Mukavan parisuhteen jossa lokoisaa sylikkäin oloa telkun ääressä (seksiä silloin tällöin, ei välttämättä elämäsi parasta) vaiko sinkkuna seksiä harvoin mutta taivaallisena?
Kumman ottaisit
7
671
Vastaukset
- iruutt
Kinkkinen kysymys. Kummassakin puolensa. Nykyään kai yleistynykin se, että haetaan niitä hetkellisiä huippunautintoja tasasen hyvän sijaan. Mun mielestä kyllä parisuhteessa silti seksi on parempaa, kun molemmat tuntee toisen kunnolla, seksiin liittyy rakkautta, välittämistä, molemmat tietää mistä toinen nauttii yms. Mutta silti, uuden ihmisen kanssa se toisiaan voi tuntua taivaallisemmalta. Sanotaan, että molemmat ok, kunhan sitä seksiä on !! =) Ja hyvä parisuhde voittaa 10-0 sinkkuilun, kun taas sinkkuilu voittaa huonon parisuhteen myös 10-0.
- Rowen
Haluan sitä kaikenlaista muutakin, mitä parisuhteeseen sisältyy, kuin vain seksiä.
- yksinäinen
Katsotaan nyt, jos sitä löytyy ...
- mies
voittaa. Vaikka seksiin liittyykin enemmän odotuksia silloin niin se voi parhaimmillaan olla hienompaa väheksymättä taivaallisen huumaavia seksisuhteita. Pitkässä parisuhteessa tosin seksissäkin on sitten erilaisia vaiheita ja jos on oikean ihmisen kanssa niin ei se sohvalle käpertyminenkään kurjalta tunnu.
- milla
siis ehdottomasti parisuhteen
- Timo's Honey.....85.....
Mä ainaski ottaisin mun Timon...;) elikkä parisuhteen valitsisin...:)
- mixa
mä ottaisin tottakai parisuhteen...
kaikki pienetkin hellyydenosoitukset ovat taivaallisia!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996013
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282823Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764