yötyölait?

Kaupungin hommissa

Neljä yötä, yksi vapaa, seitsemän yötä , yksi vapaa, kolme aamua ja yksi vapaa, seitsämän yötä... Tämä on minun viimeaikainen työputkeni. Näyttää olevan ihan laillista, kun kaupunki tämän sallii. Minulle vaan rupeaa olemaan liikaa, kun ei saa nukuttua, päätä särkee, turvotusta jaloissa sekä käsissä. Miten pitäisi toimia, kun jos valitan niin vastaus on että jos on valittamista niin yövuorot poistetaan ja minä nimeenomaan HALUAN tehdä pelkästään yövuoroja en muita vuoroja!!!! Yhteydenotto työterveyshuoltoon vai miten itse toimisitte ja muistuttaisin, että vuorojen teettäjä on suomalainen kaupunki!!!!!!!!!!!

4

1501

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä putkia

Ei muuten menisi läpi meidän tehtaalla1!!!!!!!!

• Voiskin

Tehdä tollasia ,mut kun ei ollaan niin tarkkoja työajoista !
      Itse tottunut ennen tekemään 36h putkia putkeen 4h unta(työpaikalla) ja taas duuniin 12h ja kotiin 8h unta.
      5-viikkoon tein 24 yötä ja kaikkina päivinä olin töissä eli koko jaksoon tuli 630h eli 126h/viikko.

Nyt uudessa firmassa ollaan niin ettei saa tehdä 12 yli/vrk töitä eikä 7 päivää putkeen.
      Vituttaa sen verran et otin saikkuu ku tuli pientä lämpöö ei sitä ennen sairasteltu vaikka vähän lämpöä olikin.
      Täällä ei lait enää päde kuin joissakin firmoissa tai yleensä niitä kierretään.

• viedä

saunan taakse ja pulikkaa perään. Olet toki ihan vitun ahkera kun jäät sairaslomalle siksi että et saa tehdä töitä silloin kun itse haluat. Voi helvetti mitä sitä maa päällään kantaakin..

• Jos apua...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1419
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      67
      1215
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      201
      1199
    4. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      214
      1184
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1049
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      999
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      913
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      910
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      798
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      765
    Aihe