Wintersun

metallifantasia

Mä olen ihastunut aivan älyttömästi Wintersunin musaan.Kertakaikkiaan mahtavaa.Lyriikkakin on hienoa.Voi saada mahtavia visioita ja kicksejä, kun kuuntelee tätä musaa ja makailee silmät kiinni.
Suomessa on upeita bändejä nykyään.Aivan uskomatonta kamaa löytyy metallipuolelta.

7

786

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kylk

      Uskomaton nero tuo Jari Mäenpää. Wintersun on kieltämättä paras kuulemani bändi.

      • Anonyymi

        Sama täällä.

        Uskomattoman tyylikäs koukkunokka tämä bändin tärkein henkilö. Saisi kyllä hiukan rajoittaa musiikin julkaisemista, vaikka niin suuri multinero onkin. Ei kukaan jaksa 3 levyä per vuosi edes sliippareissa, joka oli kyllä parempi bändi kuin tämä Talviaurinko.

        Ehdotan, että Jarille pistetään uusi keräys pystyyn, tavoitteena uusi sauna ja Tesla.


    • hannu hoo

      Jukka Koskinen ja Teemu Mäntysaari ovat kätevä joukkue. Ite kuulin Winskaa eka kerran Meteliliitossa ehkä v. 2005, kappale oli "talvinen hulluus", yks W:n parhaista. Luulin sitä eka Bodomiksi mutta ku kuuntelin Liiton uusinnan, se paljastui Winskaksi.

      Siinä ois hyvä euroviisubiisi muuten!

    • beautiful_death

      sais sitä uutta materiaalia tulla jo!

    • Klaf

      Varsinkin levyn ilmestymisen aikoihin oli kovassa soitossa mutta nyt hieman hiljentynyt, jäänyt odottelemaan sitä uuttaa levyä. Kyllä toi 4 vuotta on ihan sopiva väli milloin voisi uusi kiekko tipahtaa, saa nyt nähdä saako ne mitään aikaiseksi.

    • fail

      jepjep.
      Kyllä Ahti ja Tapio on varmana ylpeitä omasta isänmaastaan. (: Hyvää musiikkia, ei voi muuta sannoo.

    • Anonyymi

      On kyllä helvetin kova.

      Saisivat vain lopettaa kokoaikaisen levyjen julkaisemisen. Ei mitään bändiä jaksa, jos tulee 3 levyä vuodessa 20 vuoden ajan. Ei vaikka kuinka olisi koukkunokka tungettu Ahdin perseeseen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2693
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2480
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2101
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe