Kapitalistinen hallituksemme on ihmeen kova verottamaan.
"2500 euroa mätkyjä"
MarttyyriMallari-TTt
Veromätkyt
14
618
Vastaukset
- sirpamaikkarilta
sakotetaan. Katsos, kun joka kuukausi maksaa valtiolle reilusti ylimääräistä niin joulukuussa odottaa sitten pienen pieni palkinto.
"Sano ei mätkyille!"
Muutaman kympin palautuksia saava suomalainen akkamutta sinulta jää sitten talletuskorkoa saamatta etukäteismaksujesi takia.
"Olen tyhmä ja silti ovela"
MarttyyriMallari-TTt- sirpamaikkarilta
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
mutta sinulta jää sitten talletuskorkoa saamatta etukäteismaksujesi takia.
"Olen tyhmä ja silti ovela"
MarttyyriMallari-TTtmun tuloilla mitkään talletuskorot paljoa vaikuttas yhtään mihinkään. Joten samapa tuo.
"Tyhmä ja köyhä"
Surkutteleva suomalainen akka - nimenomaan
tyhmyydestä sakotetaan :) Veronpalautukset ovat niitä sakkoja, koska saat takaisin vuoden korkoa kasvamattoman summan. Mätkyt ovat hlvin olemassa oleva laina. Saat rahat käteen ja voit kasvattaa summaa tai tehdä mitä haluat ja maksat korottomasti summan takaisin valtiolle.
Nappiin mennyt verotus, jossa ei palautuksia tai mätkyjä juurikaan on myös ok, mutta se on ehdoton tosiasia että veronpalautukset on pelkkää persnettoa!!! - sirpamaikkarilta
nimenomaan kirjoitti:
tyhmyydestä sakotetaan :) Veronpalautukset ovat niitä sakkoja, koska saat takaisin vuoden korkoa kasvamattoman summan. Mätkyt ovat hlvin olemassa oleva laina. Saat rahat käteen ja voit kasvattaa summaa tai tehdä mitä haluat ja maksat korottomasti summan takaisin valtiolle.
Nappiin mennyt verotus, jossa ei palautuksia tai mätkyjä juurikaan on myös ok, mutta se on ehdoton tosiasia että veronpalautukset on pelkkää persnettoa!!!sen noinkin ajatella. Mä taas ajattelen että jos maksan joka kuukaus pikkusen enemmän veroa niin saan sillä jo paljon paremman joulun seuraavana vuonna. Vaikka oiski sitä ns. korotonta lainaa valtiolle.
"Viisauttakin on monenlaista"
Ehkäpä ei sittenkään niin tyhmä suomalainen akka - ldyhvfd
Sekö, joka antaa antaa joka kuukausi valtiolle reilusti ilmaista korotonta lainaa, kuten sinä?
- sirpamaikkarilta
ldyhvfd kirjoitti:
Sekö, joka antaa antaa joka kuukausi valtiolle reilusti ilmaista korotonta lainaa, kuten sinä?
sitten olen tyhmä. Mutta luulenpa ettei mun 20€ kuussa "ylimääränen maksu" vaikuta tämän maan rahatilanteeseen millään tavalla. Nyt meinaan puhutaan hyvin pienistä summista.
"Keskustelusta jo huvittaa"
Matalapalkka-alalla oleva suomalainen akka nimenomaan kirjoitti:
Nappiin mennyt verotus, jossa ei palautuksia tai mätkyjä juurikaan on myös ok, mutta se on ehdoton tosiasia että veronpalautukset on pelkkää persnettoa!!!että veronpalautukselle maksetaan nykyään 2%:n korko, joka ei tietenkään ole kovin paljon. Ite saan takaisin vajaat 2000 eur, jossa koron osuus on n. 40 eur.
- ..o..
sirpamaikkarilta kirjoitti:
mun tuloilla mitkään talletuskorot paljoa vaikuttas yhtään mihinkään. Joten samapa tuo.
"Tyhmä ja köyhä"
Surkutteleva suomalainen akkaItse maksan suosiolla huomattavasti korkeampaa veroa, sen takia että jos saisin 150€ enemmän kahdessa viikossa käteen todennäköisesti minulla ei olisi vuoden lopussa tuhansia euroja käytettäväksi suurempiin ostoksiin. Parempi kun rahat eivät edes ehdi tilille asti, korko ei ole iso valtiollakaan mutta isompi kuin jollain säästö tilillä.
- SupremeSatan
peräti 250€ veronpalautusta.
- ......
...
- ..o..
Takaisin tuli 4800€, mikä on liian vähän siihen nähden mitä maksoin ( 34% perusprosentti )
- veropiru
Mutta sehän riippuu siitä, mitä tienasit. Jos esim. tienasit vuoden aikana yhteensä 4700€, on palautuksesi (4800€) aika mukava valitsemastasi ennäkkoveroprosentista (34%) huolimatta.
...vielä ilmoittamatta, joten ei vielä pysty sanomaan miten käy.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458690Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472499Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282307- 382262
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1861779- 961775
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221610Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091177Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik81066Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61056