Hei ! mulla oli hammaslääkäri joulukuussa, sitten sillon huomattii iso reiän alku ! noh, sit oisi ollu helmikuussa uus aika senkii luimistelin. ;/ ko ei koskenut edellisenä päivänä hampaaseen (pelkään hammaslääkäreitä tosi paljon ;/) noh nyt on aika kauan jo koskenu[joka päivä särkylääkkeen oon joutunut ottamaan]
Huomasin n. 1vk sit et on halennu hammas aika paljonkii ja on mustaa siin.. no sit aattelin ain et mite maistuu outo ns"mädäntyny " ruoka suus. tänää sit hammas tikunkaa putsasin ja vähän työnsin sitä sinne.. noh se meni johokii sinne sisälle ja tuli kauhee maku suuhun ! eli se on vissii mädäntynyt koko hammas ;/ mite voisi saaha sen kuntoo ? mulla on ollut tosi paljon reikiä hampaissa ja huono kuntoset hampaat.. KERTOKAA KOKEMUKSII :] KIITOS !!
Mädäntynyt hammas vai mitä tämä on ?! ;/
2
4382
Vastaukset
- hammaslääkäriin
Mene nyt sinne hammaslääkäriin mahdollisimman äkkiä, niin hammaslääkäri selvittää suusi tilanteen.
Mikäli pelkäät hammashoitoa,niin kerro se selvästi ja ääneen ennen hoitoa,niin osaavat ottaa huomoon tilanteesi.
Tuosta kysymästäsi hampaasta emme me nettilukijat tietenkään osaa sanoa mitään. Hampaiden tilanteen tarkistus perustuu siihen, että kohde (hammas) nähdään ja tilanne voidaan arvioida. - yksi vain
"eli se on vissii mädäntynyt koko hammas ;/ mite voisi saaha sen kuntoo ?"
Hampaasi on mädäntynyt.
Ja kotikonstein sitä on mahdoton hoitaa.
Lääkäriin on mentävä.
Muista, että mädäntynyt hammas levittää tulehdusbakteerejaan kaikkialle elimistöön verenkierron mukana. Seurauksena voi olla jopa sydänlihaksen tulehtuminen ja kuolema.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244756- 883734
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483155- 542677
- 2062641
- 522615
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322410- 1522348
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081559