Haluaisin tylsään ponnari/lettityyliin vaihtelua. Miten tehdään hauskat Mikki Hiiren korvilta näyttävät nutturat yms. sykeröt? Joskus olen nähnyt myös pieneltä linnunpesältä näyttäviä nutturoita - miten tuollaisia kieputellaan ja kiinnitetään?
Hiukseni ovat liukkaat ja aika ohuet, joten esim. pinnit pysyvät huonosti paikoillaan.
Mikki Hiiri -nutturat
1
725
Vastaukset
Pohjana on aina kaksi ponnaria mutta sen jälkeen nutturan voi tehdä eri tavoin:
- Kierrä hiuskimppua itsensä ja ponnarin tyven ympäri ja kiinnitä ponnarin ympärille päähän esim. pinneillä.
- Letitä ponnari ja kieputa se letin tyven ympäri mahdollisimman lähellä päätä ja kiinnitä hiuslenkeillä ja/tai pinneillä.
- Letitä ponnari löysästi siten, että mukana on hiusten värinen lanka ikäänkuin lettinauhana. Sidottuasi letin pää vedä letti kasaan lankaa pitkin. Kieputa kasaan painettu letti tyven ympärille ja katkaise ja kiinnitä langan pää esim. pinniin ja hiuksiin. Kiinnitä sykerö letti pinneillä. Tämä tapa vaatinee apulaisen (tai on tehtävä kampaamossa). Tästä tulee kuitenkin aika hieno "kiharainen" nuttura.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."422106Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1701868- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711140- 91885
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli72867Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78829Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931763- 54681