Mo1!
TZEK TZEK
http://www.mikseri.net/artists/?id=69034
Beyond The Sun
2
375
Vastaukset
- Ninnu85
Moips
Kuulostaa vähän Nightwish:ltä.
Toivottavasti näkyy ensi kesänä:)
Oon kuullu tätä jo jossain muuallakin..Kait
Mistä lisää???? - Rising Force
Valkyrie´s song ei ole lainkaan huono kappale, vaan itse asiassa paljon parempi kuin odotin. Pieni ja ainoa miinus tulee vokalistin vaisusta äänenkäytöstä. Ääni on toki kaunis ja puhdas, mutta sitä olisi voinut käyttää voimakkaammin.
Consolation on melodialtaan erittäin hyvä! Laulajan ääni vain paikoitellen lähes hukkuu instrumenttien alle. Nostakaa hieman vokalistin äänen tasoa ja pankaa se uusi versio tänne kuultavaksi.
Kitaristi saa ison miinuksen, sillä soolossa kävi juuri kuten pelkäsin. Soolo alkaa hirvittävällä tilulilukaahaamisella ja se ei tunnu oikein sopivan tähän biisiin. Soolon voisi vetää hitaasti ja fiilistellen, ja kipale saisi lisäarvoa. Ei soolon tarvitse aina pamahtaa silmille kuin juuri räjähtävän tulivuoren.
Kaiken kaikkiaan biisit ovat hyvää tasoa niin melodioiltaan kuin soitoltaankin. Tekniikka on hallussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683208Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875- 84869