Vieläkö on elossa vanhoja kouluttamattomia pelimanneja, jotka soittaa korvakuulolta?
Siis näitä entisiä maanviljelijöitä tai muita, joista näkyy eletty elämä.
Saisko nimiä.
Esiintyykö nää vanhat enää missään, esim. Kaustisella takan nurkalla? Kaustisellahan ilmeisesti toimii Purppuripelimannit, joka on ainakin ollut amatööriyhtye.
Vanhat pelimannit?
Pööskallio
1
596
Vastaukset
- Pööskallio
Ilmeisesti pelimannius on out ja kunnon vänkyräpelimanneja tuhinoineen ei enää löydy. Harmittaa, kun kansanmusiikkijuhlilla soittajat ovat pääasiassa koulutettuja nuoria. Jossakin Kaustisen soittosalissa vielä tapaa vanhaa väkeä ja henkeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2311970- 841208
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1121018- 881016
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87837- 111773
- 119764
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa94753Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante122688- 23681