Vieläkö on elossa vanhoja kouluttamattomia pelimanneja, jotka soittaa korvakuulolta?
Siis näitä entisiä maanviljelijöitä tai muita, joista näkyy eletty elämä.
Saisko nimiä.
Esiintyykö nää vanhat enää missään, esim. Kaustisella takan nurkalla? Kaustisellahan ilmeisesti toimii Purppuripelimannit, joka on ainakin ollut amatööriyhtye.
Vanhat pelimannit?
Pööskallio
1
310
Vastaukset
- Pööskallio
Ilmeisesti pelimannius on out ja kunnon vänkyräpelimanneja tuhinoineen ei enää löydy. Harmittaa, kun kansanmusiikkijuhlilla soittajat ovat pääasiassa koulutettuja nuoria. Jossakin Kaustisen soittosalissa vielä tapaa vanhaa väkeä ja henkeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956808- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909