina ei tietenkä sopinu.Joskus kysyin niinkin et haluaako mieluummin mennä itekseen/jonku muun kans, jos tiesin et esim.sellanen bändi jota se menee varmaankin kattoon kuitenkin.

        Tulihan sit sanottuu joskus etten mää yritäkkään olla muuta kun kaveri.No totta se olikin et oisin siihen tyytynytkin kyllä, enkä mitään yrittäny fyysistä kontaktii tms.
        Mut olihan se kokoajan tiedos molemmil et muukin kiinnostas jos toinen vaan joskus haluais siihen ruveta. Olinhan sanonu monestikki et rakastan sitä vaik kuin yritti olla sanomatta ja olla vaan kaverina ni ei se aina onnistunu.

        Siihen homma sit vähä kompastuki.Ny on sit määrittelemätömän mittanen tauko kaikest. Saa sekin harkita ihan rauhas ny haluuko olla lopult yhtään mitään munkaa. Ihan sinkku se on eikä vissiin mitään pelii oo ollu aikoihi muttei vaan oo halunnu alkaa seurusteleen.Itelki tarvis vähä jäähdytellä ja kattoo josko vaik löytys joku helpompi tapaus :)

        UUPS vähä karkas omaan juttuun ;)
        Mut siis älä suostu mihkään väkipakolla. Jos liian uhkaavilt tuntuu viestit ni sano et poliisi kyselee seuraavaks sun perääs josset lopeta.
        Ja jos jatkuu uhkailulinja ni kerrot oikeesti poliisille eiköhä lopu kun konstaapeli soittaa ja kysäsee et mitäs heppu oikeen aiot.

        Kyl tos piiritykseski joku raja sentäs pitää olla ja jos lähtee tolle linjalle et sua alkaa oikeesti pelottaan ni ei se tervettä enään oo.
        Joo en sano et mulka välttämättä ois ihan järjellist puuhaa ollu mutten oo ruvennu käskeen/uhkaileen sentäs.

        Tuolla infoo lähestymiskiellosta jos ei lopu.Käy lukeen ni tiet mist lisää infoo jne.

        http://www.poliisi.fi/poliisi/home.nsf/pages/31F6


        T:Enormous
        [email protected]


      • Cordelia
        Enormous kirjoitti:

        Myönnetään et itekkin syyllistyin tohon "kallis" koru lahjaks jouluna.Erimielisyyksien jälkeen kukkii sovitteluks josku muutenki vaa.

        Mut en kyl koskaan sanonu et nyt mennään ku mää sanon.Aina kysyin kiltisti vaan josko sopis lähtee seuraks.Aina ei tietenkä sopinu.Joskus kysyin niinkin et haluaako mieluummin mennä itekseen/jonku muun kans, jos tiesin et esim.sellanen bändi jota se menee varmaankin kattoon kuitenkin.

        Tulihan sit sanottuu joskus etten mää yritäkkään olla muuta kun kaveri.No totta se olikin et oisin siihen tyytynytkin kyllä, enkä mitään yrittäny fyysistä kontaktii tms.
        Mut olihan se kokoajan tiedos molemmil et muukin kiinnostas jos toinen vaan joskus haluais siihen ruveta. Olinhan sanonu monestikki et rakastan sitä vaik kuin yritti olla sanomatta ja olla vaan kaverina ni ei se aina onnistunu.

        Siihen homma sit vähä kompastuki.Ny on sit määrittelemätömän mittanen tauko kaikest. Saa sekin harkita ihan rauhas ny haluuko olla lopult yhtään mitään munkaa. Ihan sinkku se on eikä vissiin mitään pelii oo ollu aikoihi muttei vaan oo halunnu alkaa seurusteleen.Itelki tarvis vähä jäähdytellä ja kattoo josko vaik löytys joku helpompi tapaus :)

        UUPS vähä karkas omaan juttuun ;)
        Mut siis älä suostu mihkään väkipakolla. Jos liian uhkaavilt tuntuu viestit ni sano et poliisi kyselee seuraavaks sun perääs josset lopeta.
        Ja jos jatkuu uhkailulinja ni kerrot oikeesti poliisille eiköhä lopu kun konstaapeli soittaa ja kysäsee et mitäs heppu oikeen aiot.

        Kyl tos piiritykseski joku raja sentäs pitää olla ja jos lähtee tolle linjalle et sua alkaa oikeesti pelottaan ni ei se tervettä enään oo.
        Joo en sano et mulka välttämättä ois ihan järjellist puuhaa ollu mutten oo ruvennu käskeen/uhkaileen sentäs.

        Tuolla infoo lähestymiskiellosta jos ei lopu.Käy lukeen ni tiet mist lisää infoo jne.

        http://www.poliisi.fi/poliisi/home.nsf/pages/31F6


        T:Enormous
        [email protected]

        ..on herralle mennyt päähän että mulle riittää. eilen (pe) laitto viestiä ja tosiaan sävy oli melko uhkaava, en sitten vastannut sille niihin, vaan annoin olla ja pyyhin viestit pois. Tänään aamulla enne yhdeksää tuli taas viesti. siihen tyyliin et hiljeneminen on myöntymisen merkki ja että hän on jo nyt huolissaan kun en vastaa hänen viesteihinsä. ja että hän tulee katsomaan että onko kaikki kunnossa jos en nyt heti vastaa sille. En vastannut, ajattelin et tuu vaan en päästä sua sisälle.

        Koska mä en vastannut rupes mun veli saamaan häneltä viestejä, ja kysymyksenä oli et mikä mulla on. Velipä sitten antoi tulla ja käski jättää mut rauhaan. koska ei itse enää jaksa kuunnella kun multa menee hermiot ja puran sitä veljeeni. sen jälkeen tuli taas selvittelyjä mulle että et kai sä vaan ole tosissas että meidän pitäis lopettaa tää viestittely ja ettei me koskaan voida enää nähdä. sille tuli hätä. ja laitoin sille viestin että mä en jaksa enää mulla ei ole enää mitään syytä tai halua kuulla siitä ihmisestä...
        kaiken lisäksi erosin heidän joukkueensa huoltajan toimesta. mä todellakin lopetan tän jutun tähän. ja jos se jatkuu niin mä otan mielelläni yhteyttä poliisiin ja keskustelen asiasta sitten hedän välityksellään.

        nyt mä todellakin toivoon että se loppuu!

        saa olla kiinostunut ja saa yrittää mua, mutta kun se menee siihen ettei tajua kun sanon suoraan ettei mua kiinnosta olla sun kans mitään mitä sä haluat olla, niin...

        joka tapauksessa ongelma on vieläkin olemassa ja mä olen tietoinen ettei se lopeta sitä mitä se on tähänkin asti tehnyt viimesen puoli vuotta. se sanoo haluavansa olla kaveri aluks (huom sana aluks) ja haluavansa et mä opin tunteen sen. ei se tajua ettei mua enää kiinnosta edes oppia tuntemaan sitä tän jälkeen, ja arvatkaa kunjoku kysyy multa et millanen se on? mä en löydä mitään positiivista sanotavaa siitä. en mä halua sitä nolata tai haukkua muille mahdollisille tyttöystävä ehdokkaille, mut jos 26 vuotias mies ei tajua mitään tai ymmärrä mitään, niin mä en voi muuta tehdä kun kertoa sen näkökannan mikä mulla asiasta on. se on väärin mä tiedän, mutta mä en jaksa. tai no okei ei se ole sen jälkeen väärin mitä se on mulle tehnyt.

        noh näin kuitenkin, jos on jollain sellastasanottavaa jollakin mulle niin saa laittaa mailia osotteeseen [email protected]


      • Cordelia
        Enormous kirjoitti:

        No en tie Cordelian tyylist kun en tunne mut kyl nykyään varsinkin nuoremmat naiset käyttää joskus tosi karkeeta kieltä. Joskus melkein korvat punasena kuunnellu, ite ku ei juur tuu kiroiltuu tms. ollenka.
        Siks sanoinki et jos sille linjalle lähtee ni se täytyy pystyy pitään. Muutama ystävällinen(tai oikeestaan ees neutraali) sana väliin pilaa koko jutun.Sitähän siin mies just hakee et ois jotain"keskusteluu".

        Se taas riippuu miehen luonteesta miten mihinkin reagoi. Mua ei esim. ois haitannu yhtään vaik ois kerrottu kaikille mitä oon sanonu. Oisin voinu vaikka itekkin sanoo kaiken ihan julkisesti,olinhan ihan vakavasti jutussa enkä vaan leikkimässä pi**u hippaa. Mut sehän just ongelma oliki et olin liian tosissani suhteessa toisen reagointeihin. Sehän täskin probleemana et toinen saattaa olla ihan vakavissaankin Cordelian kans valmis vaik miten vakavaan juttuun, mutku Cordeliaa ei kiinnosta ni se on helvetin typerää muttei sit tos tilas oikeen tajuu ite.

        T:Enormous
        [email protected]

        mä en todellakaan kehtaa tai edes uskalla sanoa kenellekkään päin naamaa mitään muuten kuin silloin kun todellakin vituttaa ja hermot on todella kireällä. mä sitten siis sanon asiasta enkä hauku tai muuten mollaa jollei mulla ole siihen syytä. te sanoisitte jos tuntisitte mut oikeasti mua äitin tytöks, ja mä olen sitä. mä olen kiltti ja jos enää voi käyttää sanaa kunniallinen. kyllä mä kiroilen ja huudan säädyttömyyksiä vaikka kuin, mutta kun se pitäis tehdä toisen edessä..


      • Enormous
        Cordelia kirjoitti:

        ..on herralle mennyt päähän että mulle riittää. eilen (pe) laitto viestiä ja tosiaan sävy oli melko uhkaava, en sitten vastannut sille niihin, vaan annoin olla ja pyyhin viestit pois. Tänään aamulla enne yhdeksää tuli taas viesti. siihen tyyliin et hiljeneminen on myöntymisen merkki ja että hän on jo nyt huolissaan kun en vastaa hänen viesteihinsä. ja että hän tulee katsomaan että onko kaikki kunnossa jos en nyt heti vastaa sille. En vastannut, ajattelin et tuu vaan en päästä sua sisälle.

        Koska mä en vastannut rupes mun veli saamaan häneltä viestejä, ja kysymyksenä oli et mikä mulla on. Velipä sitten antoi tulla ja käski jättää mut rauhaan. koska ei itse enää jaksa kuunnella kun multa menee hermiot ja puran sitä veljeeni. sen jälkeen tuli taas selvittelyjä mulle että et kai sä vaan ole tosissas että meidän pitäis lopettaa tää viestittely ja ettei me koskaan voida enää nähdä. sille tuli hätä. ja laitoin sille viestin että mä en jaksa enää mulla ei ole enää mitään syytä tai halua kuulla siitä ihmisestä...
        kaiken lisäksi erosin heidän joukkueensa huoltajan toimesta. mä todellakin lopetan tän jutun tähän. ja jos se jatkuu niin mä otan mielelläni yhteyttä poliisiin ja keskustelen asiasta sitten hedän välityksellään.

        nyt mä todellakin toivoon että se loppuu!

        saa olla kiinostunut ja saa yrittää mua, mutta kun se menee siihen ettei tajua kun sanon suoraan ettei mua kiinnosta olla sun kans mitään mitä sä haluat olla, niin...

        joka tapauksessa ongelma on vieläkin olemassa ja mä olen tietoinen ettei se lopeta sitä mitä se on tähänkin asti tehnyt viimesen puoli vuotta. se sanoo haluavansa olla kaveri aluks (huom sana aluks) ja haluavansa et mä opin tunteen sen. ei se tajua ettei mua enää kiinnosta edes oppia tuntemaan sitä tän jälkeen, ja arvatkaa kunjoku kysyy multa et millanen se on? mä en löydä mitään positiivista sanotavaa siitä. en mä halua sitä nolata tai haukkua muille mahdollisille tyttöystävä ehdokkaille, mut jos 26 vuotias mies ei tajua mitään tai ymmärrä mitään, niin mä en voi muuta tehdä kun kertoa sen näkökannan mikä mulla asiasta on. se on väärin mä tiedän, mutta mä en jaksa. tai no okei ei se ole sen jälkeen väärin mitä se on mulle tehnyt.

        noh näin kuitenkin, jos on jollain sellastasanottavaa jollakin mulle niin saa laittaa mailia osotteeseen [email protected]

        Jep toivottavasti loppuu :)
        Saattaapi hyvinki auttaa kun joku vähä "ulkopuolinen" eli nyt vaikka sun veli sanoo sille tosissaan asiasta.
        Ihan sitä varten toi lähestymiskieltokin on olemassa jos joku tosiaan ei tajuu ite lopettaa ajoissa. Luulis tosiaan heräävän viimestään kun poliisi kysyy asiasta(siis ihan vaan kysyy vaik sen kantaa, vaikkei varsinaista lähestymiskieltoo viel oiska hankittu)

        No jokatapauksessa toivotan onnee et saat olla rauhassa :)
        Oikein mukavaa aurinkoista loppukesää/syksyä :)

        T:Enormous
        [email protected]


    • Pete

      ...omaan juttuuni palstalla naisen logiikka, otsikolla "itselle pakit"; olet jo sanonut sen selvästi - siinä mielessä olet hyvässä tilanteessa.

      Meitä kusipäitä riittää, jotka saavat sitkeydellä sen mitä haluavat, mutta ihmissuhteissa näin ei pidä olla. Kyllä sekin kaveri sen ehkä aikaa myöten tajuaa. Itsekkin huomasin.

      Älä kiinnitä häneen mitään huomiota. Älä ole "liian" kohtelias. Lakkaa hymyilemästä ylimääräisiä. Ylipäätään älä kiinnitä huomiota sen enempää kuin muihinkaan ympärilläsi oleviin ihmisiin (niihin, joihin et olisi muodostamassa parisuhdetta).

      Jos todella olet asian selvästi ilmaissut, niin pidä linjasi ja anna ajan kulua. Mutta todella tärkeää on, ettei "puolustuksesi" missään vaiheessa murru, ettet anna pienintäkään merkkiä mahdollisuudesta, ei minkäänlaista toivonpilkahdusta, ei mitään myönnytyksiä. Niitä me sitkeät saalistajat tarkkaillaan ja sellaisen havaitseminen on kuin heittäisi bensaa liekkeihin. Pyöritys alkaa kahta kauheampana.

      Viesteihin ja puheluihin vastaamattomuus ei meille merkitse mitään, katsos kun "kyllä sä ennemmin tai myöhemmin vastaat"...

      Tiedän siis omakohtaisesti aiheesta sinuun nähden toisen osapuolen näkökulmasta. Jos kiinnostaa keskustella aiheesta privana, niin ilmoita tällä palstalla mulle. Katotaan sit vaihdellaanko sähköpostiosoitteita ym.

      • Cordelia

        ..sitten teen kun se soittaa tai laittaa mulle viestin? jos mä en vastaa siihen mä tiedän et niitä rupeaa satelemaan ihan tajuttomasti, mä en enää edes useimmiten lue niitä koska mä tiedän mitä ne sisältää..eilen esim en vastannut kun se oli laittanut viestiä ja lopulta huomasin et se on saanutjostain mun maili osotteenkin, mä en sitä ole kertonut..ja kun se tietää et käytän messengeriä, ni se haluaa jutella sen kautta mulle, ei, mä en edes ottanut pyyntöä vastaan..no mut siitä viestist, sit rupes tuleen et onks jotain tapahtunu ja et hän on kauhean huolissaan ja kaikkea mahdollista, hitto vie mä olin sairaalassa kun meni polvipaskaks..ja sit se rupeaa lässyttään kun sai kuulla se on jostain..

        mä kohta huudan sille naama punasena keskellä kylää kaiken sen paskan mitä sen takia mulle on tullut ja kerron kaikkille sen takertumisesta.


      • Ukkomies
        Cordelia kirjoitti:

        ..sitten teen kun se soittaa tai laittaa mulle viestin? jos mä en vastaa siihen mä tiedän et niitä rupeaa satelemaan ihan tajuttomasti, mä en enää edes useimmiten lue niitä koska mä tiedän mitä ne sisältää..eilen esim en vastannut kun se oli laittanut viestiä ja lopulta huomasin et se on saanutjostain mun maili osotteenkin, mä en sitä ole kertonut..ja kun se tietää et käytän messengeriä, ni se haluaa jutella sen kautta mulle, ei, mä en edes ottanut pyyntöä vastaan..no mut siitä viestist, sit rupes tuleen et onks jotain tapahtunu ja et hän on kauhean huolissaan ja kaikkea mahdollista, hitto vie mä olin sairaalassa kun meni polvipaskaks..ja sit se rupeaa lässyttään kun sai kuulla se on jostain..

        mä kohta huudan sille naama punasena keskellä kylää kaiken sen paskan mitä sen takia mulle on tullut ja kerron kaikkille sen takertumisesta.

        Huuda vain niin lujaa kuin jaksat. Jos mies ei puhetta ymmärrä, on hän ansainnut kaiken paskan, jonka saa niskaansa. Jos ei muu auta, sano että teet rikosilmoituksen häirinnästä. Minä sain ex-vaimoni sillä tavalla säikähtämään.


      • Pete
        Ukkomies kirjoitti:

        Huuda vain niin lujaa kuin jaksat. Jos mies ei puhetta ymmärrä, on hän ansainnut kaiken paskan, jonka saa niskaansa. Jos ei muu auta, sano että teet rikosilmoituksen häirinnästä. Minä sain ex-vaimoni sillä tavalla säikähtämään.

        Näin kai se olis syytä (en tiedä viisainta / parasta) tehdä.

        Kaveri ei selkeästi ole tässä asiassa pienimmässäkään määrin järjen kanssa liikenteessä - tosin harva oikeasti rakastunut ihminen onkaan.

        Parasta ottaa varmaan kovat keinot käyttöön tyyliin "ukkomies".

        Tai hei, sekin on aika hyvä minkä mä tein joskus yhdelle tytölle (kun sitä tällä tavalla ahdisteltiin). Mä lähetin sille sen ahdistelijalle viestin, jossa pyysin sitä lopettamaan tämän "erittäin hyvän ystäväni" häirinnän, eikä ottamaan enää yhteyttä millään muotoa.

        Arvaappa kuuluiko sen jälkeen mitään, kun häirikkö ei varmaan uskaltanut edes arvata, että tämä tyttö voisi kertoa hänen herkistä tunteistaan jollekin muulle - ulkopuoliselle. On mahtanut kaveria hävettää... Sen jälkeen ei todella kuulunut mitään :) Kaveri "yllätettiin" housut kintuissa.


    • Mies 38 v.

      kun nainen kerran ilmoittaa asiasta. Tämän jälkeen en kysy asiasta, vaikka pientä toivonkipinää pidän, että josko nainen tulisi toisiin aatoksiin, mutta toista kertaa en asiaa itse ota esille.

      En tajua kavereita, jotka yrittää "lahjuksilla" saada naisen muuttamaan mieltään...väsytystaktiikkako? Tuskin puree ellei nainen ole ilkeä ja koettelee miestä "antaa nyt sen ensin yrittää, niin ehkä mä alan olla sen kanssa" -tyyliin.

    • cordelia

      tilanne on nyt kääntynyt päälaelleen. se haluaa nyt olla kaveri jotta oppisin tuntemaan sen ja ehkä jopa sitten joskus oppisin pitämään sitä. vertauskuvallisesti: miksi vangita perhonen pakolla jos tietää sen kuolevan huomenna?

      • M 36

        Joskus on vaikea ymmärtää kanssaveljien ajatusmaailmaa.

        Meikäläiselle ei naisen ole koskaan tarvinnut kahta kertaa ilmaista kiinnostuksen puutetta.

        Kyllä on taatusti mennyt kerrasta kaaliin vähän peitellympikin viesti.


      • Enormous

        Eipä taida enään kannattaa kaverikskaan.
        Luultavasti jatkuu taas piiritys tavalla tai toisella.
        Nyt ois varmaan sopiva aika katkasta välit kokonaan ku on jo alullaan ku lopetit huoltohommatki jne.
        Luulen et muuten taas hetkenpäästä oot sen kans samassa tilanteessa.
        Kietoo vaan "lonkeroitaan" tiukemmalle ja yrittää uudestaan.

        No enpä tietenkään tunne tapausta mut näin arvelisin, mies kun vaikuttaa pahasti ripustautuvalta tyypiltä(joo niin määki oon,siks arvelenki)
        Vielku sai sut pelkäänki ni enpä voi suositella jatkamista.

        Mut sullehan se jää jokatapauksessa lopullinen ratkasu. Ehän tie kuin hyvii kavereit olitte ennen jne. Mut ilmeisesti et pitäs suurena menetyksenä vaikkei kaveri enää oiskaa. Sanosin et lopeta kokonaan vaan, pääsee molemmat helpommalla.

        T:Enormous
        [email protected]


      • cordelia
        Enormous kirjoitti:

        Eipä taida enään kannattaa kaverikskaan.
        Luultavasti jatkuu taas piiritys tavalla tai toisella.
        Nyt ois varmaan sopiva aika katkasta välit kokonaan ku on jo alullaan ku lopetit huoltohommatki jne.
        Luulen et muuten taas hetkenpäästä oot sen kans samassa tilanteessa.
        Kietoo vaan "lonkeroitaan" tiukemmalle ja yrittää uudestaan.

        No enpä tietenkään tunne tapausta mut näin arvelisin, mies kun vaikuttaa pahasti ripustautuvalta tyypiltä(joo niin määki oon,siks arvelenki)
        Vielku sai sut pelkäänki ni enpä voi suositella jatkamista.

        Mut sullehan se jää jokatapauksessa lopullinen ratkasu. Ehän tie kuin hyvii kavereit olitte ennen jne. Mut ilmeisesti et pitäs suurena menetyksenä vaikkei kaveri enää oiskaa. Sanosin et lopeta kokonaan vaan, pääsee molemmat helpommalla.

        T:Enormous
        [email protected]

        siitä pääsisin eroon mutta se ei auta. mä jopa kerroin sille että eräs mies on kosinu mua. eikä sekään auttanut. tänään aamulla oli tullut viesti että hän rakastaa mua, ei odota multa vasta rakkautta, kunhan mä vaan annan sen rakastaa. mä en halua et se rakastaa mua, ja itse asiassa se ei voi rakastaa mua, se ei tunne mua. se voi olla ihastunut mutta muuta se ei voi olla. me ei oltu kun hyvän päivän tuttuja aijemmin, moikkaattiin jos istäkään... se tietää ne asiat mitä se on udellu mun veljeltä ja se ei ole edes paljoa. eilen se pyysi et antaisin sille vielä mahdollisuuden näyttää millanen se on, mutta mä en halua enää tietää millanen se on. miten mä jaksaisin sellasta. mä soittan poliisille...


    • Anonyymi

      Täällähän se viesti menee perille, hah hah haa!

    • Anonyymi

      Rumasti .Muuten ei usko. Jos olet kohtelijas kiltti eroon et hänestä pääse.

    • Anonyymi

      Samaa kysyn minä ja olaan vuodessa 2024. Visiin jo 1 vuosi kävely lenkit. Mies fillarila kun paksu ja ei jaksa kävellä yrtää iskeä, Yärtämättä haisee alkoholille tai krapulale ja on liian vanha.Kuka haluaa lihavan 68 v.miehen.Joka sinkunako puhetensa mukaan milloin 10 milloin 13 v..Ei ihme.Pitää kai ostaa metrolipuun aikka 1kk aina.Mennä itä Helsingistä vaikka metrolla lauttasaaren ja kävellä siellä,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2434
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2143
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1788
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1581
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1556
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1515
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1478
    8. 54
      1340
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe