Veromätkyt

Kapitalistinen hallituksemme on ihmeen kova verottamaan.


"2500 euroa mätkyjä"


MarttyyriMallari-TTt

14

666

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sirpamaikkarilta

      sakotetaan. Katsos, kun joka kuukausi maksaa valtiolle reilusti ylimääräistä niin joulukuussa odottaa sitten pienen pieni palkinto.

      "Sano ei mätkyille!"

      Muutaman kympin palautuksia saava suomalainen akka

      • mutta sinulta jää sitten talletuskorkoa saamatta etukäteismaksujesi takia.


        "Olen tyhmä ja silti ovela"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        mutta sinulta jää sitten talletuskorkoa saamatta etukäteismaksujesi takia.


        "Olen tyhmä ja silti ovela"


        MarttyyriMallari-TTt

        mun tuloilla mitkään talletuskorot paljoa vaikuttas yhtään mihinkään. Joten samapa tuo.

        "Tyhmä ja köyhä"

        Surkutteleva suomalainen akka


      • nimenomaan

        tyhmyydestä sakotetaan :) Veronpalautukset ovat niitä sakkoja, koska saat takaisin vuoden korkoa kasvamattoman summan. Mätkyt ovat hlvin olemassa oleva laina. Saat rahat käteen ja voit kasvattaa summaa tai tehdä mitä haluat ja maksat korottomasti summan takaisin valtiolle.

        Nappiin mennyt verotus, jossa ei palautuksia tai mätkyjä juurikaan on myös ok, mutta se on ehdoton tosiasia että veronpalautukset on pelkkää persnettoa!!!


      • sirpamaikkarilta
        nimenomaan kirjoitti:

        tyhmyydestä sakotetaan :) Veronpalautukset ovat niitä sakkoja, koska saat takaisin vuoden korkoa kasvamattoman summan. Mätkyt ovat hlvin olemassa oleva laina. Saat rahat käteen ja voit kasvattaa summaa tai tehdä mitä haluat ja maksat korottomasti summan takaisin valtiolle.

        Nappiin mennyt verotus, jossa ei palautuksia tai mätkyjä juurikaan on myös ok, mutta se on ehdoton tosiasia että veronpalautukset on pelkkää persnettoa!!!

        sen noinkin ajatella. Mä taas ajattelen että jos maksan joka kuukaus pikkusen enemmän veroa niin saan sillä jo paljon paremman joulun seuraavana vuonna. Vaikka oiski sitä ns. korotonta lainaa valtiolle.

        "Viisauttakin on monenlaista"

        Ehkäpä ei sittenkään niin tyhmä suomalainen akka


      • ldyhvfd

        Sekö, joka antaa antaa joka kuukausi valtiolle reilusti ilmaista korotonta lainaa, kuten sinä?


      • sirpamaikkarilta
        ldyhvfd kirjoitti:

        Sekö, joka antaa antaa joka kuukausi valtiolle reilusti ilmaista korotonta lainaa, kuten sinä?

        sitten olen tyhmä. Mutta luulenpa ettei mun 20€ kuussa "ylimääränen maksu" vaikuta tämän maan rahatilanteeseen millään tavalla. Nyt meinaan puhutaan hyvin pienistä summista.

        "Keskustelusta jo huvittaa"

        Matalapalkka-alalla oleva suomalainen akka


      • nimenomaan kirjoitti:

        tyhmyydestä sakotetaan :) Veronpalautukset ovat niitä sakkoja, koska saat takaisin vuoden korkoa kasvamattoman summan. Mätkyt ovat hlvin olemassa oleva laina. Saat rahat käteen ja voit kasvattaa summaa tai tehdä mitä haluat ja maksat korottomasti summan takaisin valtiolle.

        Nappiin mennyt verotus, jossa ei palautuksia tai mätkyjä juurikaan on myös ok, mutta se on ehdoton tosiasia että veronpalautukset on pelkkää persnettoa!!!

        että veronpalautukselle maksetaan nykyään 2%:n korko, joka ei tietenkään ole kovin paljon. Ite saan takaisin vajaat 2000 eur, jossa koron osuus on n. 40 eur.


      • ..o..
        sirpamaikkarilta kirjoitti:

        mun tuloilla mitkään talletuskorot paljoa vaikuttas yhtään mihinkään. Joten samapa tuo.

        "Tyhmä ja köyhä"

        Surkutteleva suomalainen akka

        Itse maksan suosiolla huomattavasti korkeampaa veroa, sen takia että jos saisin 150€ enemmän kahdessa viikossa käteen todennäköisesti minulla ei olisi vuoden lopussa tuhansia euroja käytettäväksi suurempiin ostoksiin. Parempi kun rahat eivät edes ehdi tilille asti, korko ei ole iso valtiollakaan mutta isompi kuin jollain säästö tilillä.


    • SupremeSatan

      peräti 250€ veronpalautusta.

    • ......

      ...

    • ..o..

      Takaisin tuli 4800€, mikä on liian vähän siihen nähden mitä maksoin ( 34% perusprosentti )

      • veropiru

        Mutta sehän riippuu siitä, mitä tienasit. Jos esim. tienasit vuoden aikana yhteensä 4700€, on palautuksesi (4800€) aika mukava valitsemastasi ennäkkoveroprosentista (34%) huolimatta.


    • ...vielä ilmoittamatta, joten ei vielä pysty sanomaan miten käy.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1293
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      73
      623
    4. 50
      557
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      471
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      148
      406
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      362
    Aihe