alkais olla jo ylikuntoa
Koska niitä Dacia Loganeita saa :?
14
4339
Vastaukset
- että syksyllä
Näin taas latvialaisessa lehdessä herkullisia kuvia Logan-farmarista, saatavana kahdenlaisilla takaovilla.
Kiinnostaisi tietää tekniikasta, sopiiko tee-se-itse-miehelle.
Tallinassa on jo myytävänä, mutta en ole osunut sellaiseen puotiin. - ovat tulossa
mutta hinta voi ollakin yllätys, tottakai. 15-20 donaa
- pata- valko
mista te puhuta ?
- tuomaan Virosta ?
Dacia Loganeita, pääseekö tileille
- sitten
tuomaan Virosta ? kirjoitti:
mikä on maahantuojan hinta.
- intressissä :
sitten kirjoitti:
mikä on maahantuojan hinta.
laittaa se hinta heti kohalleen, sama hinta kuin muuallakin Euroopassa
- kalliiksi
intressissä : kirjoitti:
laittaa se hinta heti kohalleen, sama hinta kuin muuallakin Euroopassa
Jätetään ensialkuun ostamatta.
- Se saksassa
kalliiksi kirjoitti:
8000€ jos nyt ei pahasti mennyt metsään.
Jos perustuu vanhan meganen tai 19:sen alustalle ja tekniikalle, niin olis sopiva kottero maikäläiselle!
Farkussa olis paikkojakin 2 3 2 - &&/¤&
kalliiksi kirjoitti:
Miten Suomessa hinnoittelu?.Perus logan pitäisi irrota kymppitonnilla.Jos hinta on 13-14000 euroa,kyseessä on rahastus.Kyseinen auto kyllä sisältää kaivattua tee se itse tekniikkaa,mikä pian poistaa mallin merkkikorjaamoilta.
- tileille
tuomaan Virosta ? kirjoitti:
vaikka toisit romaniasta tai uudelta tehtaalta marokosta. eikä kannatakkaan. olen ajanut, eli varustus/rakennekin ON ihan prc:stä :)) terkkuja pelgurandaan
- Hyvä auto
Olen ollut erittäin tyytyväinen. Ostettu muuten Saksasta.
- tuntumalta :
mahtuuko 3-paikkainen nahkasohva sinne sisälle kun ottaa penkit pois? MCV Van tiedoissa olisi että tavaraosan pituus 1,94 m eli 2 metrin sohva pitäis sopia lievällä ahistuksella nippa nappa?
- itselläkin, kuumottaa
Samaa olen odotellut koko ajan. Itse ostaisin heti kaksi-kolme kappaletta. Saksassa on saanut hyvän vastaanoton. Kun ottaa tila-auton kaikilla varusteilla ja suurimmalla bensamoottorilla on hinta ollut siinä 9200e. Takuut ja muut päälle niin eihän siihen pysty mikään muu automerkki.
Vuosi sitten tiedustelin asiaa Rellulta ja ne sanoivat että tämän vuoden syyskuussa pitäisi tulla markkinoille. Odotan innolla. Vaikka oli minulla aikoinaan Renault Alpine LeMans:kin, niin kyllä sitä välillä Daciallakin huruttelee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32728Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491175Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä201041- 1261030
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071020Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk300915- 42909
- 72875