Kiukkuperseet

Aika ajoin tänne kirjoittaa joku nainen joka on joutunut miesten ahdistelun kohteeksi jossain räkälässä. Tälläiset naiset yleensä provosoivat miehiä pukeutumalla roiskeläppään ja he myös meikkaavat itsensä hirveän näköisiksi. Eli kyseessä on tavallaan itseaiheutettu tapaturma, mutta näinkään typerä käytös ei tietenkään anna miehille oikeutta mennä puristelemaan ilman lupaa.


http://www.youtube.com/watch?v=zD78wGdypG8



"Tämän viestin tarkoitus on suututtaa sekä miehet että naiset"


MarttyyriMallari-TTt

21

1117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Läskiperse

      Koska jos jotain tältä palstalta on puuttunut, niin linkkejä YouTubeen. Niistä tulee aina niin hyvälle tuulelle.

      Räkälässä tapahtuviin asioihin en ota kantaa, koska en ole asiantuntija. Hirveän näköisten naisten olemassaoloa tohdin epäillä, vaikka huhut sellaisistakin ovat joskus kertoneet. Kauneus on kuitenkin katsojan silmässä.

    • joku hyvä linkki

      itse kirjoittamaasi provokaatioon aiheesta!

      "Elämäsi on palstalla"

    • Jotenkin aavistan että tämä juttu viittaa mm. edelliseen aloitukseeni.. Mutta sitä ihmettelen miten täällä suhtaudutaan ihmisiin. Iloinen keskutelunavaukseni mukavasta miehestä, joka piti ahdistelijat loitalla, haluttiin kääntää minun ja tekemisteni haukkumiseksi.

      Naisilla on oikeus nauttia naisellisuudestaan laittautumisella, ja jos miehet eivät pysty pitämään itseään kurissa kun ajattelevat enemmän toisella päällä, niin kuka siinä typerä on. Sama kun naisia syyllistetään jos joutuvat raiskatuksi, ”kun oli niin provosoivaa pukeutumista..” Plääh.

      • tämä juttu liittyy sinun edellliseen aloitukseesi vain näennäisesti.


        "Lukekaa kirjoituksiani ajatuksella"


        MarttyyriMallari-TTt


      • naisellisuudestasi

        ilman ihailevia katseita?


      • naisellisuudestasi kirjoitti:

        ilman ihailevia katseita?

        nautin naisellisuudesta ilman muitten katseita, koska naisellisuus kuitenkin asuu henkilön sisällä. Ulkoisesti saatan pukeutua kotonakin mm. stay-uppeihin, ihan vain omaksi tai miesystävän iloksi ilmentämään naisellisuutta.

        Jos joku minua katsoo jotenkin ihailevasti, haluaisin että se johtuisi tanssistani eikä siitä että olen vain joku perseestäkouraisu-objekti. Olen ehkä ruohojuuritason esiintyjä (vaikka myös näyttämötanssista kokemusta) ja piirtäjä, mutta aivan sama millä tasolla sitä on, aina löytyy tykkääjiä ja lyttääjiä. (Ei hemmetti, minua taidettiin verrata täällä jo Tukiaiseen vaikka onhan nyt selviä eroja. Minä olen oikeasti kiltimpi tyttö.)


      • koe itseäsi
        emanuela kirjoitti:

        nautin naisellisuudesta ilman muitten katseita, koska naisellisuus kuitenkin asuu henkilön sisällä. Ulkoisesti saatan pukeutua kotonakin mm. stay-uppeihin, ihan vain omaksi tai miesystävän iloksi ilmentämään naisellisuutta.

        Jos joku minua katsoo jotenkin ihailevasti, haluaisin että se johtuisi tanssistani eikä siitä että olen vain joku perseestäkouraisu-objekti. Olen ehkä ruohojuuritason esiintyjä (vaikka myös näyttämötanssista kokemusta) ja piirtäjä, mutta aivan sama millä tasolla sitä on, aina löytyy tykkääjiä ja lyttääjiä. (Ei hemmetti, minua taidettiin verrata täällä jo Tukiaiseen vaikka onhan nyt selviä eroja. Minä olen oikeasti kiltimpi tyttö.)

        naiselliseksi ilman itsensä ulkopuolisia apuvälineitä?


      • koe itseäsi kirjoitti:

        naiselliseksi ilman itsensä ulkopuolisia apuvälineitä?

        uudeleen äläkä väännä siinä... Sanoin että naisellisuus asuu henkilön sisällä. Koen siis olevani naiselinen, ilman ulkoisia apuvälineitä. Mutta sitä sisäistä naisellisuutta voi myös ilmaista naisellisiksi miellettävillä apuvälineillä. Mutta siinähän vasta naisellinen olo on kun oma mies on ne riisunut.. =)


      • miehenkin
        emanuela kirjoitti:

        uudeleen äläkä väännä siinä... Sanoin että naisellisuus asuu henkilön sisällä. Koen siis olevani naiselinen, ilman ulkoisia apuvälineitä. Mutta sitä sisäistä naisellisuutta voi myös ilmaista naisellisiksi miellettävillä apuvälineillä. Mutta siinähän vasta naisellinen olo on kun oma mies on ne riisunut.. =)

        tunteakseen itsensä naiselliseksi?


      • miehenkin kirjoitti:

        tunteakseen itsensä naiselliseksi?

        en tarvi, olen naisellinen nainen ilmankin.. Mutta eikös se ole niin että vastakohdat kuitenkin täydentävät toisiaan? Oletko kokenut sitä? Mutta kiinostaisi tietää mitä oikein nyt haet?


      • Mitä minun
        emanuela kirjoitti:

        en tarvi, olen naisellinen nainen ilmankin.. Mutta eikös se ole niin että vastakohdat kuitenkin täydentävät toisiaan? Oletko kokenut sitä? Mutta kiinostaisi tietää mitä oikein nyt haet?

        pitäisi hakea? Kumpi meistä oikeasti hakee?


      • Mitä minun kirjoitti:

        pitäisi hakea? Kumpi meistä oikeasti hakee?

        että etsit vähän syitä vähän mollata.. Eikö niin? Jos et etsi jotain aihetta, niin mitäs kyselet..


      • puutetta.
        emanuela kirjoitti:

        että etsit vähän syitä vähän mollata.. Eikö niin? Jos et etsi jotain aihetta, niin mitäs kyselet..

        Ei muuta. Miten voin mollata, jos et mollaannu? Sitähän minäkin.


      • Dazu
        emanuela kirjoitti:

        että etsit vähän syitä vähän mollata.. Eikö niin? Jos et etsi jotain aihetta, niin mitäs kyselet..

        Suhtkoht paljon psykoottisvivahteisia avauksia, missä koitetaan epäsuorasti aukoa päätään, matkimalla toista sellaisena, kuin toinen omissa toiveissa voisi olla. Veikkaan, että avaukset kertovat aika paljon ks. ihmisten persoonasatakin.


    • Yrmeä

      ainaki puristelen perseit estotta paitsi baaris myös snägärijonos mut vittu sillon en enää erota onks kysees mies vai nainen

    • cookos

      Merkillistä, että sitten tänne kirjoittaa, jos provosoi sillä käytöksellään. Se vaan tahtoo olla niin, että joillakin naisilla, vaikka pukeutuisivat säkkikankaaseen, sitä vientiä riittää..
      Joo, alentavaa on pyllynpuristelut, voi sitä muutenkin kiinnostuksen ilmaista, sivistyneemmin, ja silti hauskasti.

    • puristelee

      muutenkin. Mulla oli viime viikonloppuna baarissa t-paita ja farkut niin eiks yks mies iskeny perseeseen kiinni tanssilattialla.

    • rapiskarpalo

      poljen jalkaa. Entäs kun se tapahtuu kaupassa maitohyllyillä ja on pukeutunut vielä tuulipukuun, ilman meikin meikkiä naamarissa?

      "pysyisivät edes siellä räkälöissään, saatana"

      • .........

        Jäin tuijottamaan suu auki, mies vielä sanoi, että on hyvä perse! Olisiko pitänyt olla kiitollinen vai??? Enkä ollut edes pukeutunut mitenkään provosti, kun piippuhyllylle ei niin tarvitse laittautua!


    • Enrique_Lister

      joo

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      325
      3847
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      274
      2206
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      111
      1535
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      94
      1390
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1383
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1247
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1218
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1058
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1054
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      66
      942
    Aihe