Vieläkö on elossa vanhoja kouluttamattomia pelimanneja, jotka soittaa korvakuulolta?
Siis näitä entisiä maanviljelijöitä tai muita, joista näkyy eletty elämä.
Saisko nimiä.
Esiintyykö nää vanhat enää missään, esim. Kaustisella takan nurkalla? Kaustisellahan ilmeisesti toimii Purppuripelimannit, joka on ainakin ollut amatööriyhtye.
Vanhat pelimannit?
Pööskallio
1
596
Vastaukset
- Pööskallio
Ilmeisesti pelimannius on out ja kunnon vänkyräpelimanneja tuhinoineen ei enää löydy. Harmittaa, kun kansanmusiikkijuhlilla soittajat ovat pääasiassa koulutettuja nuoria. Jossakin Kaustisen soittosalissa vielä tapaa vanhaa väkeä ja henkeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051024
- 102898
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96777- 83685
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 25485
- 43482
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30460