Ekat nettideitit takana...

nokkoskasvi

Hellurei!

Löysinpäs tuossa oikeen mielenkiintoisen oloisen tytön netin deittipalstalta...Kirjoiteltiin vähän aikaa messengerissä ja sovittiin tapaaminen...Tapaaminen on nyt ohi, ja oikeastaan treffit menivät todella hyvin. Heti tultiin juttuun ja ns. kiusallisia hiljaisuuksia ei tullut lainkaan.

Sitä jäin kuitenkin miettimään, että kuinka "lähelle" ensimmäisillä deiteillä olisi hyvä mennä? Itse halasin tyttöä heti kun tapasimme ja hän tuntui sittä hiukan häkeltyvän...(halasin siis silleen ystävällisesti, en todellakaan "rutistelemaan" alkanut). Kysymys kuuluukin siis: miten teillä muilla nettideittailijoilla? Oletteko halanneet, suudelleet tms. ensimmäisillä treffeillä, vai olisiko ne hyvä jättää siihen vaiheeseen kun ollaan tutustuttu paremmin?
Kiitos jos jaksatte vastata!

T: M25

51

29415

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemuksiakeräillytN42v

Nettideittejä monia läpikäyneenä neuvon jättämään halaamiset ja kaiken muunkin koskettamisen niihin mahdollisesti tuleviin seuraaviin tapaamiskertoihin. Tämä sellaisena "yleisohjeena". Itsellänikin kyllä muutama kokemus siitäkin, ettei se halaaminen ollut liian aikaista ekoilla treffeillä. Mutta en ihmettele, että tyttö vähän "säikähti" halaamista - olettehan aivan tuntemattomia toisillenne kuitenkin, koska ette ole ennen tavanneet livenä...

Suuteleminen ei tulisi itselleni mieleenkään ennenkuin (siis mahdollisesti) tapailut etenevät vähän pidemmälle. Suuteleminen on kuitenkin niin intiimi asia ja vaatii vähintäänkin ihastumista - näin itse ajattelen.

Mutta mottona voin sanoa, että siinä tarvitaan sitä kuuluisaa tunneälyä, että arvioi oikein sopivan ajankohdan näihin asioihin. Seuraamalla toisen ilmeitä, eleitä, katseita jne. opit tietämään, milloin jokin on ns. "sopivaa".

Tuntemattoman ensimmäiseksi halaileminen antaa oikeastaan "epätoivoisen" käsityksen ihmisestä - aivan kuin hän olisi jo rakastunut vaikkei ole toista koskaan nähnytkään.... :(. Mut toisaalta taas on ihmisiä, joille muiden halaileminen on epäsuomalaisittain normaalia arkipäivää.

Toivon, että treffailette tytön kanssa jatkossakin ja etenette molempia tyydyttävällä tahdilla!

• N-40v

Mun mielestä on mukava että halataan kun tavataan. Se antaa sellaisen lämpimän vaikutelman, ja sama homma erotessa...

• M-26

Itse kysyin ekoilla treffeillä naisen tavatessa että "kätelläänkö vai halataanko?" Nainen vastasi että vaikka molempia, ja niin me myös tehtiin!
      Suutelu nyt ei oikein kuulu ensinmäisille treffeille mutta tuo halaus nyt on niin viatonta että jätä noiden vanhoillisten neuvot omaan arvoonsa!

• vastaapi

Vajaata parivuotta sitten halattiin mukavasti menneiden ensitreffien päätteeksi naisen aloitteesta ja tokatreffien jälkeen suudeltiin mun aloitteestani. Ei ainakaan mönkään menny,yhes ollaan edelleen...

Tapauskohtaistahan tämä on tsemppiä sulle vaan!

• aina...

tilanteesta! Olen aina ollut sitä mieltä, ettei ekoilla treffeillä halailla tai suudella, MUTTA joskus tilanne vain ajautuu siihen että haluaa toisen lähelle. Tai siis molemmat tuntevat toisiinsa vetoa. Mikään ei ole kiellettyä! Joskus omille tunteilleen ei voi mitään...

• Nainen here

Jokaisen kannattaisi kysyä itseltään:
      Olenko ihan oikeasti muutaman viikon kirjoittelun jälkeen sellaisessa tilassa, että on ihan pakko pussailla ja halata? Jos vastaus onaiko KYLLÄ, niin sitten vaan pussailemaan.

Minulle ei ainakaan tule sellaisia haluja eli jos pussailemaan alkaisin niin teeskentelyltä se tuntuisi.

Ennenaikaiset pussailut ja halailut antaa mielikuvan, että tyyppi yrittää vetää deittailua jonkun ABC-ohjekirjan mukaan. Mitään ei kannata tehdä tai jättää tekemättä vastoin omaa luonnetta.

T: Nainen, sinua vanhempi

• yhdistät...

Pussailun ja halailun samaan asiaan? Kyllähän sitä voi halata ilman mitään pussailuakin! Te "vanhemmat" naiset taidatte kopioida näitä teidän neuvoja jostain saatanan reginasta...

• porstua
        yhdistät... kirjoitti:

Pussailun ja halailun samaan asiaan? Kyllähän sitä voi halata ilman mitään pussailuakin! Te "vanhemmat" naiset taidatte kopioida näitä teidän neuvoja jostain saatanan reginasta...

Ihan oikeaan.Helkkari jos joku luulee halausta lähentelyksi.Hän on kyllä täydellinen ääliö.Halaaminen on kaunis tapa tutustua.
        Tietenni on eri asia ,jos samalla rintoja kopeloipi.

• juu..uuu

noniin täti vastaa:=)
      Itsel ollut useimpia treffejä suomi 24:n kautta ja yli puolella oli heti kädet käymässä kehooni kiinni..parin tunnin treffien jälkeen mies ollut " todella" kiinnostunut ja kun erottu, suu alkan hamuta omaani..HUIII...IIIIIII, yööööök.
      En vois unissakaan ajatella että ekoilla treffeil, vaik kuinka, kuinka, kuinka kiinnostava on mies, alkaisin häntä hiplaan, vieläpä suutelemaan, eihei, jotain käytöstapoja!!
      Enhän baarissakaan, pienes hiprakassa heti ole toisessa kiinni, vaikka kuinka kiinnostais, ja hei, nämä minun treffit tehtiin selvinpäin, l. molemmat vesiselviä, joka kerralla.Tää nettitreffailu antaa miehille jotenkin aivan ihmeelliset kuvitelmat oikeuksista käsitellä, kohdella naista, tosi törkeitä tapauksia ollut.
      Toki oli eräs nuori poika, söötti kuin mikä,käytös , l.vei näistä vanhemmista kirkkaasti voiton, vaikka samaa, seksiä hakivat, eihän muutoin kiinnostunut mies mene heti treffien jälkeen vihreille, täti on jo oppirahat maksan ja ei mene enään vipuun, kuvittele turhia.
      Puhua voi kuin Ruuneberi mutta, teot ne näyttää onko sanoille konkreettista jatkoa.

T:Ei enään nettitreffejä, kiitos..mut tsemppiä muille:)

• on maksettu...

Mutta koulunkäynti taisi jäädä kesken...,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

• pahemmin
        on maksettu... kirjoitti:

tuota koulua tullunna käytyä, mitä ny ulkona kiertelin taloa ympäri....

• säkin
        on maksettu... kirjoitti:

horiset??
        Vai pitääkö artikuloida selkeämmin? Voi sentään. Oli ihan pakko puuttua tähän, senkin tylsimys.

• m-22-

Halata voi jos siltä tuntuu. Halin pitää silti mun mielestä olla sellanen pieni ja lyhyt.
      Nettitreffeillä käyny kaks kertaa. Ekalla kerralla tyttö käveli mun luokse, kateltiin ja hymyiltiin vaan hetki, kunnes tyttö sano että hali ja levitti kädet. No se juttu ei kantanu muutamia treffejä pidemmälle.

Toiset treffit meni näin. Hain tytön kotoa, mistä menimme sit vaan kahville istumaan... Tässä tapauksessa en siis tiennyt yhtään minkä näkönen tyttö on. Mut sit kun se astu ovesta ja lähti kävelee mun luokse, halusin heti halata :)
      Sanottiin vaan moi ja halattiin. Halin jälkeen sit että tosi kiva nähä...
      Tää juttu kestikin sit jo 6kk...

Pieni hali ei kuitenkaan merkkaa mitään. Yhtään pidemmälle en ekoilla enkä ehkä toisillakaan treffeillä menis, tai ehkä jos se tuntuu luonnolliselta. Tyttö ei kyllä anna tehdä mitään mikä tuntuu pahalta..

• en todellakaan

suutele ekoilla treffeillä, jos ei sitten ole kyseessä tapaus että menis jalat alta kerta laakista. Suutelu on mulle todella intiimiä ja pitää olla tunteita että sitä harrastaisin. Halata voi treffien päätteeksi, jos se tuntuu luontevalta.

• Nimetön

On ihan tilannekohtaista, kuinka tulee toimia. Katseet kohdatessa kyllä kertovat, halatakko vai kätellä. Kiinni käymiset ym. ovatkin jo täysin eri juttu.

• kimulikaattori
        Nimetön kirjoitti:

On ihan tilannekohtaista, kuinka tulee toimia. Katseet kohdatessa kyllä kertovat, halatakko vai kätellä. Kiinni käymiset ym. ovatkin jo täysin eri juttu.

olen ollut eläissäni yksillä nettitreffeillä ja halattiin heti kun mies tuli ovestani sisään. Tosin olimme sopineet tämän jo etukäteen että halataan :)

• tyttö75

Heippa!
      Itsellä on kans muutama deitti takana.Ja kyllä ihan mukavia ihmisiä on tavannut.Nyt tuntuu löytyneen ehkä oikea.Kätellä kannattaa ainakin alkuunsa kun tapaa toisen ekan kerran.Jos ilta sujuu hyvin ja haluaa nähdä toisen ,toisenkin kerran ei se halaus illan lopuksi ole paha asia.

• 10 000 kisses and counting...

Niin, tapasin elämäni naisen n.5v. sitten hetken mailailtuamme. Ensin käteltiin, lopuksi halattiin, mutta...tapasimme samana iltana vielä uudelleen ja sitten jo illallisella...SUUDELTIIN,JEES!!!

Ja sitä onkin sitten jatkunut 10 pusun päivävauhtia, laskekaa siitä itse...;-)

T:Matti43

• evvk.......

faktaa.olen ollt monilla treffeillä.kun on tiedossa pituu-paino ei tule yllätystä.sanat naisellinen,pyöreä,pehmeä,normaali on merkki pahasta ylipainoisuudesta.eikö punkerot voi kertoa totuutta?
      moisiin likkuviin ihrakasoihin en kajoa.katsokaa itseänne peilistä(kokovartalo)alastomana.
      bmi -25 kunniaan ja läskille vero...
      ps:punkero sheriffi älä poista totuutta..

• treffeille vaan

heti eka treffeillä vaan,jos et pääse,et varmaan saa muilloinkaan...

• m_34v

Oli sitten kyse nettitreffeistä tai sitten muuten vaan ensimmäisestä kohtaamisesta, niin jos ei ekana iltana seksiin päädy, niin ei siitä yleensä ole mitään enempää tullut. Tällainen on oma kokemukseni sekä seurustelu- että seksisuhteissa.

Tuskin mitään yleispätevää sääntöä voi sanoa. Kukin tavallaan ja tapauskohtaisesti. ;)

• ekoilla treffeillä
        m_34v kirjoitti:

Oli sitten kyse nettitreffeistä tai sitten muuten vaan ensimmäisestä kohtaamisesta, niin jos ei ekana iltana seksiin päädy, niin ei siitä yleensä ole mitään enempää tullut. Tällainen on oma kokemukseni sekä seurustelu- että seksisuhteissa.

Tuskin mitään yleispätevää sääntöä voi sanoa. Kukin tavallaan ja tapauskohtaisesti. ;)

en pannut kuin 2 kertaa.
        tapasimme suomi24 palstalla ja kirjoiteltiin ainakin 2 viikkoa ja sit ajelin sinne toiseen kaupunkiin 220km ja olin siellä yötä.
        arvaat varmaan että kun vein sinne lestin ja six packin niin pillua irtosi ns tunteella.
        kiva juttu, mutta ei sit enää tavattu.
        ei sen puoleen ei sais akalta lomaakaan enää.

• Omat aivot ???

paljonkin yli 10 vuotta ? Ajattele Mooses edes vähän ennenkuin kirjoitat mitään.t. Jo hieman elämää nähnyt 49 v.

• löysin mukavan tytön netistä,juteltiin muutama viikko meses ja välillä oli vähän jo et löytysköhän muita?

mut yhtenä viikonloppuna hän kutsui mut käymään..matkaa oli 60km.. klo oli yli 12 yöllä kun tulin pihaan,juteltiin paljon.. itse en olisi halunnut ekalla tapaamisella kuin halata,mutta tyttö oli näköjään töistä mieltä..meni vähän pitemmälle mutta olihan se kivaa ja nykyään hän on miun tyttöystävä..
      eli jos synkkaa ja kumpikin on halukas niin siitä vaan mut voi olla ihan hyvä jarutella ja kahtoo mitä tapahtuu :)

• olevia

hutsujahan nää 24:n naikkoset on...turha leikkiä herrasmiestä,kankea sisään ja apteekin kautta kotiin,kaik muu on ajan haaskausta,siellä on jono oven takana jo ennen kuin autollesi ehdit.

• *Joskuliini*

Sinulla tainnut olla ns huonoja kokemuksia. Emme todellakaan ole ns huonoja naisia! Meitä mahtuu moneen "junaan", on oikeesti yksinäisiä, jotka vaan etsivät "juttu" seuraa. Itse tapasin "poikaystävän" tämän edeltäjän kautta reilu 4-v sitten, ja sen jälkeen ei ole tarvinnu "linjoilla" roikkua. No olen kyllä leski ja ennen hyvässä ja rakkaudellisessa avoissa. Hetkeäkään en ole katunut. Ei voi yleistää. Tsemppiä!

• riippuu

aivan ihmisistä!! :) ite olisin pitäny toista outona, jos: -alkaa likistelemään edes ystävällisessä mielessä heti alkuun
      -alkaa utelemaan turhan tarkkaan yksityiskohtia esim.existä
      -vetää hirmu kännit
      -ei tarjoo minulle yhtään mitään, ellei niin ole sovittu jostain syystä
      -tulee paikalle tukijoukon kanssa tms.
      -kertoo paljon negatiivisia asioita itsestään
      -ei treffien jälkeen muista kiittää seurasta!!! Tämä on hei miehet oikeesti tärkeetä! samana iltana tai viim.seur aamuna täytyy tulla kiitoksen, vaikka ihminen ei muuten olis miellyttänykkää!! ja siis varsinkin silloin jos ON miellyttäny!
      -ja tietty täytyy osata lopettaa se kiinnostus jos huomaa selvästi että ei tästä taida mitään tulla:D
      Mut hitto, unohduin jaarittelemaan--- nyrkkisääntönä kait: mitä vakavemmin kiinnostut-- sitä hitaammin etenet;)

• ????

en suostuisi tapaamaan ketään,kyllä niin paljon huijareita liikkeellä...

• Mies 52v

Mä liikun chateissa vain ja ainoastaan "römpsä" mielessä. En hae "sitä oikeaa" koska sen olen jo löytänyt ja yhdessä oltu jo 27-vuotta. Nyt emme enää seksiä ole harrastaneet pariin vuoteen vaimon sairauden vuoksi. Vaimon suostumus on. Ainoa sääntö, että selvinpäin vapaita naisia turvaseksiperiaatteella eikä ns.vakipanoja ettei kumpikaan kiinny liikaa.

Ravintolasta olen muutamia tavannut. Usein olen saanut sieltä kun olen rehellisesti kertonut tilanteen.

Netistä myös olen saanut useita kertoja. Se, että antaa ensin chatissa oman kännykkänumeronsa jossa on ihan numerotiedustelusta selville saatava omistaja on asia naisten miestä.

Aina olen halannut tavatessa. Chateissa on paljon naisia liikkeellä jotka haluavat vain seksiä.

• kyl hali pitäs olla ok,jos käret eitee "ruumiintarkastusta samalla" kaikkikunnioitus wanhoollisille,mut vuosituhanne vaihteessa oli "mies 2000 projekti"jossa yritettii karistaa jus tää suomalaine mies ei puhu ei pussaa saati itke käsitys pois...tosta itkemisestä ni tierä mut mum mielestä äijät puhukaa ja heittäkää tulo ja lähtö hali,rehvie kestäessä saatatte "joutua pussaa" jos ette ni malttia veljet tilaisuus tulee ja sitä kannattaa venata yhret rehvit jos ei kolmansillakaa irtoo suukko,ota hatkat väärä misu!!!

• N23 täällä

Olen nettideittaillut lukuisia kertoja ja tuntuu että halailut ja pussailut menevät ihan tilanteen mukaan. Minusta tuntuu että se halaus on sellainen viesti toiselle osapuolelle että ulkonäkö ja ihminen miellyttää. En ainakaan itse ole halannut ketään sellaista, joka ei kiinnosta minua enempää.

Nykyisen kihlattuni löysin suomi24:sta. Meseteltiin monta viikkoa aluksi todella tiiviisti ja kun vihdoin nähtiin niin tunnettiin toisemme ihmisinä jo aika hyvin. Emme halanneet aluksi, mutta en ole muutenkaan halailevaa tyyppiä. Suudeltiin kumminkin jo ensimmäisillä treffeillä illan päätteeksi ja se oli kummastakin ihan ok.

Kyllä se menee pitkälle tilanteen ja ihmisen mukaan tuleeko suudeltua tai halailtua. Toinen voi järkyttyä halauksesta ja toinen taas loukkaantua siitä että toinen ei halannut ollenkaan.

• tarinani..

minulla on ollut muutamat tapaamiset mutta eräs :
      oli yli kaiken se tuli hakeen ajelulle ja sit pihas juteltiin ja sit tuli tunne että sanoin mennään tonne mun asunnolleni. no poika suostui ja oli yötä nukkui vieressä enkä tuntenut yhtään siitä syyllisyytttä että heti pyysin luokseni yöksi..
      tosiaan se on tapauskohtaista ja jos ujo niin kannattaa seurata tilannetta iten kun en arkaile niin ehkä asia menee luonnollisemmin nopeasti.
      mut toi halausjuttu niin on mun mielestäni kyllä ihan kohteliasta ainakin kun eroaa niin vaikka "ystävyyden"hali.. näin aluksi :)

• M40+

vai halailla.....tottakait halataan ja pussataan...monien kaa eka treffeillää sänkyynkin,,,sitähän molemmat haluaa

• Nimetön

Oon vaan ollut kaksi kertaa treffeillä netissä tapaamani naisen kaa,nykyään luotan et se löytyy jostain muualta mutta netti ei oo poissuljettu.
      Ekalla kerralla tavattiin tän naisen kaa yksillä festareilla ja oltiin samalta paikkakunnalta. Alkujännityksen jälkeen tapaaminen meni paremmin mitä mä olin oottanu,samanlainen musamaku ja huumorintaju suunnilleen.Sit siitä mentiin jatkoille,jossa tapahtui pari asiaa,mitkä melkein pisti lopun asialle,ne o vähä henk.koht.juttuja et en kerro niitä. Sit kun erottiin niin halattiin ja oltiin yhteydes.Ja näköjään en möhliny kauheesti,koska ollaan tunnettu ko.naisen kaa 3v ja hän on oikeestaan yks parhaimmista ystävistäni sekä hän seurustelee nykyään ja itte oon viel sinkku,mut ei haittaa koska lukekaa toi toka kerta.
      Toinen kerta oli vähän lopputuloksen suhteen raskaampi. Tapasin tämän tytön ja se tunne "kun vähiten ootat"-tunne iski kun oltiin tavattu ja halattu,jonka jälkeen mä lähin linkkuasemalle ja hän kotiinsa. Ja kun menin kotipuoles siskon ja hänen kavereitten luo paikalliseen baariin,niin ne kyl huomas et oon ihastunut mun ilmeestä. Sit juteltiin puhelimes päivittäin,kerran jopa vajaat 2h. Sit alko vähä ajan päästä alamäki. Mä tapasin hänet vikan kerran 2006 jussina hänen porukoiden luona ja silloin viimeistään mä olin juuriani myöten in l-o-v-e. Ja kun tutut soitti jussina illasta,niin ne myös kuuli sen :). Mutta ko.jussin jälkeen tapahtu pari asiaa ja vähän ajan päästä loppu yhteydenpito ja sitten n.2kk ton jussin jälkeen tiemme erkanivat ja syrän särky. Ja sitä särkyy kesti viime tammikuu-helmikuuhu.Mutta nykyään oon sinkku ja jättäny noi nettideittailut väliin ja yritän ettiä sen oikeen ihan oikeesta elämästä. Eli you never know mitä saat nettideittailun kautta.

• Cromarod

Noin kolme vuotta sitten, minulla oli niin sanottu treffi viikonloppu (alku).
      Eli, kirjoittelin neljän henkilön kanssa. Sovin tapaamisen kaikkien kanssa, eri päiville tietysti.
      Tapaamiset sujuivat seuraavanlaisesti: Perjantaina hlö 1., lämmin kädenpuristus tavattaessa/erottaessa. Lauantaina hlö 2., kädenpuristus tavattaessa ja halaus erottaessa. Sunnuntaina hlö 3., halaus tavattaessa ja erottaessa, suukko poskelle ja halaus. Maanantaina hlö 4., nopea kädenpuristus tavattaessa ja erottaessa, pelkkä hei.
      Henkilöiden 1. ja 2. kohdalla tapaamiset ovat harvassa, ollaan ystäviä. Henkilö 3. on jostain syystä, jota en tiedä, jättänyt yhteydenpidon ja ei myöskään vastaa puheluihin tai viesteihin (aivan hiljattain). Lämmin henkisesti ollaan aina siihen asti keskusteltu. Ja mitä tulee henkilö 4.n, on nykyään puolisoni ja hyvin rakas sellainen onkin. Rakastan häntä hyvin paljon.
      Joka henkilön tapaamisella, annoin vastapuolen tehdä aloitteen, eli tunnetasolla mentiin.
      Ystävällisiä suukkoja ja halauksia voi aina antaa. Suomalaiset ovat vaan niin jäykkiä, eivät tiedä, että suukko ja halaus ovat vain kohteliaisuus. Ei sitä nyt tarvii sentään nuoleskella!

• Nimetön

kohdalla on sillei et jos tuntuu et haluaa halata tai pussatakkin ni miks ei.. se on tosiaan ihan henk.koht asia miten homma etenee.. toinen tykkäää halata ekoil treffeil toinen ei...
      Mun aikasemmin treffit oli sellaset et sovitti et nähää kahvilas,rupateltii reilu tunti ja lähettii yhteis tuumin ulos.. en itseasias oikee tienny mitä odottaa mut tää mies sit tuli vaan lähelle ja halas.. vastaavaa tilannetta ei ollu aikasemmmin ollu ni en oikein tienny miten suhtautua,halttiin siinä kahvilan pihassa aika kauankin,toisaalta aattelin et pitäskö irrottautua jo,mut mies vain piti kiinni koska oli niin hyvä olla,oli myös itselläni. silloin ei pussattu... textiviestit viuhu heti kun se läx ajeleen kotia ja mä omaani... pari pvää sen jälkeen se tuli mun luo käymää ja sitten tapailtiinkin 4-5kk miten töiden lomassa sopi,eri paikkakunnalla kun asuttiin..
      Tällä hetkellä on sitten taas sellanen tilanne et netin kautta tutustuttiin tämänkin kanssa ja jutletiin tätä kautta pitkät tovit.. ekoja treffejä venytettiin töiden takia ja että ehtii vähän lisää toiseen tutustua.. Mies heitti sitten pari pvää ennen treffejä että pusun sitten haluaa,olihan sitä ja paljon muutakin intiimiä jo puhuttu sen jälkeen kun nrot vaihdettu. en kylläkään luvannut. oltiin kerran jo nähty ohimennen ennen treffejä ja kun ekat treffit tuli kohdalle,istuttiin useampi tunti kahvilla ja vaan juteltiin. sen päätteeksi päätettiin lähteä ajelulle ja siellä sitten pussattiinkin. mentiin takaisin kahvilan luo missä autoni ja vielä ennen eroa pussattiin. halattu ei,autossa se oli vähän hankalaa.. ei siitä mennyt kun pari pvää kun tavattiin taas hänen luona ja siitä asti ollaan tapailtu enemmän ja vähenmmän töiden ym mukaan.

Eli kyl se on ihan tapauskohtaista halitaanko ja pussataanko ekoilla treffeillä.
      erään kanssa ei edes kosketettu toisiamme treffien aikana. ne olikin hyvin lyhyet treffit.
      Mutta tällä hetkellä fiilikset kyseisen ihmisen kanssa on hyvät ja hitaasti eteenpäin mennen katsellaan mitä tuleman pitää...

Se on katsottava tilanteessa itsessään että voiko halata. on mun mielipiteeni. joku ei halua sitä ekoilla treffeillä eikä ehkä edes toisilla mut....

• Hammy (n)

Itselläni oli n. kk. sitten ensimmäinen tapaaminen nettideitin kanssa. Oltiin mesetelty viikko, pari hyvin tiiviisti ja juteltu puhelimessa, kun tavattiin. Oli todella mukavaa, ja koska lähtökohta oli ollut rento ja avoin, oli olo tosi hyvä ja luonnollinen tavatessa molemmilla. Halattiin heti kun nähtiin, oltiin samalla aaltopituudella. Halailemme edelleen ;)
      Oli erityisen hyvä homma, että olimme jutellet paljon ennen tapaamista, joten tunsimme toisemme jo jotenkin, ja osasimme odottaa jonkin moista kipinää.

• Ei ikinä enää

"2vuotta cättäiltiin,ihana oli mies,kun tavattiin,taudin sain.
      samalla loppui cättäily.
      onneksi ei ollut aids.
      olkaahan varovaisia, täällä ei varmaan liiku muut kuin tautipesäkkeet:-(.

• Olen tavannut joitakin tyyppejä nettideittien kautta. Ja vain kerran, yhden kans halattiin tapaamisen päätteeksi. Koska tuntui siltä. :)
      En itse lähtisi ventovierasta ihmistä suutelemaan tai muutakaan, se on liian intiimiä. En ilman ihastumista vähintään, koe minkäänlaista tarvetta lähestyä sillä tavalla.
      Että minun mielipiteeni on että tapauskohtaista ja tosiaan kannattaa seurata niitä toisen vihjeitä, eleet ja ruumiinkieli.
      Meikäläinen ainakin ottaa ne intiimimmät jutut mukaan vasta myöhemmin, jos aletaan seurustelemaan, jne.
      Olen kuullut että jos joku "antaa" ties mitä tapahtua ekoilla treffeillä jo, niin se tarkoittaa että ko. hlö tekisi saman kenen tahansa kanssa. Että näin.

• pano

hillittömästi

• jennityttö

siitäkin missä chatissa/deittipalstalla sitä tutustuu toiseen. Omassa tapauksessasi se oli TODELLA hyvä, ettet menny tuon pidemmälle. Siinä säilyy viel mielenkiintokin.
      Jos taas olisit "tavannut" naisen jollakin seksipalstalla, voisi tilanne ehkä olla toinen...Koska ihmiset voivat etsiä niiltä seuraa sen yhden ainoan asian takia.
      Deittipalstoilla tavattujen ihmisten kanssa ei ehkä todellakaan kannata kokeilla ensimmäisellä, tai toisellakaan tapaamiskerralla, muuta kuin halaamista.

• kokemusta on

Jokainen tapaaminen ja jokainen ihminen on erilainen. Jos olet halailevaa sorttia, toimi sen mukaan. Ei heti alkuun kannata esittää muuta kuin on. Minua on halattu olen halannut, pusuja on tullut ja annettu, seksistäkin on ekalla kerralla puhuttu. Treffien onnistumisen edellytys on molemminpuolinen mielenkiinnon herääminen. Pikku mokat etenemisessä ei sitä pilaa.Näytä jos olet innostunut ja viehättynyt, mut miten sen näytät riippuu vastakaijusta jonka saat aikaan naisessa. herkkyyttä peliin.

• VÄLITTÖMÄSTI

PANEMAAN!!!!!!!!!!!!!!!

• täten

• tylleröinen

taitaa noi netti rehvit mennä yleensä niin et panemaan sitä ollaan menossa.. mitä nopeemmi sitä parempi. yleensä tapana on myös että nopeeta uutta putkeen.

• Neiti X

Mä taidan tunnistaa itseni tuolta aloittajan viestistä.. näinköhän olen ollut samoilla treffeillä. Kummallista, että sun täytyy kysellä asioita täällä, eikä suoraan minulta..

• halinalle_84

mä olen tutustunu kahteen eri poikaa netissä ja kirjotellu mesessä ja sit tavannu... ekan kanssa ekan kerran 2006 elokuussa nähtiin ja heti synkkas hyvin joten vietettiin jopa se viikonloppu yhessä suudeltiin ja halailtiin... toisen kanssa sit 2007vuona tietty eka suhde oli päättyny tossa vaiheessa... niin se toisen kanssa halattiin kans ekoilla treffeillä ja anto se poika pienen suudelmankin.... mut se on ihan et miten itte sen haluaa tehdä,....

• Nimetön

>Niin minäkin tapasin ihanan naisen ja halasimme oikein lämpimästi.Mutta yksi johti toiseen ja suudeltiin,sitt yritin pesää ja hän myöntyi..
      Nyt olemme tavanneet 7 kertaa ja yhä enemmän ollaan kiintyneitä toisiin...

• Jäi vaivaamaan

Minulla jäi hieman vaivaamaan tuo mitä sanoit kiusallisista hiljaisuuksista. Itse kanssa tässä taannoin käväisin nettideiteillä ja tapaamisen aikana tuli hiljaisia hetkiä. Minä en kyllä mitenkään kiusallisiksi niitä kokenut, mutta onko ne huono asia. Osoittaako ne, että me ei sovita toisillemme?

• Ei liity aiheesee

Mut hei oikeesti. Ois kiva jos joku ottas myös toho mun kysymyksee kantaa noista hiljaisuuksista. Ois tosi kiva tietää.

• Minipoffu

Meikäläinen ainakin kapsahti deitin kaulaan aika lujastikin ekojen treffejen päätteeksi. Kyllä tuo vähä ensin näytti häkeltyvän mutta nyt kun on jälkeenpäin ollu puhetta (eli seurustelukshan tää sitte meni) niin eipä tuo sitä lainkaa epämukavana tilanteena ollu pitäny. Suutelu ehkä menee ekatreffeillä vähä yli mutta halimaan vaan jos siltä tuntuu, minoon sitä mieltä! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3673
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2509
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      37
      2382
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2117
    5. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1599
    6. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1582
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      15
      1522
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      131
      1365
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      283
      1351
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1305
    Aihe