Sheer Cover mineraalipuuteri?

Tvshopista

Onko joku kokeillut TVshopin Sheer Cover Mineral Foundation mineraalipuuteria? Onko oikeasti hyvä? Olisiko joku korvaava tuote kaupoissa? Mainoksessa luvataan taas aivan virheetön ja kuulaan kaunis iho muutamalla pyyhkäisyllä. Sitä en ainakaan usko että finnitkin saisi täysin piiloon kyseisellä tuotteella niinkuin ennen ja jälkeen kuva antaa ymmärtää. On sen verran tyyris paketti ettei viitsisi turhaan tilata, vaikka lupaavat rahat takaisin ellei ole tyytyväinen, mutten oikein uskalla luottaa siihenkään.

5

7469

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokutar

      ...kokeillut, tykkäsin, vaikka hinta onkin suuri kahdesta 1,5 g:n purkista. Antaa hehkua iholle. Rahat saat kyllä takaisin, jos palautat. Sitä ei tarvitse epäillä.

    • Ununi

      Täällä nettisivulla paljon tietoa, miten törkeästi ainakin muualla maailmassa ihmisiä huijataan, mutta Suomessa sellainen ei taida olla mahdollista.

      http://www.infomercialscams.com/scams/sheer_cover_complaints

      Tiivistettynä lisäksi; monet ovat sitä mieltä, ettei meikki ole mitenkään sen rahan arvoinen, mitä siitä joutuu pulittamaan. Tekee kuulemma ihosta oranssin ja peitevoide on juuri todella kökkömäistä ja iholla tuntuu kuin olisi 20 kerrosta meikkiä. Myöskin kaikki tuntuvat sanovan, että se ei todellakaan tunnu siltä, ettei olisi meikkiä ollenkaan.

    • satukristina

      Itse käytän Sheer Cover tuotteita ja olen ollut erittäin tyytväinen. En muutenkaan käytä paljon meikkiä ja nyt mielestäni ihoni näyttää paremmalta kuin koskaan aikaisemmin. Käytän hieman peitevoidetta ja päälle mineraalipuuteria ja tuloksena luonnollinen meikki. Koska tuotetta ei käytetä paljoa, se on riittoisaa. Itse olen käyttänyt tuotetta joka päivä yli kolmen kuukauden ajan eikä purkit ole vielä läheskään loppumaan päin. Itse en ole havainnut mitään keltaisuutta ihollani, ehkä ne jotka ovat, heidän valitsema sävy on ollut väärä?

    • docce

      Minä olen ollut tosi tyytyväinen sheer coveriin! todellakin toimii ja ihosta tulee todella kaunis ja tasainen kun vähän huitoo siveltimellä.. tietysti ensin kannattaa sillä peitevoiteella peittää ihon punaisuus ym virheet jos sellaisia on ja sitten vasta levittää mineraalipuuteri. Todella riittoisaa, koska tätä laitetaan todella vähän kerralla, muuten voi tulla helpolla liian tumma ja liian pakkelimainen.

    • tuikiv

      tosi mahtava tuote,itse käyttänyt monia vuosia ja nyt melkein paniikki,ei mistään saa ja sokos verkkokaupasta ollut jo kauan loppu ei silti ihan sama tuote mutta korvaa cheer coverin,oikea cheer cover ehdoton

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      79
      4147
    2. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      29
      3124
    3. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3092
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      51
      2907
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2844
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      42
      2573
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      317
      2550
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      230
      2219
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      25
      2076
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      45
      2027
    Aihe