..pitkästä aikaa katsomaan mitä tänne näkyy. Ei mitään uutta, näin äkkiseltään katsottuna. Onks täällä edelleen samat ihmiset kuin joitakin vuosi sitten vai meneekö tää niin, että ihmiset vaihtuu mutta mielipiteet ja keskustelutyyli ei.
Sitten itse kysymykseen kauanko olet kirjoitellut/lueskellut tätä uskottomuus palstaa?
Millä tavalla tämä uskottomuusaihe koskettaa sinua?
Oletko petetty, pettäjä, "paha" kakkonen vai peräti kaikkea tuota?
Moro, tulin...
6
611
Vastaukset
- paletti
Oon lueskellut/ jonkin verran kirjoitellut parilla eri nimimerkillä tänne noin kahden vuoden ajan. Olen itse pettänyt sekä tullut petetyksi. Eniten sitä nykyisin miettii kuinka helppoa sitä nuorempana oli, mitä vanhemmaksi tulen sitä vaikeampaa tuntuu elämä olevan?
- Yksi Eroava
Muutaman kuukauden tätä palstaa olen lukenut. Tuntuma on se, että on muutama erittäin aktiivinen -ja tyylilleen uskollinen- kirjoittaja, jotka luovat palstan yleisilmeen sellaiseksi kuin se on.
Toki aihepiiri on erittäin tunteita herättävä, että keskustelutyyli juontaa alkunsa hyvin pitkälle sieltä.
Itse olin sekä pettäjä että kakkonen. Haen täältä näkökulmia asioihin. Muutama vuosi sitten tuli satunnaisesti täällä lähinnä lueskeltua. Nyt tänään tulin piitkän tauon jälkeen katsastamaan onko täällä edelleen samanlaista tunteen paloa kuin ennenkin.
Uskottomuusaiheena ei erityisesti kiinnosta vaan lähinnä se miten eri tavalla ihmiset tuota asiaa käsittelevät ja siihen reagoivat. Toki välillä saatan tuoda esiin omia mielipiteitä ja kokemuksia, jos keskustelu vaikuttaa hivenenkään asialliselta.
Vuosituhannen vaihteessa tuli kokemusta petetyn ja pettäjän roolista, tuossa järjestyksessä. Kolmiodraaman tynkääkin oli tuolloin... Nykyään joskus vain teoreettisesta näkökulmasta pohdiskelen noita tapahtumia, tapahtumien taustoja, syitä ja seurauksia. Yritän edelleen oppia jotain tuosta tapahtuneesta ja välttää samat virheet tulevaisuudessa.- nimerkillä ei väliä
googlasin erilaisia keskustelu palstoja noin kuusi vuotta sitten. Oli paha olla. Satuin tänne ja lueskelin, harvoin vastailin.
Sen jälkeen käyn silloin tällöin ja otan osaa keskusteluihin. Minulla sama että pohdiskelen paljon näitä asioita. Omia juttujani (olen petetty, pettäjä, toinen nainen jne.)
Muutin ja tuttavapiirini koostuu vähän erilaisista ihmisistä kuin ennen. Yritän päästä sisälle ns. tavisten maailmaan, miksi he ajattelevat ja miten perustelevat mielipiteensä.
Samalla oma työni liippaa läheltä aihetta ja tuttavani ja tuttavieni tuttavat kyselevät ja haluavat jutella asioistaan. Täällä saan pohtia ja hakea näkökulmia asioihin. Vaikka lukemalla tai kirjoittamalla ja eläytymällä eri rooleihin.
Joskus vain olen omana itsenäni.
- minä ite
Jes, tämä palsta on sellainen, jota seurailen ihan mielenkiinnosta silloin tällöin. Psykologiaa tuntevana voisin sanoa, että täältä ja monelta muultakin palstalta löytyy hyvää materiaalia vaikka tutkimusta varten. Osa on täyttä hölynpölyä, mutta osasta kertomuksia löytää kyllä nyansseja sekä aitoa tarvetta purkaa sydäntään. Kai näillä palstoilla on jonkinlainen sosiaalinen funktio ja selvä tilaus, ja sitä paitsi kirjoittaminen anonyymina on joka tapauksessa helpompaa kuin esimerkiksi istuminen psykiatria vastapäätä...niin, ja halvempaakin. En vähättelisi näiden merkitystä tavallisen kansan terapeuttina...jos yksikin saa täältä avun ja rohkeutta tehdä ratkaisuja elämässään, se antaa tällekin palstalle oikeutuksen.
- olen...
Olen lukenut tätä palstaa noin kuukauden verran, viime aikoina tosin harvemmin. Kirjoitellutkin olen välillä.
Olen kakkonen, jolla on suhde varattuun mieheen. Tämä suhde tuli ilmi ykköselle n.2kk sitten. Mutta pidämme yhä yhteyttä miehen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165233
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182716- 312021
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella361965Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon321879Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731717Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81314- 1641262
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 351140