Mun pitäs löytää kesätyöpaikka, josta sais iha hyvin tuohta:D Täällä päin missä asun, kunta ei ota kun peruskoulun päättäneitä ja opiskelijoita. Ja muutkin paikat menee opiskelijoille, ei sen koomin hyvä palkkakaan ole.
Suota mulle on ehoteltu, mutta ei oikein nappaa, ei sinne kehtaa itteensä nolaamaan mennä:s Ja mansikoiden poimintaakin oon ajatellu, mut onkohan siinä millanen palkka siiten?
Hei mut kertokaahan te:>
Hyväpalkkaiset kesätyöt
Daim-Rae
2
5311
Vastaukset
- ....
Ilmeisesti sinulla ei juuri ole työkokemusta ennestään. Eipä kannata alkuun hirveästi palkkaa vaatiakaan. Ilman kokemusta et varmasti pääse huippupalkoille. Kokemuksen kartuttua palkkakin nousee.
Mansikanpoiminnassa on käsittääkseni urakkapalkka, eli mitä enemmän keräät, sitä suurempi palkka. Mitään hintoja en uskalla arvailla, mutta eiköhän liksa määräydy sen mukaan, miten monta laatikollista keräät. - Nimetön
Kannattaa jo pitää kiirettä, että varmasti kesätöitä saa jos niitä oikeasti haluaan. Moneen paikkaan on jo ensikesän työntekijät valittu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1153495Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja801301GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys511267- 831202
Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351122- 601057
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn291010- 54911
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39892- 67888