Mistä LVI on lyhenne?
mistä LVI on lyhenne?
13
7741
Vastaukset
- sepeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Lämpö, vesi ja ilmastointi? Tupsahti mieleen ykskaks
- Olis
Olis
- LVIS, LVI(A)S
Lämpö
Vesi
Ilmastointi
Automaatio
Sähkö- isänn.
Lämpö
Vesi
Ilmastointi
Automaatio
Rakenne
Sähkö - Jopu55
isänn. kirjoitti:
Lämpö
Vesi
Ilmastointi
Automaatio
Rakenne
SähköNäin se vaan on. Mikä helvetti näitä vaivaa, luvataan sitä ja tätä ja kun pitäisi jotain tehdä ei tule hevon vittua. Ilmastointi ja jäteveden puhdistamo piti suunnitella ja toteuttaa. Kuusi tarjousta pyysin. Jotkut jopa lupaili jotain, mutta YHTÄÄN selkeää tarjousta ei tullut. Paikallisen kaivinkoneyrittäjän kanssa punnerretiin putsari maan alle. Ilmastoinnin rakensin ite. Nyt pitäisi saada aurikokeräimet katole, IVLP ja siihen varaaja suunniteltua ja asennettua. Remonttimessuilta yhytin Antti Malaskan Skinnair nimisestä firmasta. Lupasi suunnitella. Neljä kuukautta odotin ja kuuntelin viikko viikon jälkeen paskan jauhantaa. Puhalsin pelin poikki ja mitä tämä pässi suutuspäissään teki, lienee polttanut saunan uunissa lähettämäni piirustukset, joista osa oli alkuperäisiä (minäkö tyhmä, nyt en ymmärrä!), kun en niitä saanut takaisin vaikka kuinkan ruinasin ja uhkailin. Tämän viimeisin tekijän kanssa on jo sopimuksetkin allekirjoitettu ja hommien piti alkaa yli kuukausi sitten, mutta ei vaan ole tapahtunut mitään. Tätäkö on Suomalainen työmoraali! Onko missään enää firmaa joka pitää minkä lupaa?
- näin-
Jopu55 kirjoitti:
Näin se vaan on. Mikä helvetti näitä vaivaa, luvataan sitä ja tätä ja kun pitäisi jotain tehdä ei tule hevon vittua. Ilmastointi ja jäteveden puhdistamo piti suunnitella ja toteuttaa. Kuusi tarjousta pyysin. Jotkut jopa lupaili jotain, mutta YHTÄÄN selkeää tarjousta ei tullut. Paikallisen kaivinkoneyrittäjän kanssa punnerretiin putsari maan alle. Ilmastoinnin rakensin ite. Nyt pitäisi saada aurikokeräimet katole, IVLP ja siihen varaaja suunniteltua ja asennettua. Remonttimessuilta yhytin Antti Malaskan Skinnair nimisestä firmasta. Lupasi suunnitella. Neljä kuukautta odotin ja kuuntelin viikko viikon jälkeen paskan jauhantaa. Puhalsin pelin poikki ja mitä tämä pässi suutuspäissään teki, lienee polttanut saunan uunissa lähettämäni piirustukset, joista osa oli alkuperäisiä (minäkö tyhmä, nyt en ymmärrä!), kun en niitä saanut takaisin vaikka kuinkan ruinasin ja uhkailin. Tämän viimeisin tekijän kanssa on jo sopimuksetkin allekirjoitettu ja hommien piti alkaa yli kuukausi sitten, mutta ei vaan ole tapahtunut mitään. Tätäkö on Suomalainen työmoraali! Onko missään enää firmaa joka pitää minkä lupaa?
Niin työt hoituvat. Heillä on sentään työmoraali tallella.
- fghjklkjhgf
näin- kirjoitti:
Parempi olla sekaantumatta susisakkiin, ON meinaan näyttöö kuinka kalliiks tulee teettää Virolaisilla.
- cvnmxvbncvbn
näin- kirjoitti:
nii-i. vielä kun löytyisi ammattitaitokin. onneksi kotimaisilta löytyy molemmat.
- Ho-Ho-Ho
Laita Vittu Ite
- Erkki Etevä
En tiedä mutta kerran eräs insinööri väitti olevansa LVI , mutta käytännössä hän oli duunareihinkin verrattuna P A.
- aika tyhmää
ja tälläinen ketju yhden spämmikyselyn ansiosta...
- Kato!
LVI-mieskin heräsi!
- munamäään
nno vittu E! XD ootte noloja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363462Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162873Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102124IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121206Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006