Olen jo pitkään ihmetellyt, miksi autossani (Nissan Micra) ölytikussa öljymäärä lisääntyy. Öljynhän saisi korkeintaan vähentyä Mahtaakohan naapurin pojat taas vedättää viatonta naisautoilijaa lisäämällä öljyä. Autoni ei haise pahelle öljysavulle.
lisääntyvä öljy
7
1061
Vastaukset
- pugi
moottorin jäähdytys nesteet saattaa valua öljyn sekaan. katso onko jäähdytysnestepuolella vajausta.
- ex-avensisti
micralla pitempi lenkki,ei mitään kauppareissua vaan mieluummin vaikka sitten sukulaisissa parin sadan kilometrin päässä. Reipasta ajoa mielellään moottoritietä jos mahdollista, niin häviää ylimääräinen kosteus ja palamatta jääneet bensan rippeet sieltä öljyn seasta
- MJV
Väljä, niin palamatonta bensaa menee mäntien ohi öljyn sekaan. Kova pitkä ajomatka saattaa hävittää bensan öljystä. Vesi taas tekee siitä kuravellin näköistä.
T. Matti
- abe27
oiskohan nestettä öljyn sekaan päässy.kansi vuotaa tai lohko halki.arvelisin
- sinne
öljynsekaan menee nestettä, niin se näkyy kyllä helposti. Öljy on harmaata velliä!
- tarkistaa
öljyt aina kylmästä koneesta? Silloin kaikki öljy on valunut öljypohjaan. Jos katsot tänään kuumana ja huomenna kylmänä, niin takuulla "lisääntyy"!
Tarkista aina tasaisella paikalla. Jos auto on nokka alamäkeen saattaa pinta heittää helposti sentinkin, kun moottori on poikittain. - pikku kalle...
oliko sun pakko kertoa toi kaikille juuri kun oltiin keksitty sopiva tapa uunottaa sua... ja nyt kaikki tietää sen Villenkin mutsi varmaan on nyt tämän lukenut ja ei viekkää autoaan huoltoon.... ja niin kun me suunniteltiin että saataiin kuulla kun huollon pojat taas nauraisivat...
muistathan meidän viimeisen "kepposen"???
T:Pikkukalle
PS:Mitä meillä on tänään iltapalaksi? eikai taas sitä luomupuuroa? =(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1195089Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303628No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241484- 211307
- 141282
- 271188
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221107