Voi jestas sentään. Te miehet, jotka petätte vaimojanne/tyttöystäviä -mitä teidän päässänne liikkuu?! Aina sama itkeminen; joko teillä menee huonosti, on ollut riitoja tai sitten teillä menee hyvin MUTTA sanotte sille naiselle, jonka kanssa olette puuhastelleet luvattomia, että "en mä oo koskaan pettänyt, mut kun SÄ olet niin...no erilainen.." voi jumalauta mitä itkemistä.
Siinäpä miestä vasta kerrakseen.Voi vaimo-parkoja.
Miehet on loppujen lopuksi aika helvetin heikkoja, kaikin puolin.
Parhaimmat kommentit tulee jatkossa tälle palstalle, keitä se nyt kiinnostaa...Ukkomiesten suusta kuultuja...
Miesten juttuja...
5
1066
Vastaukset
- sanottu
En voi muutaku ihmetellä samaa kun lukee näitä juttuja täälläkin. Kaikenmaailman puolustelijoita paskamaisille pettäjille. Eikö tässä maailmassa ole yhtään moraalia.
- M 55
rouvan suusta: "en mä oo koskaan pettänyt, mut kun SÄ olet niin...no erilainen.."
Ei ne miehet yksin petä – siinäkin hommassa tarvitaan kaksi – yleensä NAINEN ja MIES. Mistä ihmeestä on tullut sellainen käsitys, että naiset ovat aina vapaita jos he ovat jonkun kanssa satunnaisessa suhteessa. Kyllä minä olen tavannut paljon sellaisia vaimoja/avovaimoja/morsiamia, jotka ovat olleet uskottomia niin ukkomiesten, kuin sinkkumiestenkin kanssa. Samat itkut niilläkin on, eli ukko ei välitä, ukko ei anna, ukko on inhottava, ukko ei ymmärrä, ukolla in pää aina kipeä ja nyt pitäisi saada ja äkkiä, kun tekee niin kovasti mieli. Samalla tavalla uskottomat naiset kehuvat irtosuhdettaan, kuin mitä miehet kehuvat.
Lopettakaa nyt jo tämä jauhaminen, että miehet vain olisivat uskottomia. Nyt eletään vuotta 2003 ja keskiaika on joa aika kaukana.- The Bitch
jep. NYT oli puhe miehistä, anteeks kamalasti. Missä kohtaa väitin, että vain miehet pettävät?!
jatkoja sulle. - Jep
The Bitch kirjoitti:
jep. NYT oli puhe miehistä, anteeks kamalasti. Missä kohtaa väitin, että vain miehet pettävät?!
jatkoja sulle.Miksi puhut vain mihistä, etkö voisi puhua ihmisistä, koska asia on myös juuri noin, mitä M 55 kertoi. Samanlaisia rontteja ovat miehet ja naiset - ei mitään eroa, paitsi ehkä pieni ero jalkovalissä.
- Leenu
Hieman kärjistettyä tuo teksti. On naisiakin ketkä osaa pettämisen taidon, valitettavasti. Heiltä tuo lepertely onnistuu myös ja siinä jää aviomiehet unholaan kun saa jännitystä vieraasta pedistä.. Eikä kannata edes yrittää puolustella, sillä tiedän että meitä on.. itsekkin olen ollut sellainen,,, olenpa ainakin nyt oppinut jotain..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996174
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv993072Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302892Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262135Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371091Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?881053Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311006- 48784