Mun pitäs löytää kesätyöpaikka, josta sais iha hyvin tuohta:D Täällä päin missä asun, kunta ei ota kun peruskoulun päättäneitä ja opiskelijoita. Ja muutkin paikat menee opiskelijoille, ei sen koomin hyvä palkkakaan ole.
Suota mulle on ehoteltu, mutta ei oikein nappaa, ei sinne kehtaa itteensä nolaamaan mennä:s Ja mansikoiden poimintaakin oon ajatellu, mut onkohan siinä millanen palkka siiten?
Hei mut kertokaahan te:>
Hyväpalkkaiset kesätyöt
Daim-Rae
2
5325
Vastaukset
- ....
Ilmeisesti sinulla ei juuri ole työkokemusta ennestään. Eipä kannata alkuun hirveästi palkkaa vaatiakaan. Ilman kokemusta et varmasti pääse huippupalkoille. Kokemuksen kartuttua palkkakin nousee.
Mansikanpoiminnassa on käsittääkseni urakkapalkka, eli mitä enemmän keräät, sitä suurempi palkka. Mitään hintoja en uskalla arvailla, mutta eiköhän liksa määräydy sen mukaan, miten monta laatikollista keräät. - Nimetön
Kannattaa jo pitää kiirettä, että varmasti kesätöitä saa jos niitä oikeasti haluaan. Moneen paikkaan on jo ensikesän työntekijät valittu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732825
- 642723
- 681802
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161590- 201570
- 151412
- 481277
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229