Ollaan seurusteltu vajaa vuosi. Alussa en ollut miehestä kovin kiinnostunut, kunhan pidin "kesäkivaa". Mies ihastui ja rakastui minuun nopeasti ja ilmeisesti tuntee niin edelleen, kun puhuu yhteisestä tulevaisuudesta, lapsista jne. Mies on ollut koko ajan mullekin todella "tutunoloinen" ja jo alussa oltiin hirmu luontevasti yhdessä. Omat tunteet on kasvaneet kuitenkin hyvin hitaasti, vasta ihan viime kuukausina olen tajunnut rakastavani häntä. Vielä puolen vuoden kohdalla oli välillä hänen lähelle tullessaan tunteita, että eieieieiei, minä en rakasta sinua... Nyt on ihan toinen ääni kellossa. Onko tällanen "kaveruudesta rakkaudeksi" tunteiden muutos hyvä vai huono merkki tulevaisuuden kannalta? Jospa tunteet laantuukin taas... Ja pelkään sitäkin, että mieheni tunteet alkavat hiipua nyt, kun olen juuri löytänyt omani.
Hitaasti kasvaneet tunteet
7
1748
Vastaukset
- mahdollista!!
Kiitos kirjoituksestasi! Olen samanlaisessa tilanteessa. Tai oikeastaan en ole vielä löytänyt niitä suuria tunteita. Olemme tapailleet vasta kuukauden, joten toivon että tutustumisen kautta ne tunteetkin heräävät. Meinasin jo viheltää pelin poikki, mutta mies on todella luotettava ja sympaattinen, ja niin onnellinen kanssani. Olen miettinyt sitä että onko mahdollista että rakastuminen tapahtuu minulla vähitellen. Onko ihmisillä siitä kokemusta. Sinulla siis on, ja se antaa toivoa minullekin. Tuntuuko sinusta nyt hyvältä ja oikealta? Sitä tunnetta minä odotan. Jos tunnet, niin jatka ihmeessä. Uskon että teillä on vielä edessä ihana tulevaisuus.
- ap.
Mäkin mietin alussa, tuleeko tästä mitään. En pitänyt edes oma-aloitteisesti yhteyksiä mieheen ja jossain vaiheessa ehkä parin kk:n jälkeen hän sitten kysyi, että onkohan kaikki nyt kunnossa, kun minusta ei ikinä kuulu mitään. Silloin säikähdin ja vastasin, että on on, mulla on vaan ollut töissä kiirettä.
En tiedä mikä mut sai jatkamaan, ehkä se kun mulla oli kuitenkin alusta asti niin hyvä olla hänen kanssaan. Ja se, että tiedän hänen olevan tosi hyvä mies kaikin puolin, sellainen, jonka kanssa haluaisin perustaa perheen ja elää vaikka loppuelämäni. Sydämen särkijöitä on osunut mun matkan varrelle ihan tarpeeksi. - minä taas
ap. kirjoitti:
Mäkin mietin alussa, tuleeko tästä mitään. En pitänyt edes oma-aloitteisesti yhteyksiä mieheen ja jossain vaiheessa ehkä parin kk:n jälkeen hän sitten kysyi, että onkohan kaikki nyt kunnossa, kun minusta ei ikinä kuulu mitään. Silloin säikähdin ja vastasin, että on on, mulla on vaan ollut töissä kiirettä.
En tiedä mikä mut sai jatkamaan, ehkä se kun mulla oli kuitenkin alusta asti niin hyvä olla hänen kanssaan. Ja se, että tiedän hänen olevan tosi hyvä mies kaikin puolin, sellainen, jonka kanssa haluaisin perustaa perheen ja elää vaikka loppuelämäni. Sydämen särkijöitä on osunut mun matkan varrelle ihan tarpeeksi.Oletko nyt rakastunut, tai tunnetko syvää kiintymystä siihen mieheen? Onko siis mahdollista että alun eieiei-tunteen jälkeen rakkaus löytyy? Minunkin on hyvä ja helppo olla tämän miehen kanssa jota tapailen, mutta mitään sykähdyttävää tunnetta ei vielä ole tullut. Sylissä oleminen tuntuu kuitenkin hyvältä ja turvalliselta.
- 8v.
minä taas kirjoitti:
Oletko nyt rakastunut, tai tunnetko syvää kiintymystä siihen mieheen? Onko siis mahdollista että alun eieiei-tunteen jälkeen rakkaus löytyy? Minunkin on hyvä ja helppo olla tämän miehen kanssa jota tapailen, mutta mitään sykähdyttävää tunnetta ei vielä ole tullut. Sylissä oleminen tuntuu kuitenkin hyvältä ja turvalliselta.
Ja tunteet on vain syventyneet ajan mittaan.
Aluksi kun ihmistä ei tunne vielä hyvin, niin kiintymyskään ei ole niin suurta.
Toisaalta taas kaikki tuntuu alussa uudelta ja kiehtovalta, mutta kyllä yhteiset kokemukset syventävät rakkautta. - ap.
minä taas kirjoitti:
Oletko nyt rakastunut, tai tunnetko syvää kiintymystä siihen mieheen? Onko siis mahdollista että alun eieiei-tunteen jälkeen rakkaus löytyy? Minunkin on hyvä ja helppo olla tämän miehen kanssa jota tapailen, mutta mitään sykähdyttävää tunnetta ei vielä ole tullut. Sylissä oleminen tuntuu kuitenkin hyvältä ja turvalliselta.
Tunnen tosi syvää kiintymystä ja rakastan. Ei se sykähdyttävyys mullakaan ole ihan koko ajan läsnä. Haluan kuitenkin olla hänen lähellään, koskettaa, ja haluan että hän koskee minua (siis muussakin kuin seksimielessä).
Vaikka välillä oonkin epäröinyt, mulla on kuitenki ollut alusta asti se tunne, etten ole pakottanu itseäni mihinkään. On ollut hyvä olla, vaikkei alussa tunne leiskunutkaan täysillä. Noi eieiei-tunteet on olleet aika hetkittäisiä kuitenkin.
Kannattaa varmaan antaa suhteellesi aikaa, kun olette vasta niin vähän aikaa olleet yhdessä. Varmasti huomaat pian, jos et haluakaan olla hänen kanssaan. Mut jos olo on hyvä ja turvallinen, niin sehän on jo mainio alku :-). - näistä sanoista
ap. kirjoitti:
Tunnen tosi syvää kiintymystä ja rakastan. Ei se sykähdyttävyys mullakaan ole ihan koko ajan läsnä. Haluan kuitenkin olla hänen lähellään, koskettaa, ja haluan että hän koskee minua (siis muussakin kuin seksimielessä).
Vaikka välillä oonkin epäröinyt, mulla on kuitenki ollut alusta asti se tunne, etten ole pakottanu itseäni mihinkään. On ollut hyvä olla, vaikkei alussa tunne leiskunutkaan täysillä. Noi eieiei-tunteet on olleet aika hetkittäisiä kuitenkin.
Kannattaa varmaan antaa suhteellesi aikaa, kun olette vasta niin vähän aikaa olleet yhdessä. Varmasti huomaat pian, jos et haluakaan olla hänen kanssaan. Mut jos olo on hyvä ja turvallinen, niin sehän on jo mainio alku :-).Minä kyllä haluan katsoa tätä suhdetta vähän pidemmälle, ennen kuin pakenen. Tiiviisti olemme olleet vasta pari viikkoa, joten tosi tosi alussa ollaan. Kerroin epäröinnistäni miehelle, ja hän ymmärsi täysin, ja ehdotti että etenemme minun ehdoilla, niin hitaasti kuin haluan. Hän on minuun todella kiintynyt ja haluaa että minulla olisi kaikki hyvin. En voi jättää asiaa tähän katsomatta ja yrittämättä vielä herätellä tunteitani. Ystävyyttä ja välittämistä kyllä tunnen jo nyt...ja eikä kosketuskaan pahaa tee..paremminkin se rauhoittaa sekavaa olotilaani. Kiitos kannustavista sanoistasi, ja hyvää rakkaudentäyteistä kesää teille!
- on mahdollista
Voi olla, että elätte onnellisina elämänne loppuun asti. Voi olla, että ei. Mutta jos suhde tuntuu hyvältä, kannattaa ainakin yrittää. Kunhan uskallat puhua rehellisesti miehellesi tunteistasi ja myös niiden puutteesta.
Olin muutamia vuosia sitten samassa tilanteessa. Mies oli vanha ystävä, tunsin oloni hänen lähellään turvalliseksi ja hän jumaloi minua. Kun olin vielä rikki edellisen suhteeni jäljiltä, oli helppoa ajatella, että mieletön intohimo oli minun elämäni osalta ohi. Suhdetta kesti kaksi vuotta. Rakastin toki miestäni, mutta enemmänkin kuin sisar veljeä. Olin tyytyväinen, mutta en onnellinen. Lopulta tapahtui se, minkä oli pakko tapahtua: rakastuin toiseen.
Monia asioita voi oppia, jos tahtoa on. Mutta jos vahvaa fyysistä kipinää ei ole alussa, se tuskin vuosien myötä kasvaa - minun tapauksessani ei ainakaan. Joillekin ihmisille tuo kipinä merkitsee enemmän, joillekin vähemmän - jotkut väittävät, että kaverillisempi suhde on kestävämpi. Itse olen toista mieltä. Joten kuulostele itseäsi, ja mieti, millaisen suhteen juuri Sinä haluat ja tarvitset.
Minä testasin asian omalla kohdallani kantapään kautta ja jouduin loukkaamaan hirvittävällä tavalla yhtä parhaista ystävistäni. On kauheaa joutua valitsemaan oman onnensa ja rakkaan ihmisen onnen väliltä. Minä valitsin oman onneni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221701
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161382Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329982- 61980
- 65826
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen78816- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658