Vanhat pelimannit?

Pööskallio

Vieläkö on elossa vanhoja kouluttamattomia pelimanneja, jotka soittaa korvakuulolta?

Siis näitä entisiä maanviljelijöitä tai muita, joista näkyy eletty elämä.

Saisko nimiä.

Esiintyykö nää vanhat enää missään, esim. Kaustisella takan nurkalla? Kaustisellahan ilmeisesti toimii Purppuripelimannit, joka on ainakin ollut amatööriyhtye.

1

434

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pööskallio

Ilmeisesti pelimannius on out ja kunnon vänkyräpelimanneja tuhinoineen ei enää löydy. Harmittaa, kun kansanmusiikkijuhlilla soittajat ovat pääasiassa koulutettuja nuoria. Jossakin Kaustisen soittosalissa vielä tapaa vanhaa väkeä ja henkeä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      70
      5798
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      229
      4512
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2547
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      26
      2472
    5. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      11
      1383
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      71
      1315
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      96
      1295
    8. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      128
      1286
    9. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      19
      1151
    10. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      1121
    Aihe