Pettämistäkö?

-C-

Missä se pettämisen raja meneekään? Onko se siinä aktissa?

Itse olen aina ollut sitä mieltä että jo ihastuminen johonkuhun muuhun kuin kumppaniin on pettämistä, henkisellä tasolla. Itseäni ainakin loukkaisi kovastikin mikäli kumppanini kertoisi olevansa ihastunut toiseen naiseen.

Entäs sitten flirttailu? Jos huomaan jonkun ihmisen ihastuneen minuun ja hän flirttailee minulle - jos vastaan hänen flirttiinsä vaikken itse olisikaan kiinnostunut ja olen varattu, onko se pettämistä?

Jossain aikaisemmassa suhteessani olen sortunut pettämiseen - niin ettei siinä ollut mitään epäselvää, mutta nykyisessä suhteessani ei pettäminen ole tullut mieleenkään, ja toivon todellakin olevani sen verran järkevämpi etten siihen koskaan sorrukaan. Kertokaapa muutkin kokemuksianne oletteko pettäneet, oletteko viisastuneet?

Ja miehet, kuinka usein 'loukkaannutte' mikäli nainen ei lähde flirttiinne mukaan? Itse olen työssäni paljon miesten kanssa tekemisissä ja aika ajoin on asiakkaita jotka kuvittelevat naisinsinöörin olevan ei ainoastaan ammattitaidoton mutta myös kevytkenkäinen...

2

884

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JTH

Pettämisen raja on aina pariskunnan keskenään sopimien sääntöjen mukainen. Se voi olla siinä aktissa, ihastumisessa, toisen perään vilkuilussa, tai tunteissa.

Meidän välillä pettämistä on toiselta salailu. Muuten saa nauttia vastakkaisesta sukupuolesta vaikka fyysisestikin. Kunkin pariskunnan täytyy itse ja yhdessä sopia sallitut rajat ja niiden täytyy sopia molemmille. Mitään yksipuolisia saneluja ei voi eikä saa tehdä ja mikäli tilanne ja ajatukset muuttuvat, niin asia täytyy silloin sopia uudestaan. Mikäli asioista ei ole lainkaan keskusteltu, niin silloin toiselle saattaa olla pettämistä jo sellainenkin mitä toinen pitää vain normaalina ihmisten välisenä kanssakäymisenä. Esimerkkinä tästä voidaan pitää vaikka tuota flirttailua. Toisille se on jo pettämistä ja toisille vain normaalia keskustelua.

• suutelija

...miten pettämisen voi määritellä, toisille se on jo ajatus, toisille suudelma ja sitten tietysti itse akti.
        Minä olen sitä mieltä, että suuteleminen ei ole pettämistä, harrastan sitä useinkin, koska mieheni kanssa emme enää suutele kuin joskus harvemmin. Toki meillä kyllä suukotellaan ja vaihdetaan montakin pusua päivittäin, mutta itse suudelmia ei enää harrasteta useinkaan...(sääli)!!!

Nyt sitten kun kerron seuraavaa tarinaa, niin taidan saada tulikivenkatkuisia vastauksia, mutta on pakko saada "puhua" jollekin, meinaan vaan että kyllä minulla silti omatunto on!

Olen tänä kesänä ollut muutamissa häissä ja tietysti myös jatkoilla, jo kaksi kertaa on käynyt niin, että olen suudellut sulhasen kanssa, siis oikeasti suudellut, ei mitään pikkupusuja!!
        Aloitetta en todellakaan ole itse tehnyt, vaan se on aina lähtenyt sulhosta.... Mistä ihmeestä tämä voi johtua? Olen kyllä flirtti, en kiellä sitäkään, mutta ei minulle tulisi mieleenkään lähteä flirttaamaan sulhasen kanssa tämän omana hääpäivänä!!!!
        Niinpä niin, miksi sitten olen mennyt mukaan tähän "hommaan"? Miksi kukaan milloinkaan?

Olenko minä nyt sitten se "paha ihminen", vai sulhanen, joka aloittaa jo hääpäivänään tälläisen toiminnan? Eipä vaan kuulosta hyvältä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      110
      7582
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      106
      5286
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3526
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      29
      3517
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2564
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1886
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      356
      1530
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1521
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1366
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      62
      1364
    Aihe