Tanskalaiset miehet

...

Haluaisin kuulla kokemuksia tanskalaisista miehistä/seurustelusta tanskalaisen miehen kanssa? :)

3

781

Vastaukset

• Isoäidin äiti, oli naimisissa joskus tanskalaisen miehen kanssa, ehkäpä 20-luvulla.. Eli siis isoäitini isä on tanskalainen "herrasmies".
    Oli kuulemma kova juopottelemaan ja kännissä hoonolla soomella halusi rakastella vaikka lapset nukkui vieressä. Poltti myös sisällä joka siihen aikaan olituiki tavallista mutta silti epäterveellistä. Sitten yhtäkkiä hävisi omille lomille vaasan seudulle ja isoisoäidin avioeropapereihin kirjattiin jopa tämän suomalaisluntun, Martan nimikin, kenen kanssa tanski meni riiastelemaan. Eli avioero siitä tuli. Mummo oli tosin sitkeä sissi ja elätti yksinhuoltajana lapsensa.
    Ikävä kyllä ei ole ihan omakohtaista kokemusta kerrottavana mutta joskus tuntuu että nämä muilta huhuina kuullut tarinat ovat tärkeimpiä täällä-ei niinkään tosielämä ja oma kokemus.

• Minulla on paljon tanskalaisia miehiä ystävinä ja olen seurustellut myös tanskalaisen miehen kanssa. Hurjan mukavia tyyppejä kaikki, mutta kaiketi tämä riippuu ystäväpiiristäkin. Tanskalaiset ovat kaikenkaikkiaan hyvin perhekeskeisiä.

Minulla ei ole mitään huonoja kokemuksia, tapaamani miehet ovat ystävällisiä, avoimia, tyylikkäitä ja kaikenkaikkiaan loistavaa seuraa.

Loppujen lopuksi skandinaavit ovat kaikki aika samanlaisia, mutta tanskalaiset ovat varmaan kaikkein avoimimpia.

• No niin, tämä tulee keskusteluun todellakin jälkijunassa. aihe ei ole vanhentunut, joten sanon tässä seuraavaa. Olen katsellut yleareenasta Rantahotelli-sarjaa. On huippulaadukas tanskalainen sarja. Totta kai komenttini on lapsellinen, mutta so what! Sarjan miehet ovat näyttelijöitä, mutta kyllä antavat jotain kuvaa tanskalaisista miehistä, ja yleensä tanskalaisista. Olen todella ihastunut tanskalaisiin ja Tanskaan sarjan perusteella. Nuorempana olen käynyt Köpiksessä, oli elämäni hauskin reissu, mutta muuten ei ole kokemusta tanskalaisista. Tilasimme Köpiksestä syntymäpäiväkakun minulle mukaan Etelä-Ruotsiin. Ja aika erikoista on, että reissu köpikseen oli todella elämäni hauskin reissu. Nyt kun olen katsonut sarjan kaikki jaksot paitsi uusinta seiska kautta, ei yllätä tanskalaisten hauskuus.

Ja olen nyt todella kiinnostunut tanskalaisista miehistä. Sarjan Morten on käsittämättömän miehekäs ja vetoaa minuu niin että sukat pyörivät jaloissani. Mikä miehekäs mies, mikä ääni ja mikä mies! Yleensä tunnen vetoa tummiin miehiin, en koe vetoa vaaleisiin miehiin. Mutta tässä se nähdään, kun paketin sisältö on täyttä kultaa, ihan sama minkälainen lahjapaperi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa menee naimisiin

Seiska julkaisi että Maisa menee sittenkin naimisiin. Maisalla olisi nyt vauva ja olisi Jm kanssa naimisissa jos ei keskenmenoa olisi tullut . Olisiko
    116
    4820
  2. KORONAVIRUS: 11 milj. asukkaan Wuhan eristetty!

Kiina on keskeyttänyt Wuhanin kaupungista lähtevän liikenteen. Wuhanin epäillään olevan uuden tappavan koroaviruksen alkulähde. WHO:n mukaan 11 miljo
    Maailman menoa
    123
    668
  3. Mistä Trumpia syytetään?

Kertokaas nyt tällaiselle politiikasta tietämättömälle se. Onko se tehnyt Ukrainan presidentin kanssa jonkun salaisen sopimuksen missä Ukraina tuhotaa
    Maailman menoa
    80
    539
  4. Martinan virheelliset ravitsemusneuvot

Tänään antaa vinkkejä sitruunavedestä, jonka teksti "lainattu" mtv3-sivulta, jossa sentään on mainittu lähde(toisin kun Martinalla) Toisekseen sitruun
    37
    488
  5. Näytit väsyneeltä tänään

Väsyneeltä, totiselta, kiireiseltä ja hiljaiselta. Näytät siltä, että kukaan ei pidä sinusta huolta En tiedä edes nimeäsi. Ehkä minun ei ole tarkoit
    Ikävä
    19
    446