Olen vasta viime aikoina huomannut pitäväni klassisesta,muuten olen enemmänkin rock-ihmisiä.Kertokaahan että mistä kannattaisi aloittaa klassisen musiikin kuuntelu?Mainitkaa omia suosikkeja ja kertokaa miten itse ajauduitte ko. musiikkilajin saralle.
Kiitos.
Vinkkejä?
4
305
Vastaukset
- Suosittelija
On hienoa, jos olet mieltymässä ns. klassisen musiikin kuuntelijaksi. Voin oman kokemukseni
perusteella ennustaa Sinulle koko elämäsi ajaksi
mielenkiintoisia ja antoisia "kuunteluhetkiä".
Itse olen "kevyempää" musiikkia käynyt "läpi"
kuunnellen ja hieman esittäenkin nuoruuden
villimpinä kausina, kunnes vähitellen klassinen
musiikki sai vakiintuneen kuuntelusijan.
Tämän keskustelupalstan seuraavalla sivulla olen esittänyt muutamia suosikkikappaleitani kun
nimimerkki "Maallikko" kysyi "Se sielua koskettava
musiikki"-otsikolla suosituksia. Suosittelen
Sinuakin vilkaisemaan ko. luetteloani ja
lausumaan mielipiteesi miellyttääkö niistä
jokin Sinuakin.
Onnitteluni.- Katso
> Tämän keskustelupalstan seuraavalla sivulla olen esittänyt...
Se "seuraava sivu" eli linkki keskusteluun taisi sinulta sittenkin unohtua pois. Ei hätää, kyseessä on juuri sama keskustelu johon löytyy linkki ylläolevassa threadissa olevasta edellisestä puheenvuorostani. Samaa linkkiä tuskin tarvinnee panna tänne enää toiseen kertaan.
Listasi on hieno! - Suosittelija
Katso kirjoitti:
> Tämän keskustelupalstan seuraavalla sivulla olen esittänyt...
Se "seuraava sivu" eli linkki keskusteluun taisi sinulta sittenkin unohtua pois. Ei hätää, kyseessä on juuri sama keskustelu johon löytyy linkki ylläolevassa threadissa olevasta edellisestä puheenvuorostani. Samaa linkkiä tuskin tarvinnee panna tänne enää toiseen kertaan.
Listasi on hieno!Oikeassa olet. Sählännyt vähän olen. Kiitokset
huomaavaisuudesta ja "linkin" antamisesta
"Satyrialle" - hän osannee nyt lähteille.
Leppoisaa klasmuskesän loppupuolta t.Suosittelija.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 885516
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113047Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv892958Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232584Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251976- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851328