Tossa perjantaina baarissa, kun istuskelin yksin penkillä riideltyäni ystävieni kanssa, niin eräs mies(sovitaan vaikka että Pekka) kutsui minut seurueeseensa istuskelemaan.
Meninkin sitten ja päästyäni pöytään, huomioni kiinnitti heti siellä jo istuva mies(vaikka Joonas).
Juttelin koko illan näiden molempien miesten kanssa, mutta valitettavasti Pekka halusi jakamattoman huomioni ja käski useampaan kertaan tämän kaverinsa käydä hakemassa juotavia ja jäi itse kanssani pöytään. Ja muutenkin teki aikalailla selväksi, että olin ns. "hänen uusi tuttavuutensa".
Muutaman kerran sitten myös Joonas ehdotteli, että lähtisimme tilaamaan juotavaa, mutta sanoin juoneeni jo ihan tarpeeksi. Jälkeenpäin ajateltuna olisi vissiin pitänyt lähteä hänen mukaansa, niin olisin saanut olla hetken kahden hänen kanssaan.
Pilkun lähestyessä Pekka ehdotti, että lähtisin heidän kanssaan jatkoille ja kehui koko ajan ym.
En kuitenkaan ollut pätkääkään kiinnostunut hänestä vaan Joonaksesta. Loppujen lopuksi Pekka pyysi myös numeroani ja tallensi sen itse kännykkääni.
Ilta päättyi kuitenkin niin, että pilkun tultua lähdimme kohti narikoita, mutta kaaduin portaissa ja Pekka auttoi minua ylös ja rupesi halailemaan, mutta pakenin vessaan. Tultuani sieltä menin ulos, mutta en tunnistanut kumpaakaan väkijoukosta ja lähdin loppujen lopuksi yksin kohti kotia. Pekka oli soittanut minulle vielä n. puoli tuntia eroamisemme jälkeen, mutta en soittanut/pistänyt viestiä takaisin.
Jäi kuitenkin kovasti harmittamaan, että en saanut tutustua tähän toiseen paremmin :/ Tuntui, että olisimme voineet tulla juttuun, jos olisin saanut jutella hänen kanssaan enemmän kahdestaan.
Haluaisinkin tietää, että olisinko voinut kohteliaasti tehdä selväksi, että Joonas kiinnostaa enemmän vaikka Pekka periaatteessa haki minut seuraansa ja ehdotteli jatkoja ym.?
Miten ois pitäny toimia?
15
2932
Vastaukset
- vaikeetavaikeeta
Kieltämättä aika hankalaa tollasessa tilanteessa ruveta lämmittelee toista, jos ikäänku tää Pekka oli sut seurueeseen hakenu ja ns. ominu. Ni ei varmaa se joonaskaa ois sua voinu yrittääkää vaik ois ollu kiinnostunuki, koska yleensä jätkil ja muijillaki on sillee ettei kaverin pokaan kosketa.
- nainen voi
kiinnostua miehestä, joka osoittaa selkeää heikkoutta alistuessaan alfa-uroksen rinnalle? Johan toisessa keskustelussa mainittiin ehdottomaksi turn-offiksi myötäilevä ja munaton mies.
- käytännön mies
nainen voi kirjoitti:
kiinnostua miehestä, joka osoittaa selkeää heikkoutta alistuessaan alfa-uroksen rinnalle? Johan toisessa keskustelussa mainittiin ehdottomaksi turn-offiksi myötäilevä ja munaton mies.
Ei noita mekaanisia alfateorioita kannata yrittää joka tilanteeseen väen väkisin soveltaa. Kaverin iskemään naiseen ei käydä, ja kun on hyvistä kavereista kyse, se pätee taatusti vaikka se yleensä menestyvämpi jäisi sillä kertaa sivusta katsojaksi.
- peliin
Hankala tilanne, mutta ehkä olisit voinut koettaa jututtaa molempia ja vetää Joonastakin mukaan keskusteluun jos Pekka meinasi varastaa shown. Ja sitten luoda tunnelmaa että sinulla ja Joonaksella menevät ajatukset enemmän yksiin, vaikka kysymällä molemmilta jotain ja sitten toteamalla että hei, meillähän synkkaa tosi hyvin...
- _alkuperäinen_
Tää ois varmaa ollu se ainoo järkevä keino.
Yritinkin kyllä jutella molempien kanssa ja siirryin jopa Joonaksen viereen istumaan ja pidettiin toisiamme kädestä, kun keksin, että haluan mukamas tutkia hänen rannekelloaan.
Lisäksi hän piti lapsista, mikä kävi ilmi, kun kerroin heille olevani päiväkodissa töissä ja lisäksi hän harrasti jääkiekkoa ja olen aina ollut hulluna jääkiekkoilijoihin. (joskus aikoinaan säädin yhden semmoisen kanssa ja jotenkin tunnun aina törmäävän sellaisiin)
Mutta juuh..nyt juttelimme tämän toisen kanssa, kun löysin hänen kuvansa kuvagalleriasta.Vaihdoimme messenger-osoitteita. Joonasta en kuvagalleriasta löytänyt, vaikka olen ties kuinka monesti etsinyt. Täytyy kai tyytyä kohtalooni, että en tule kuulemaan hänestä enää. Ja saattoihan muutenkin olla, että Joonas oli jo varattu tai ei muutenkaan olisi ollut kiinnostunut :P - ed.
_alkuperäinen_ kirjoitti:
Tää ois varmaa ollu se ainoo järkevä keino.
Yritinkin kyllä jutella molempien kanssa ja siirryin jopa Joonaksen viereen istumaan ja pidettiin toisiamme kädestä, kun keksin, että haluan mukamas tutkia hänen rannekelloaan.
Lisäksi hän piti lapsista, mikä kävi ilmi, kun kerroin heille olevani päiväkodissa töissä ja lisäksi hän harrasti jääkiekkoa ja olen aina ollut hulluna jääkiekkoilijoihin. (joskus aikoinaan säädin yhden semmoisen kanssa ja jotenkin tunnun aina törmäävän sellaisiin)
Mutta juuh..nyt juttelimme tämän toisen kanssa, kun löysin hänen kuvansa kuvagalleriasta.Vaihdoimme messenger-osoitteita. Joonasta en kuvagalleriasta löytänyt, vaikka olen ties kuinka monesti etsinyt. Täytyy kai tyytyä kohtalooni, että en tule kuulemaan hänestä enää. Ja saattoihan muutenkin olla, että Joonas oli jo varattu tai ei muutenkaan olisi ollut kiinnostunut :Pettei olisi mahiksia törmätä häneen vaikka siinä samassa paikassa? Eikö rikollinen aina palaa rikospaikalle :)
Kirjoita sitten ensi kerralla vessakäynnillä lappu jossa on numerosi ja sujauta se salaa Joonakselle, kun Pekan silmä välttää...
- helv..tiä alat leikkii
puhelinnumeroitten kanssa, jos ei tyyppi kiinnosta? Oisko ollu ihan järjenkäyttö taas sallittua tuossakin tilanteessa? Kyllä jokaiselle voi tehdä selväksi, ettei numeroa tule, jos ei kiinnosta.
- lksdlskdlskd
Saanut alkaa pekan kans millekkään.
Pekka oli ilmiselvästi täys mulkku/pelimies.
Jos seurueeseen liittymisen jälkeen oisit halunnut pelastaa tilanteen, niin olisi sinun pitänyt joko irtaantua siitä ja vihjata joonakselle tai sanoa pekalle että sinua kiinnosta, mikä varmasti olisi ollut älykäs vaihtoehto, sillä pekka a.k.a the pelimies olisi vaihtanut targettia ja joonas olisi ollut sinun.- on sitten...
pelimies ja mikä ei!? Itse en kutsú itseäni pelimieheksi, mutta useita kymmeniä kaatoja vuoden sisällä. En kylläkään käyttäydy kuten alkuperäisen kirjoittajan Pekka!
- olet PM
on sitten... kirjoitti:
pelimies ja mikä ei!? Itse en kutsú itseäni pelimieheksi, mutta useita kymmeniä kaatoja vuoden sisällä. En kylläkään käyttäydy kuten alkuperäisen kirjoittajan Pekka!
tapaus selvä.
- asädasdasd
Minkä helvetin takia sitten vaihdoitte numeroita Pekan kanssa!! Ei olisi pitänyt antaa kuvaa että oelt kiinnostunut Pekasta jos todellisuudessa et ollut.
- _alkuperäinen_
En jaksa uskoo, että pekka ois ollu kusipää. Se vaikutti enemmänki semmoselle, joka kuvitteli itestää enemmän ku ois ollu syytä.
Joonas oli kyllä vaan niin herttanen. Se istu meijän kanssa ja välillä huomasin, että vaikka puhuin pekalle, ni tuijotin vaan joonasta.
Ja tosiaa ei kyl ollu helppoa tehä selväksi, että joonas kiinnostais enemmän. Kyl mielestäni yritin sitä jo, mutta parempaan en pystyny, kun en ollu ees varma, oisko joonas lämmenny koko iltana :D
Ja siinä vaiheessa, ku pekka pyysi numeroani, ni joonas istu vieressä ja halusin istuu viel niiden seurassa loppuajanki. - Unohda koko juttu
_alkuperäinen_ kirjoitti:
En jaksa uskoo, että pekka ois ollu kusipää. Se vaikutti enemmänki semmoselle, joka kuvitteli itestää enemmän ku ois ollu syytä.
Joonas oli kyllä vaan niin herttanen. Se istu meijän kanssa ja välillä huomasin, että vaikka puhuin pekalle, ni tuijotin vaan joonasta.
Ja tosiaa ei kyl ollu helppoa tehä selväksi, että joonas kiinnostais enemmän. Kyl mielestäni yritin sitä jo, mutta parempaan en pystyny, kun en ollu ees varma, oisko joonas lämmenny koko iltana :D
Ja siinä vaiheessa, ku pekka pyysi numeroani, ni joonas istu vieressä ja halusin istuu viel niiden seurassa loppuajanki.Ryöstökalastus on miesten kesken täysin sallittua. Ehkä tosi ystävät ei sellaista kuitenkaan oikeasti tee. Eiväthän tee naisetkaan. Tämä on miesten välisiä juttuja. Olisi ollut todella tökeröä vaihtaa miestä kesken illan. Mahdollista on myös se,että Joonas ei ollut sinusta yhtään kiinnostunut. Yritti olla kohtelias,jotta viihtyisit kaverinsa seurassa paremmin. Unohda koko juttu!
Unohda koko juttu kirjoitti:
Ryöstökalastus on miesten kesken täysin sallittua. Ehkä tosi ystävät ei sellaista kuitenkaan oikeasti tee. Eiväthän tee naisetkaan. Tämä on miesten välisiä juttuja. Olisi ollut todella tökeröä vaihtaa miestä kesken illan. Mahdollista on myös se,että Joonas ei ollut sinusta yhtään kiinnostunut. Yritti olla kohtelias,jotta viihtyisit kaverinsa seurassa paremmin. Unohda koko juttu!
hanki joonaksen numero, tavatkaa kahdenkesken.
tosirakkaus saa sattuttaa. on kiva elää oikean kanssa. saman henkisen kaverin tunnistaa kun selvinpäin henkailee.. kivaa kevättä..
- tutulta...
Ettei nimesi vain ole Heidi??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679- 851212
- 1101113
- 66880
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33643