Vaimoni haluaa vielä 4 lisää. Minä teen jo kahtatyötä. En valita, lapset ovat elämän rikkaus.
Monta lasta teillä on? Haluan kysyä koska, onko monilapsisuus miten yleistä?
11 lasta!
4
512
Vastaukset
- Päällikkö
Onhan teillä sitten jo melkoinen katras.
Meillä perheessä 3 tenavaa ja sekin taitaa olla nykyisellään melkoisen epätavallista, tosin nykyään kuulemma jälleen yleistymässä. Meidän perheemme lisäksi en oikeasti tunne yhtään kolmilapsista perhettä. Sääntö ainakin täällä eteläsuomessa tuntuu olevan se kaksi.
Saan kuulemma virallisesti käyttää "heimopäällikön" titteliä (raja kuulemma menee 2. ja kolmannen lapsen välissä. En sitten kyllä tiedä millaista titteliä sinulle pitäisi sovitella tuon määritelmän perusteella.
Omista kokemuksista kyllä sanon että kolme on oikein hyvä määrä. Koska nyt jo rahaa ei koskaan ole liikaa vaikka olemme molemmat melkoisen hyvätuloisia. Ja monet käytännön asiat alkavat vaatia erikoisjärjestelyjä.....esim. autoksi ei käykkään ihan mikä tahansa, tavallinen farmari on liian pieni kun nuorimmainen on vielä turvaistuimessa. Pidemmälle reisulle lähteminen on melkoista tuskaa, koska istutaan kuin sillit suolassa. Jos matkalla ollaan hiukankin pidempään pitää katolle aina köyttää suksiboxi jotta kaikki kamat saadaan mukaan.
Mutta siinä olen selkeästi samaa mieltä että lapset ovat elämän rikkaus. En tosin pysty edes kuvittelemaan millaista elämänne on todellisessa suurpeheessä.
Voimia, vauhtia ja vaarallisia tilanteita teidän poppoollenne. Ainakaan ei pitäisi tulla aika pitkäksi.- Aloittaja
Kiitos asiallisesta kirjoituksestasi. Juu, kaikessa on pitänyt metrimitta muuttaa kaksimetri systeemiksi. Talossa on tilaa, mutta minibussiin emme mahdu. Onneksi vanhinpoika ajaa jo kevytmoottoripyörää. Välillä tunnen olevani neljässä paikassa yhtaikaa. En edelleenkään valita. Toivon myös sinulle hauskaa jatkoa. Vastaa jos kehtaat, minä vastaan sinulle heti kun joku näistä koneista vapautuu. Vaimoltani terveisiä, hän luki nämä pyynnöstäni.
- auts
..ja pusseista piuhat poikki. Eihän tuossa ole enää mitään tolkkua lisääntyä kuin kanit?
Onhan lapset ihan kivoja ja elämän rikkaus jne... mutta rajansa kaikella.
Eikö sua ahista?
Itse olen 31 v. mies, avopuoliskon on suunniteltu lapsia 2-3.- Aloittaja
Ei ahista yhtään, päinvastoin, jos lapsista puolet on harrastamassa urheilua, tulee ikävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016259
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814839Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1003101Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302932Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262165Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191546Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371111Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?921110Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311036- 48804