Eli sellainen nainen/mies, jonka kanssa harrastetaan seksiä, ja mielellään vielä niin että tämä käyttää kumia, jos nussii jonkun toisen kanssa, että vakipanon kanssa voi olla ilman?
Itsellä on kaksi tyttöä tai oikeastaan nuorta naista, 20- ja 23-vuotiaat. Vanhempi on kihloissa, mutta ilmeisesti jotain ongelmia oman ukkonsa kanssa seksielämässä, joten tulemme hyvin toimeen. Itse olen sinkku ja 25 -vuotias. Kertokaapa tekin arvon sinkut omista kokemuksista.
Kuinka monella on vakipano?
13
1908
Vastaukset
- Järki hoi
kaksi vakipanoa, niin silloin molempien kanssa pitäisi käyttää kumia, varsinkin jos toinen on vielä varattu... Mistä tiedät, ettei varatun ukko käy painamassa ilman kumia omaa vakipanoaan, joka painaa ilman kumia toista vakipanoaan, joka painaa ilman kumia omaa vakipanoaan... siinähän se homma jo kusee ja pahasti. Jos suhde ei ole täysin monogaaminen molempien puolelta, niin AINA kumi mukaan!
- Järki hoi 2
Sitä paitsi mistäs tiedät montako vakipanoa noilla sun hoidoilla on ittesi lisäksi, onhan sullakin kaksi....
Ettei vaan kohta käy niin että piiri pieni pyörii... - yksinäinen
Järki hoi 2 kirjoitti:
Sitä paitsi mistäs tiedät montako vakipanoa noilla sun hoidoilla on ittesi lisäksi, onhan sullakin kaksi....
Ettei vaan kohta käy niin että piiri pieni pyörii...Taudit pienet tarttuu ...
- Rike
yksinäinen kirjoitti:
Taudit pienet tarttuu ...
Ei tämä olisi vuosia pyörinyt ilman luottamusta, enkä yhtään tautia ole saanut. Kihloissa oleva käyttää miehensä kanssa kumia silloin harvoin, kun harrastaa hänen kanssaan seksiä, kun pillu tahtoo kuulemma olla kipeä mun jälkeen, kun mulla on niin paksu ja iso kulli.
- Järki hoi
Rike kirjoitti:
Ei tämä olisi vuosia pyörinyt ilman luottamusta, enkä yhtään tautia ole saanut. Kihloissa oleva käyttää miehensä kanssa kumia silloin harvoin, kun harrastaa hänen kanssaan seksiä, kun pillu tahtoo kuulemma olla kipeä mun jälkeen, kun mulla on niin paksu ja iso kulli.
tää oli taas näitä...
- bebop
Meni ihan kumittamiseksi teillä tuo juttu, vaikka kysymyshän oli mielenkiintoinen.
Kysyjän elämänpiiriin verrattuna olen kalkkis, mutta tosipitkän "vakipanon" jälkeen kiertää vielä veri, vaikka parisuhteeseen en halua niin seksi maistuisi.
Toimiiko tuo vakipano siis asiallisilla aikuisilla ihmisillä? Mistä lähtökohdista on toiminut? Miten ei varsinkaan ole toiminut? Onko muutenkin tuttu vakipano toimivampi suhde kuin ihan uusi ja outo ihminen? Vai päinvastoin?- järjetön
hohhoijjaa ihmiset. Aikuisten ihmisten järkevä vakipano? Ku näihin seksijuttuihin *valitettavasti* tuppaa jossain vaiheessa vähän tunteetkin tulemaan mukaan, vaikka sitä kuinka järkeviä ja aikuisia yritettäis olla.
Ihanaa onkin se kun päästää otteen ja heittäytyy suhteeseen.
- Vakipaneminen
on lähinnä sairasta. Osoitus lähinnä siitä, että ihminen ei kykene hillitsemään itseään vaan aina on vaan pantava ja pantava.
- 16+1
Kaksi mullakin, vasen ja oikea käsi.
- vanhapiikatar
ei ole enää kun VP löysi itselleen naisen. Varatun kanssa en rupea peuhaamaan vaikka miehen puolelta halukkuutta "varmistella" olisi ollutkin.
- 9+8
No nyt sitten palstan eliittisinkkumiehistä uusi vakipano.
- Mistä eliittisinkku-
9+8 kirjoitti:
No nyt sitten palstan eliittisinkkumiehistä uusi vakipano.
miehistä? Eihän täällä ole kuin naista koskaan saamattomia 3-kymppisiä peräkamaripoikia?
- Gentlee
Hehe. Täällä olis yks avioliittonsa turhana lopettanut mies vailla "avioiloja" jotka on ainoa asia jota siitä systeemistä kaipaan. Kokemus on tietenkin sen mukainen, paljon ja usein vakikumppanin kanssa.
Emme me kaikki ole ikineitsyitä miehiä - jotkut vaan ei mesoa omasta "kohtalostaan" ehkä just sen takia että kohtalo on ollut ihan tyydyttävä ja siksihän sitä samaa linjaa mielellään jatkaisikin... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3155585- 745119
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484186- 523861
- 433524
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1063187Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv793051- 422207
- 492148
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272098