Hei! Tässä olis yks tyttö joka on hulluna Cradle of filthiin...Etsin mailikamuiks/kirjekamuiks/kavereiks/ tai ystäviks muita Filth faneja!
Olit sitten tyttö tai poika niin kirjoita mulle maili...
Mielellään vähän pidempi kun 2 riviä...
Olen itse 17 vuotias metallisti tyttö...
MAILATKAA!!!
PS. DANI ON MUN ELÄMÄNI MIES ;)
CRADLE OF FILTH FANEJA????
15
986
Vastaukset
- Lord Abortion
Täällä olis toinen COF-fani...
- Night Falcon
Mäkin oon Cradle of Filthin fani. Mitkä sun mielestä on CoF:in Top 3-biisit? Itse tykkään Hallowed be thy name:stä (Orig. Iron Maiden), No time to cry (Orig. Sisters of Joy), ja From the cradle to enslave. Kuunteletko Dimmu Borgiria, Amon Amarthia tms.? Itse tykkään myös ko. bändeistä. PS. Ajattelit sitten ottaa sokean miehen elämääsi?
- Nocturnal Pulse
Joo.. Kyllä kuuntelen COFfii. En oikein pidä Damnation And A Daysta mutta muut menee oikein sulavasti. Ehdottomasti parhaita levyjä on Dusk... And Her Embrace ja Cruelty And The Beast. Funeral In Carpathia on ehdottomasti COFin paras biisi.
- ...
Osoitteessa http://bloodletting.cjb.net on juttua Ancientin, Cradle Of Filthin & Dark Funeralin tuotoksista... :-)
- Maksalaatikko
Joo tiesittekö että filthin paras biisi on lord abortion.Kaikki muut kalpenee loordi abortin rinnalla.
- -Filthy-
...vielä kun pistäisit sen mailiosotteen..? :)
- Simor
osote ois ihan jees...
- ....
Ette sitten näköjään ymmärtäneet että toi on varmaan feikki?!
- Simor
eipä tullu heti mieleen...
- EdGe
Täältäki löytyy yks fani vaikka en ole vielä hommannutkaan kaikkia ceedeeitä
- Siimes.
En mä fanista tiedä, mutta kyllä CoF on parhaita bändejä, mitä tiedän. :)
parhaat levyt on mun mielestä
Cruelty and the Beast ja uusin,
Damnation and a Day.- Raato o_O
mulle voi mailata kaikki cradle of filth "fanit" jos haluaa..
mä olen ainakin ihan "hulluna" filthiin.
toi oli kyllä feikki. niccikin sen jo kertoi :D
- Cradle of filth Girl 666
Ois kivaa saada kamuja muistakí faneista :) Mut Dani on mun elämä!!!!!!
- Black eye
olen kauhee danin fani.. mä oon aina rakastanut Cradle of filth
- glasirt
Luulin aina olevani fani kunnes näin tämän. Oikeasti..
Jos joku pitää COFista musiikin vuoksi, niin laittakaa ihmeessä mailia niin jutellaan ja haikaillaan KuopioRockiin. Tosin minäpä ehkä pääsen sinne asti \o/ ..ehkä.
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865269
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h784704Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv862933Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232494Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska241901- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851318