amismusiikkia!

amis

listatkaa niin paljon amisbändejä ku tiiätte!eli bassoa ja nopeeta tahtia kuten esim. Scooter ja 666 ja tämmösiä!suomalaisia myös!siks kysyn ku haluan imuttaa netistä mut en tiiä hirveenä amisbändejä.

20

2294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • amis

kiitos hirveesti!

• ...

ei vitun amispellet...vittu te ootte tyhmiä...
      teidän elämän tarkoitus on varmaankin jonkun vitun teknon huudattaminen autossa...ei vittu!
      GET A LIFE!!!

• amis

ja teiän lukiolaisnörttien elämäntehtävä on opiskella hullun lailla kolme vuotta lukiossa ja sitten vähintään viis vuotta yliopistossa ja tienata työssä samaa tai pienempää palkkaa kuin ammattikoulun käyneet

• minä
        amis kirjoitti:

ja teiän lukiolaisnörttien elämäntehtävä on opiskella hullun lailla kolme vuotta lukiossa ja sitten vähintään viis vuotta yliopistossa ja tienata työssä samaa tai pienempää palkkaa kuin ammattikoulun käyneet

Tuollainen vapaaehtoinen lokeroituminen -> Pitämään koffin lippistä, likaisia kireitä farkkuja, ajamaan ylivärkätyllä, karvanopilla varustetulla Toyotalla, sekä tuhlaamaan rahansa pioneerin vahvistimiin (sekä tietysti bensaan kun pitää ympäri vuorokautta ajaa pillurallia). Ei ole yhtään enemmän arvostettavaa kuin 12v hopparit. Miettikääpä sitä. Molemmilta löytyy aika paljon samoja piirteitä, vaikka todistettavasti näytetään naurettavilta, silti sitä vain tehdään... my god. Onneksi tekin joskus aikustutta.

Vinkkinä oikeaan elämäntapaan: Pukeutukaa niinkuin ITSE tykkäätte, kuunnelkaa sitä musiikkia mistä ITSE tykkäätte, ja käyttäkää rahanne mihin ITSE todella tarvitsette, jne... get the idea.

• jjj
        minä kirjoitti:

Tuollainen vapaaehtoinen lokeroituminen -> Pitämään koffin lippistä, likaisia kireitä farkkuja, ajamaan ylivärkätyllä, karvanopilla varustetulla Toyotalla, sekä tuhlaamaan rahansa pioneerin vahvistimiin (sekä tietysti bensaan kun pitää ympäri vuorokautta ajaa pillurallia). Ei ole yhtään enemmän arvostettavaa kuin 12v hopparit. Miettikääpä sitä. Molemmilta löytyy aika paljon samoja piirteitä, vaikka todistettavasti näytetään naurettavilta, silti sitä vain tehdään... my god. Onneksi tekin joskus aikustutta.

Vinkkinä oikeaan elämäntapaan: Pukeutukaa niinkuin ITSE tykkäätte, kuunnelkaa sitä musiikkia mistä ITSE tykkäätte, ja käyttäkää rahanne mihin ITSE todella tarvitsette, jne... get the idea.

älä yleistä asiaa noin.
        olen amiksessa ja pukeudun mielestäni muodikkaasti ja mieluummin suorittaisin sähkö-tutkintoni lukiossa jos se vain olisi mahd.ja nimenomaan sen takia että porukka amiksessa on vähän juuri tuota olutlippis-verkkari-levis linjaa..
        nykypäivänä porukka amiksessa on suurin piirtein puolet amiksii ja puolet taasen "normaaleja".
        ärsyttää vaan tollanen yleistys.

ja sitten toi musiikki asia.on mielestäni naurettavaa tapella moisesta,se on makuasia sanoi koira kun pallejaan nuoli.

• minä
        jjj kirjoitti:

älä yleistä asiaa noin.
        olen amiksessa ja pukeudun mielestäni muodikkaasti ja mieluummin suorittaisin sähkö-tutkintoni lukiossa jos se vain olisi mahd.ja nimenomaan sen takia että porukka amiksessa on vähän juuri tuota olutlippis-verkkari-levis linjaa..
        nykypäivänä porukka amiksessa on suurin piirtein puolet amiksii ja puolet taasen "normaaleja".

ja sitten toi musiikki asia.on mielestäni naurettavaa tapella moisesta,se on makuasia sanoi koira kun pallejaan nuoli.

Missään välissä kirjoitustani en edes maininnut sanaa "amis" tai "ammattikoulu". En missään nimessä yleistä kaikkia ammattikoulussa käyviä, vaan nimenomaan tuota minua edeltävän kirjoittajan tyyppiä. En itsekään käy lukiota, koska tiedän melko tarkkaan mille alalle haluan.

Mutta kaikesta huolimatta sinä tulet tänne melkeinpä vahvistamaan säännön jota en edes luonut. Siis miten voi tekstin ymmärtää noin väärin... Ja tuosta musiikki-asiasta, todellakin toivon ettet tappelemisella tarkoittanut minua koska nimenomaan sanoin lopuksi, että jokainen kuunnelkoon sitä mistä itse pitää.

• jjj
        minä kirjoitti:

Missään välissä kirjoitustani en edes maininnut sanaa "amis" tai "ammattikoulu". En missään nimessä yleistä kaikkia ammattikoulussa käyviä, vaan nimenomaan tuota minua edeltävän kirjoittajan tyyppiä. En itsekään käy lukiota, koska tiedän melko tarkkaan mille alalle haluan.

Mutta kaikesta huolimatta sinä tulet tänne melkeinpä vahvistamaan säännön jota en edes luonut. Siis miten voi tekstin ymmärtää noin väärin... Ja tuosta musiikki-asiasta, todellakin toivon ettet tappelemisella tarkoittanut minua koska nimenomaan sanoin lopuksi, että jokainen kuunnelkoon sitä mistä itse pitää.

tarkotin kyllä tota ... kaveria .

• amis
        jjj kirjoitti:

älä yleistä asiaa noin.

itsekin pukeudun fiksusti enkä voisi ees ajatella panevani päälleni verkkareita tai jotain kaljalippistä.amis-nimimerkki siksi että kaikki ammattikoulussa opiskelevat ovat amiksia, jotkut pitävät verkkareita ja kaivelevat napanöyhtää, jotkut ovat ihan samanlaisia kuin lukiolaiset eli itsestään ja ulkonäöstään huolehtivia ihmisiä.satun vaan pitämään tollasesta jumpjump-musiikista enkä aio tosiaankaan pistää mitään karvanoppia autooni sitten kun ajokortin ja auton saan.

• lukionerdd
        amis kirjoitti:

hahah..opiskella kolme vuotta hullun lailla?? ei kuule kovin paljoa vaadi saada kohtuu paperit lukiosta ellei nyt aivan pässi ole...ja ei sinne yliopistoon ole pakko mennä vaikka lukion olisi käynytkin. ja oikestaan onko mukavempi käydä töissä kun opiskella, ihan hyvin voi lukea vaikka kymmen vuotta peruskoulun jälkeen jos haluu jonkun ammatin mikä vaatii koulutusta, ei se aika mitenkään hukkaan mene, päinvastoin.

• mosse

scooterin vanhempi
      k-system(fin)
      muutamat choralen zibaleet(fin)
      caater(est)
      ...niiii nyt iski oikkari..ja en viitsi enään tähän aikaan levy casea avata!!!
      mut tuossa muutama....

• amis

kiitti vaan

• dancer
      • amis

eiköhän tuolta tanssi-bändejä löydy aika mukavasti!ki-toos.

• DAVE FROM SHEFFIELD

Tuota noin...

Ei tarvitse olla amitsu kuunnellakseen konemusiikkia! Itse on TODELLAKAAN ole ja silti SCOOTER menee...

• amis

olet aivan oikeassa.

• Iceman

Gigi D'Agostino- Bla bla bla
      Ehdotonta amisbiisien eliittiä.

Löytyy myös muita hyviä biisejä esim. Tanzen, Sex alarm ja Fantasy.

tutustukaa myös:
      Darude- Ecstacy
      Cosmic Gate- Fire Wire
      Culture Beat- Mr. Vain
      Mr.Oizo- Flat Beat
      Antiloop- Trespasser
      Brooklyn Bounce- Club Bizarre
      Chemical Brothers- Bass test

• acu

Räppiä ne kuuntelee.

• amis

darude-no joo menettelee
        mr. oizo-kamala
        antiloop-ei kolaha
        brooklyn bounce-tietääkseni räppiä
        chemicals brothers- sama ku ylempi

• core

Dj Aligator - Baloon
      DJ Aligator - Mosquito
      Groove Coverage - Moonlight Shadow
      Groove Coverage - God is a Girl (Radio Mix)
      Mighty 44 - mighty44 2(js16 turbo bass mix)
      2 Dj's And One - I Engineer (Dj Neo Mix)
      Jan Wayne meets Danielle - 1,2,3 Keep The Spirit Alive
      Dj alpha ft jus me - Life goes on

Siinä pieni lista mun tämän hetkisestä lempikipaleest.

[Kuuntelen juuri sitä mitä haluan ja pukeudun myös juuri niinkuin itse tahdon. Ja kun tästä joskus hankin auton niin siellä ei tule olemaan karvanoppia :). ]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4990
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1570
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1119
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1053
    5. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      987
    6. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      75
      950
    7. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      8
      927
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      852
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      56
      751
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      713
    Aihe