Tapaus SupremeSaatana

Minun mielestä hän on yksi mielenkiintoisimmista hahmoista täällä. Hänen juttujensa aiheet kyllä kummastuttavat minua, mutta jokaisella meistä on myös hämärät puolensa.
Eli jos hän on kiinnostunut (no jaa, tehän tiedätte), niin se on ihan ok, mutta jos hän hakee kirjoituksillaan ainoastaan huomiota itselleen, niin minä...oksennan.


http://www.youtube.com/watch?v=BIUoxqUw3FA



"Näppäimistö vaarassa"


MarttyyriMallari-TTt

11

462

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SupremeSatan

      mistä?

      • niistä poneista...


        "Mitäs sä oikein luulit"


        MarttyyriMallari-TTt


      • SupremeSatan
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        niistä poneista...


        "Mitäs sä oikein luulit"


        MarttyyriMallari-TTt

        en mä jaksa jauhaa aiheesta, joka ei kiinnosta mua.


      • ootko sä
        SupremeSatan kirjoitti:

        en mä jaksa jauhaa aiheesta, joka ei kiinnosta mua.

        sama ku pihkura?


      • SupremeSatan
        ootko sä kirjoitti:

        sama ku pihkura?

        ole


    • sirpamaikkarilta

      mä diggailen kans aika paljon Supremen jutuista. Mutta mä diggailen myös sun jutuista. Joten mitä se kertoo musta?

      "Diggaaminen on aina in"

      Hieman hämmennyksissä oleva suomalainen akka

      • minäkin pidän hänen jutuistaan, mutta todellisuudessa yritin saada hänet suuttumaan, koska onhan se mielenkiintoista kun oikeasti paha tyyppi (allekirjoittanut) ja sellainen
        ihminen (SupremeSaatana) joka on kovasta ulkokuorestaan huolimatta ujo ja estynyt kohtaavat.


        "Onneksi hän väisti"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        minäkin pidän hänen jutuistaan, mutta todellisuudessa yritin saada hänet suuttumaan, koska onhan se mielenkiintoista kun oikeasti paha tyyppi (allekirjoittanut) ja sellainen
        ihminen (SupremeSaatana) joka on kovasta ulkokuorestaan huolimatta ujo ja estynyt kohtaavat.


        "Onneksi hän väisti"


        MarttyyriMallari-TTt

        mikään paha ole. Ihan tavallisen tärähtäny. Ihan niin ku minäki.

        "Pieni hulluus on aina hyvästä"

        Tärähtäny suomalainen akka


    • sitä

      yrittäjän markkinoida tuotteitaan. Poneja ja paskanovelleja.

      Kumpiakaan en kyllä osta. Poneja en tartte ja paskaa löytyy omasta takaa.

      • SupremeSatan

        unohtu, mut se kiinnostaa varmaan vielä vähemmän. Ponitkin suuntaan jatkossa ulkomaanmarkkinoille, kun Suomessa ei tätä korkeakulttuurin muotoa tunnuta arvostavan. Myös touhuni kauhun parissa ovat jääneet vähemmälle maininnalle.


      • merkittäviä
        SupremeSatan kirjoitti:

        unohtu, mut se kiinnostaa varmaan vielä vähemmän. Ponitkin suuntaan jatkossa ulkomaanmarkkinoille, kun Suomessa ei tätä korkeakulttuurin muotoa tunnuta arvostavan. Myös touhuni kauhun parissa ovat jääneet vähemmälle maininnalle.

        ansioita sulla on kauhun saralla? Tämä oli ihan uutta infoa.

        Mainosta nyt. Oikein luvan kanssa, kun kerran kysytään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1035
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      633
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      556
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe