Kiukkuperseet

Aika ajoin tänne kirjoittaa joku nainen joka on joutunut miesten ahdistelun kohteeksi jossain räkälässä. Tälläiset naiset yleensä provosoivat miehiä pukeutumalla roiskeläppään ja he myös meikkaavat itsensä hirveän näköisiksi. Eli kyseessä on tavallaan itseaiheutettu tapaturma, mutta näinkään typerä käytös ei tietenkään anna miehille oikeutta mennä puristelemaan ilman lupaa.


http://www.youtube.com/watch?v=zD78wGdypG8



"Tämän viestin tarkoitus on suututtaa sekä miehet että naiset"


MarttyyriMallari-TTt

21

1154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Läskiperse

      Koska jos jotain tältä palstalta on puuttunut, niin linkkejä YouTubeen. Niistä tulee aina niin hyvälle tuulelle.

      Räkälässä tapahtuviin asioihin en ota kantaa, koska en ole asiantuntija. Hirveän näköisten naisten olemassaoloa tohdin epäillä, vaikka huhut sellaisistakin ovat joskus kertoneet. Kauneus on kuitenkin katsojan silmässä.

    • joku hyvä linkki

      itse kirjoittamaasi provokaatioon aiheesta!

      "Elämäsi on palstalla"

    • Jotenkin aavistan että tämä juttu viittaa mm. edelliseen aloitukseeni.. Mutta sitä ihmettelen miten täällä suhtaudutaan ihmisiin. Iloinen keskutelunavaukseni mukavasta miehestä, joka piti ahdistelijat loitalla, haluttiin kääntää minun ja tekemisteni haukkumiseksi.

      Naisilla on oikeus nauttia naisellisuudestaan laittautumisella, ja jos miehet eivät pysty pitämään itseään kurissa kun ajattelevat enemmän toisella päällä, niin kuka siinä typerä on. Sama kun naisia syyllistetään jos joutuvat raiskatuksi, ”kun oli niin provosoivaa pukeutumista..” Plääh.

      • tämä juttu liittyy sinun edellliseen aloitukseesi vain näennäisesti.


        "Lukekaa kirjoituksiani ajatuksella"


        MarttyyriMallari-TTt


      • naisellisuudestasi

        ilman ihailevia katseita?


      • naisellisuudestasi kirjoitti:

        ilman ihailevia katseita?

        nautin naisellisuudesta ilman muitten katseita, koska naisellisuus kuitenkin asuu henkilön sisällä. Ulkoisesti saatan pukeutua kotonakin mm. stay-uppeihin, ihan vain omaksi tai miesystävän iloksi ilmentämään naisellisuutta.

        Jos joku minua katsoo jotenkin ihailevasti, haluaisin että se johtuisi tanssistani eikä siitä että olen vain joku perseestäkouraisu-objekti. Olen ehkä ruohojuuritason esiintyjä (vaikka myös näyttämötanssista kokemusta) ja piirtäjä, mutta aivan sama millä tasolla sitä on, aina löytyy tykkääjiä ja lyttääjiä. (Ei hemmetti, minua taidettiin verrata täällä jo Tukiaiseen vaikka onhan nyt selviä eroja. Minä olen oikeasti kiltimpi tyttö.)


      • koe itseäsi
        emanuela kirjoitti:

        nautin naisellisuudesta ilman muitten katseita, koska naisellisuus kuitenkin asuu henkilön sisällä. Ulkoisesti saatan pukeutua kotonakin mm. stay-uppeihin, ihan vain omaksi tai miesystävän iloksi ilmentämään naisellisuutta.

        Jos joku minua katsoo jotenkin ihailevasti, haluaisin että se johtuisi tanssistani eikä siitä että olen vain joku perseestäkouraisu-objekti. Olen ehkä ruohojuuritason esiintyjä (vaikka myös näyttämötanssista kokemusta) ja piirtäjä, mutta aivan sama millä tasolla sitä on, aina löytyy tykkääjiä ja lyttääjiä. (Ei hemmetti, minua taidettiin verrata täällä jo Tukiaiseen vaikka onhan nyt selviä eroja. Minä olen oikeasti kiltimpi tyttö.)

        naiselliseksi ilman itsensä ulkopuolisia apuvälineitä?


      • koe itseäsi kirjoitti:

        naiselliseksi ilman itsensä ulkopuolisia apuvälineitä?

        uudeleen äläkä väännä siinä... Sanoin että naisellisuus asuu henkilön sisällä. Koen siis olevani naiselinen, ilman ulkoisia apuvälineitä. Mutta sitä sisäistä naisellisuutta voi myös ilmaista naisellisiksi miellettävillä apuvälineillä. Mutta siinähän vasta naisellinen olo on kun oma mies on ne riisunut.. =)


      • miehenkin
        emanuela kirjoitti:

        uudeleen äläkä väännä siinä... Sanoin että naisellisuus asuu henkilön sisällä. Koen siis olevani naiselinen, ilman ulkoisia apuvälineitä. Mutta sitä sisäistä naisellisuutta voi myös ilmaista naisellisiksi miellettävillä apuvälineillä. Mutta siinähän vasta naisellinen olo on kun oma mies on ne riisunut.. =)

        tunteakseen itsensä naiselliseksi?


      • miehenkin kirjoitti:

        tunteakseen itsensä naiselliseksi?

        en tarvi, olen naisellinen nainen ilmankin.. Mutta eikös se ole niin että vastakohdat kuitenkin täydentävät toisiaan? Oletko kokenut sitä? Mutta kiinostaisi tietää mitä oikein nyt haet?


      • Mitä minun
        emanuela kirjoitti:

        en tarvi, olen naisellinen nainen ilmankin.. Mutta eikös se ole niin että vastakohdat kuitenkin täydentävät toisiaan? Oletko kokenut sitä? Mutta kiinostaisi tietää mitä oikein nyt haet?

        pitäisi hakea? Kumpi meistä oikeasti hakee?


      • Mitä minun kirjoitti:

        pitäisi hakea? Kumpi meistä oikeasti hakee?

        että etsit vähän syitä vähän mollata.. Eikö niin? Jos et etsi jotain aihetta, niin mitäs kyselet..


      • puutetta.
        emanuela kirjoitti:

        että etsit vähän syitä vähän mollata.. Eikö niin? Jos et etsi jotain aihetta, niin mitäs kyselet..

        Ei muuta. Miten voin mollata, jos et mollaannu? Sitähän minäkin.


      • Dazu
        emanuela kirjoitti:

        että etsit vähän syitä vähän mollata.. Eikö niin? Jos et etsi jotain aihetta, niin mitäs kyselet..

        Suhtkoht paljon psykoottisvivahteisia avauksia, missä koitetaan epäsuorasti aukoa päätään, matkimalla toista sellaisena, kuin toinen omissa toiveissa voisi olla. Veikkaan, että avaukset kertovat aika paljon ks. ihmisten persoonasatakin.


    • Yrmeä

      ainaki puristelen perseit estotta paitsi baaris myös snägärijonos mut vittu sillon en enää erota onks kysees mies vai nainen

    • cookos

      Merkillistä, että sitten tänne kirjoittaa, jos provosoi sillä käytöksellään. Se vaan tahtoo olla niin, että joillakin naisilla, vaikka pukeutuisivat säkkikankaaseen, sitä vientiä riittää..
      Joo, alentavaa on pyllynpuristelut, voi sitä muutenkin kiinnostuksen ilmaista, sivistyneemmin, ja silti hauskasti.

    • puristelee

      muutenkin. Mulla oli viime viikonloppuna baarissa t-paita ja farkut niin eiks yks mies iskeny perseeseen kiinni tanssilattialla.

    • rapiskarpalo

      poljen jalkaa. Entäs kun se tapahtuu kaupassa maitohyllyillä ja on pukeutunut vielä tuulipukuun, ilman meikin meikkiä naamarissa?

      "pysyisivät edes siellä räkälöissään, saatana"

      • .........

        Jäin tuijottamaan suu auki, mies vielä sanoi, että on hyvä perse! Olisiko pitänyt olla kiitollinen vai??? Enkä ollut edes pukeutunut mitenkään provosti, kun piippuhyllylle ei niin tarvitse laittautua!


    • Enrique_Lister

      joo

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      70
      2078
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1406
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1383
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      957
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      360
      884
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe