aaliyah-fanit

liyah

eikö suomessa oo todellakaan muita aaliyah faneja ku minä??
noh..jos on niin paras levy?kpl?

11

795

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

      kyllä multa löytyy i care 4 u ja on siinä pari ihan ok laulua. :) harmi vaan että kuoli niin nuorena...:(

    • kung fu tytsy

      ainakin vannoutunut Aaliyah fani. Paras CD on "Aaliyah" ja sen lisäksi minulta löytyy "I care 4 you" ja epävirallinen "Hits and unreleased".
      Tällä hetkellä etsiskelen "one in a million" albumia divareista.

      • liyah

        oot saanu ostettua sen hits & unreleased??
        tiiättekö te että mistä sais aaliyah julisteita??


    • wiggette

      vastasin jo aiemmin mut eipä tullut näkyviin...wtf? joo, meitsi siis diggaa. Aaliyahin parhaat biisit on mun mielestä tosin niitä, jotka ei oo sen varsinaisilta albumeilta vaan leffa-soundtrackeilta...albumeista paras on "Aaliyah"..R.I.P Baby Girl

      • kung fu tytsy

        Mitä soundrack biisejä tarkoitat? Are you that somebody?


      • babygirl
        kung fu tytsy kirjoitti:

        Mitä soundrack biisejä tarkoitat? Are you that somebody?

        Aaliyah oli yksi kauneimmista ihmisista mitä mä olen koskaa tietänyt..A'n paras älppy on Aaliyah!Kaikki levyt löytyy paitsi ihan ensimmäinen..en ole löytänyt kyseistä levyä mistää..Mun mielestä Aaliyah oli oikeastikin varmaan tosi down-to-earth -tyyppi..kaikkea muuta kuin ms J.Lo..


      • wiggette
        kung fu tytsy kirjoitti:

        Mitä soundrack biisejä tarkoitat? Are you that somebody?

        Anastasiasta:
        -Once Upon a December
        -Journey To The Past

        Romeo Must Diesta:
        -Are You Feelin Me
        -Come Back In One Piece
        -Try Again

        Ja sit tosiaan toi Are You That Somebody Dr. Doolittlesta

        Tässä tietämäni Aaliyahin soundtrack-biisit, muitakin varmaan on...


      • Liyah
        babygirl kirjoitti:

        Aaliyah oli yksi kauneimmista ihmisista mitä mä olen koskaa tietänyt..A'n paras älppy on Aaliyah!Kaikki levyt löytyy paitsi ihan ensimmäinen..en ole löytänyt kyseistä levyä mistää..Mun mielestä Aaliyah oli oikeastikin varmaan tosi down-to-earth -tyyppi..kaikkea muuta kuin ms J.Lo..

        aaliyahin ensimmäisen levyn saa ainakin www.cdon.comista...
        olikohan 9 e...


      • kung fu tytsy
        wiggette kirjoitti:

        Anastasiasta:
        -Once Upon a December
        -Journey To The Past

        Romeo Must Diesta:
        -Are You Feelin Me
        -Come Back In One Piece
        -Try Again

        Ja sit tosiaan toi Are You That Somebody Dr. Doolittlesta

        Tässä tietämäni Aaliyahin soundtrack-biisit, muitakin varmaan on...

        Nimesit juuri suurimman osan suosikki biisejäni. Lisää suosikkejani ovat Aaliyah albumilta löytyvät More than a women, I can be ja Read between the lines.

        Kuuntelen parasta aikaa Journey to the Pastia. Fiilistelen. Harmittaa tosissaan, että enempää musiikkia ei ole enää odotettavissa... :(

        Niin Sen Hits and Unreleased poltin kaverilta, jonka se poltti sen kaverilta, eikä hajuakaan mistä se on joskus löydetty. Paras arvaukseni on että Virosta.

        Todellisuudessa rakastan joka ikistä, JOKA IKISTÄ Aaliyahin biisiä, vaikka tällä hetkellä voinkin nimetä suosikkini. Ne nimittäin pätevät vain nyt. Se mikä tekee Aaliyahin musiikista minulle poikkeavaa, on se että jaksan kuunnella sitä aina vaan ja opin tykkäämään aina eri biiseistä kun kuuntelen ne uudelleen vähän ajan päästä. Uskon, että tämä mieltymykseni ko. musiikkiin johtuu siitä että jokainen biisi on laulettu kauniilla, sielukkaalla äänellä ja ennen kaikkea tehty sydämellä, mikä minusta kuuluu Aaliyahin laulusta. Niin kaunista ja syvää, ei koskaan pinnallista ja kalseaa.

        Nojoo, tai siltä minusta tuntuu, pitäkää vain outona :).


    • peace!

      joka ikinen kerta kun kuulen aaliayhin laulun mää melkein itken ja ajattelen sitä tapaturmaa mitä sille tapahtu..sen lauluääni on niin sanan kuvaamattoman kaunis mut..juu mää toivon et joku on samaa mielt..jonna rulettaa..!!! lovell.jonna2:))(se i care 4 u laulu on hyvä!!se on ihana biisi!!hihi sytyttäkää kynttilä aaliayhin puolesta.. ainaski melkein..!!:)

    • WHATA?!?!

      >:( Älä kuvittele olevasi suomen ainut aaliyah-fani...
      Olen ollut aaliyah fani jo pari vuotta ennen hänen kuolemaansa.. lentokone onnettomuus oli traaginen ja surullinen ja surin aaliyahia silloin yhtä paljon kuin ketä tahansa tuttua.. mutta hänen musiikkinsa elää yhä!
      R.I.P

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      8109
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4592
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2230
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2119
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1935
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1805
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1736
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1716
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1633
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe