Eli löytyykö kenestäkään palstalaisesta mitään todellisuuteen pohjautuvia huhupuheita?
http://www.youtube.com/watch?v=6K5NQ3VqSSg&feature=related
"Ideat lopussa"
MarttyyriMallari-TTt
Juorut
12
1038
Vastaukset
- löytyy
en vaa kerro sulle :)
- sirpamaikkarilta
huhut ja juorut koskaan todelliseen elämään? Ja mikä se oikea totuus on?
"Riippuu huhusta taikka juorusta"
Juoruileva suomalainen akka - viilisniilis
Puskista sellasen, että sellanen yks MarttyyriMallariTTt oliskin nainen! Siis voitko uskoa?
- sirpamaikkarilta
Mä lähen heti juoruamaan!
- viilisniilis
sirpamaikkarilta kirjoitti:
Mä lähen heti juoruamaan!
Aika luotettavasta tiedonlähteestä tän juorun kuitenkin tietooni sain!
tuo on totta.
"Tästä nikistä kirjoittaa eräs toinenkin henkilö"
MarttyyriMallari-TTt- Nettikatti
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
tuo on totta.
"Tästä nikistä kirjoittaa eräs toinenkin henkilö"
MarttyyriMallari-TTtsivupersoona?
- kuullut ihan
viilisniilis kirjoitti:
Aika luotettavasta tiedonlähteestä tän juorun kuitenkin tietooni sain!
saman sisäpiiri tiedon.
- käymään.
gekko on hävinny palstalta ja kukko epäilee olevansa jo rakastunu. Kysykää vaikka kukolta.
Nähdäänkö kohta kukonhelttaisia pikkuliskoja? - sirpamaikkarilta
Mulla ois sulle mehevä juoru!!!
- sirpamaikkarilta
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
antaa palaa sitten (:
"Aavistan jo etukäteen ketä se koskee"
MarttyyriMallari-TTtjust äske että sä oot nainen! Tää ei voi olla todellista! Käy äkkii kertomassa juorua eteenpäin!
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115237Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493392Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle913224Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku402926- 811847
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411580450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1271555Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311436Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1301234- 161149