Tanskalaiset miehet

...

Haluaisin kuulla kokemuksia tanskalaisista miehistä/seurustelusta tanskalaisen miehen kanssa? :)

3

2236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sargul

      Isoäidin äiti, oli naimisissa joskus tanskalaisen miehen kanssa, ehkäpä 20-luvulla.. Eli siis isoäitini isä on tanskalainen "herrasmies".
      Oli kuulemma kova juopottelemaan ja kännissä hoonolla soomella halusi rakastella vaikka lapset nukkui vieressä. Poltti myös sisällä joka siihen aikaan olituiki tavallista mutta silti epäterveellistä. Sitten yhtäkkiä hävisi omille lomille vaasan seudulle ja isoisoäidin avioeropapereihin kirjattiin jopa tämän suomalaisluntun, Martan nimikin, kenen kanssa tanski meni riiastelemaan. Eli avioero siitä tuli. Mummo oli tosin sitkeä sissi ja elätti yksinhuoltajana lapsensa.
      Ikävä kyllä ei ole ihan omakohtaista kokemusta kerrottavana mutta joskus tuntuu että nämä muilta huhuina kuullut tarinat ovat tärkeimpiä täällä-ei niinkään tosielämä ja oma kokemus.

    • eräs__vaan__

      Minulla on paljon tanskalaisia miehiä ystävinä ja olen seurustellut myös tanskalaisen miehen kanssa. Hurjan mukavia tyyppejä kaikki, mutta kaiketi tämä riippuu ystäväpiiristäkin. Tanskalaiset ovat kaikenkaikkiaan hyvin perhekeskeisiä.

      Minulla ei ole mitään huonoja kokemuksia, tapaamani miehet ovat ystävällisiä, avoimia, tyylikkäitä ja kaikenkaikkiaan loistavaa seuraa.

      Loppujen lopuksi skandinaavit ovat kaikki aika samanlaisia, mutta tanskalaiset ovat varmaan kaikkein avoimimpia.

    • Anonyymi

      No niin, tämä tulee keskusteluun todellakin jälkijunassa. aihe ei ole vanhentunut, joten sanon tässä seuraavaa. Olen katsellut yleareenasta Rantahotelli-sarjaa. On huippulaadukas tanskalainen sarja. Totta kai komenttini on lapsellinen, mutta so what! Sarjan miehet ovat näyttelijöitä, mutta kyllä antavat jotain kuvaa tanskalaisista miehistä, ja yleensä tanskalaisista. Olen todella ihastunut tanskalaisiin ja Tanskaan sarjan perusteella. Nuorempana olen käynyt Köpiksessä, oli elämäni hauskin reissu, mutta muuten ei ole kokemusta tanskalaisista. Tilasimme Köpiksestä syntymäpäiväkakun minulle mukaan Etelä-Ruotsiin. Ja aika erikoista on, että reissu köpikseen oli todella elämäni hauskin reissu. Nyt kun olen katsonut sarjan kaikki jaksot paitsi uusinta seiska kautta, ei yllätä tanskalaisten hauskuus.

      Ja olen nyt todella kiinnostunut tanskalaisista miehistä. Sarjan Morten on käsittämättömän miehekäs ja vetoaa minuu niin että sukat pyörivät jaloissani. Mikä miehekäs mies, mikä ääni ja mikä mies! Yleensä tunnen vetoa tummiin miehiin, en koe vetoa vaaleisiin miehiin. Mutta tässä se nähdään, kun paketin sisältö on täyttä kultaa, ihan sama minkälainen lahjapaperi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3720
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      209
      1823
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1384
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1275
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      165
      923
    6. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      883
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      57
      880
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      860
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      49
      840
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      839
    Aihe