Onko täällä uskovia

Täällä on viime aikoina kyselty uskonasioista ja olisikin mielenkiintoista tietää, että lukevatko uskovat tätä barbaarista saittia.



"Jeesus kuoli syntiemme tähden"


MarttyyriMallari-TTt

27

996

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jööses

      Papeete on ainakin uskossa kun hyväksyy köyhät miehet potentiaalisina kumppaniehdokkaina.

      Vai johtuuko se iitä, että hän on itse onnistuneesti vältellyt mammonen kiroja?

      Ota tuosta nyt selvää. Jonkinlainen kaappiuskovainen taitaa olla.

      • Kunnon Äiti

        mieheni on uskovainen ja hän ei lue tätä palstaa =)


      • huijaustako?
        Kunnon Äiti kirjoitti:

        mieheni on uskovainen ja hän ei lue tätä palstaa =)

        hän sitten olla oikea uskovainen?


      • Kunnon Äiti
        huijaustako? kirjoitti:

        hän sitten olla oikea uskovainen?

        Hän on ihan oikeasti uskossa.


        "Mind your own business"


      • femme fatale
        Kunnon Äiti kirjoitti:

        Hän on ihan oikeasti uskossa.


        "Mind your own business"

        ettei hän salaa käy tällä sivulla, esim.työpaikalla,kirjastossa, tai sinun poissaollessa? vai kyttäätkö koko ajan hänen tekemisiään? uskovaiset ovat samanlaisia kuolevaisia,erehtyväisiä kuin muutkin.joskus voi "lipsahtaa" ns. parhaimmaltakin kristityltä ,kokemusta on..


      • huijaustako?
        femme fatale kirjoitti:

        ettei hän salaa käy tällä sivulla, esim.työpaikalla,kirjastossa, tai sinun poissaollessa? vai kyttäätkö koko ajan hänen tekemisiään? uskovaiset ovat samanlaisia kuolevaisia,erehtyväisiä kuin muutkin.joskus voi "lipsahtaa" ns. parhaimmaltakin kristityltä ,kokemusta on..

        Varmaan roikkuu täällä nytkin, niinkuin me muutkin uskovaiset.


    • TaapeliToope

      eikös da vinci-koodissa ole kohta, jossa sanotaan ettei raamattukaan faksina ole tullut?? joku on tarinan kirjottanu ja todistetusti tarina on muuttunu vuosisatojen/tuhansien saatossa... tähänkö todellakin pitäis uskoa??? jos ei kuitenkaan...

    • magdalan maria

      minä olen uskovainen ja luen tätä palstaa. Tosin kaikkia neuvoja en voi noudattaa, ja epäilen löydänkö vastauksia kaikkiin kysymyksiin täältä. Periaatteessa samat tarpeet meillä kaikilla on, mutta miten ne tyydytetään on sitten eri asia..
      Olen nyt rakastunut yhteen uskovaan mieheen, ja haluaisin neuvoja miten edetä.

    • hilda-hymy

      ainakin uskon Suojelusenkeliin, Keijukaisiin ja Joulupukkiin.

      • minä uskon... itseeni ja luen hartaudella omaa tuottamaa tekstiäni.


      • Kiihkoilija
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

        minä uskon... itseeni ja luen hartaudella omaa tuottamaa tekstiäni.

        sinun olemassaoloosi ja siihen, että luet hartaudella omaa tuottamaasi tekstiä. Amen.


      • Kiihkoilija kirjoitti:

        sinun olemassaoloosi ja siihen, että luet hartaudella omaa tuottamaasi tekstiä. Amen.

        mitäpä enempiä lisämään, kaikenkattava oli kirjoituksesi.


      • hilda-hymy
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

        minä uskon... itseeni ja luen hartaudella omaa tuottamaa tekstiäni.

        tuotan ainaskin sellasta tekstia ettei sitä viitti hartaudella lukea, mutta juttuihini minä uskon, sadut on aina totta.....


      • Kiihkoilija
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

        mitäpä enempiä lisämään, kaikenkattava oli kirjoituksesi.

        että olet oikeassa. Eikä se tähän jää, vaan uskon, että uskon siihen enemmän kuin muut.


      • Kiihkoilija kirjoitti:

        että olet oikeassa. Eikä se tähän jää, vaan uskon, että uskon siihen enemmän kuin muut.

        ....-tili-tali-tittan,
        sirkat soittaa salolla.

        :,: Pikkuiset peikot ne piilossa pysyy kirkkaalla päivänvalolla. :,:

        MINÄKIN USKON, SEN TÄYTYY OLLA NIIN...


      • Kiihkoilija
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

        ....-tili-tali-tittan,
        sirkat soittaa salolla.

        :,: Pikkuiset peikot ne piilossa pysyy kirkkaalla päivänvalolla. :,:

        MINÄKIN USKON, SEN TÄYTYY OLLA NIIN...

        Jos kerran uskot niin, niin minä uskon. Uskon niin jopa enemmän kuin sinä. Amen.


      • Kiihkoilija kirjoitti:

        Jos kerran uskot niin, niin minä uskon. Uskon niin jopa enemmän kuin sinä. Amen.

        jotta uskon, lue....

        Hartaudella kymmenen kertaa tämä kirjoittamani teksti, silloin minä uskon sinun uskoosi...


      • Kiihkoilija
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

        jotta uskon, lue....

        Hartaudella kymmenen kertaa tämä kirjoittamani teksti, silloin minä uskon sinun uskoosi...

        En pelkästään lukenut sitä kymmenetä kertaa, vaan jopa kirjoitin sen 11 kertaa. Amen.


        jotta uskon, lue....
        jotta uskon, lue....
        jotta uskon, lue....
        jotta uskon, lue....
        jotta uskon, lue....
        jotta uskon, lue....
        jotta uskon, lue....
        jotta uskon, lue....
        jotta uskon, lue....
        jotta uskon, lue....
        jotta uskon, lue....


      • hilda-hymy kirjoitti:

        tuotan ainaskin sellasta tekstia ettei sitä viitti hartaudella lukea, mutta juttuihini minä uskon, sadut on aina totta.....

        oletko koskaan pelännyt menettäneesi uskon satuihin, minulla on niin käynyt ja täytynee sanoa että...

        Ei vois paskempaa fiilistä silloin olla päällä.


      • Kiihkoilija
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

        oletko koskaan pelännyt menettäneesi uskon satuihin, minulla on niin käynyt ja täytynee sanoa että...

        Ei vois paskempaa fiilistä silloin olla päällä.

        Yhteen Satuun meni usko, mutta se oli aika ilkeä tyyppi muutenkin. Ei ollut kiva tunne ei.


      • hilda-hymy
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

        oletko koskaan pelännyt menettäneesi uskon satuihin, minulla on niin käynyt ja täytynee sanoa että...

        Ei vois paskempaa fiilistä silloin olla päällä.

        sellainen tunne joskus, mutta onneksi se oli ohimenevää.

        Niin paskha fiilis oli, että aloin uskoa kiireesti uudelleen.


    • SupremeSatan

      mitä uskovaisella tarkoitetaan. Jos meinataan vain ihmisiä, jotka uskovat Jeesukseen, Jumalaan jne. en ole uskovainen. Mutta jos tarkoitetaan henkilöä, joka tunnustaa jotain uskontoa ja elää sen oppien mukaan, niin siinä tapauksessa luen itseni uskovaiseksi.

    • rapiskarpalo

      vaikuttaa olevan jonkin verran myös uskon asiassaan jumalattomuuteen, mutta luulen asioiden liittyvän enempi tuohon ihmisten provoamisviettiin eli ei täällä ole kuin provoilijoita.

      "ei poikkea mitenkään kiihkoilija aina kiihkoilija uskoi mihin tahansa, jumalattomuuteen, jumalaan, allahiin...itseensä"

      • rapiskarpalo

        uskon moniinki eri asioihin eli olen uskovainen monellakin eri tapaa. :))


      • rapiskarpalo
        rapiskarpalo kirjoitti:

        uskon moniinki eri asioihin eli olen uskovainen monellakin eri tapaa. :))

        asiaa vakaasti, että huomenna on perjantai ja sen jälkeen tulee lauantai, tänään on torstai. :))


    • tuttu heebo

      en ole. Uskonnoton,kyllä olen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe