Onko täällä uskovia

Täällä on viime aikoina kyselty uskonasioista ja olisikin mielenkiintoista tietää, että lukevatko uskovat tätä barbaarista saittia.



"Jeesus kuoli syntiemme tähden"


MarttyyriMallari-TTt

27

965

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jööses

      Papeete on ainakin uskossa kun hyväksyy köyhät miehet potentiaalisina kumppaniehdokkaina.

      Vai johtuuko se iitä, että hän on itse onnistuneesti vältellyt mammonen kiroja?

      Ota tuosta nyt selvää. Jonkinlainen kaappiuskovainen taitaa olla.

      • Kunnon Äiti

        mieheni on uskovainen ja hän ei lue tätä palstaa =)


      • huijaustako?
        Kunnon Äiti kirjoitti:

        mieheni on uskovainen ja hän ei lue tätä palstaa =)

        hän sitten olla oikea uskovainen?


      • Kunnon Äiti
        huijaustako? kirjoitti:

        hän sitten olla oikea uskovainen?

        Hän on ihan oikeasti uskossa.


        "Mind your own business"


      • femme fatale
        Kunnon Äiti kirjoitti:

        Hän on ihan oikeasti uskossa.


        "Mind your own business"

        ettei hän salaa käy tällä sivulla, esim.työpaikalla,kirjastossa, tai sinun poissaollessa? vai kyttäätkö koko ajan hänen tekemisiään? uskovaiset ovat samanlaisia kuolevaisia,erehtyväisiä kuin muutkin.joskus voi "lipsahtaa" ns. parhaimmaltakin kristityltä ,kokemusta on..


      • huijaustako?
        femme fatale kirjoitti:

        ettei hän salaa käy tällä sivulla, esim.työpaikalla,kirjastossa, tai sinun poissaollessa? vai kyttäätkö koko ajan hänen tekemisiään? uskovaiset ovat samanlaisia kuolevaisia,erehtyväisiä kuin muutkin.joskus voi "lipsahtaa" ns. parhaimmaltakin kristityltä ,kokemusta on..

        Varmaan roikkuu täällä nytkin, niinkuin me muutkin uskovaiset.


    • TaapeliToope

      eikös da vinci-koodissa ole kohta, jossa sanotaan ettei raamattukaan faksina ole tullut?? joku on tarinan kirjottanu ja todistetusti tarina on muuttunu vuosisatojen/tuhansien saatossa... tähänkö todellakin pitäis uskoa??? jos ei kuitenkaan...

    • magdalan maria

      minä olen uskovainen ja luen tätä palstaa. Tosin kaikkia neuvoja en voi noudattaa, ja epäilen löydänkö vastauksia kaikkiin kysymyksiin täältä. Periaatteessa samat tarpeet meillä kaikilla on, mutta miten ne tyydytetään on sitten eri asia..
      Olen nyt rakastunut yhteen uskovaan mieheen, ja haluaisin neuvoja miten edetä.

    • hilda-hymy

      ainakin uskon Suojelusenkeliin, Keijukaisiin ja Joulupukkiin.

      • minä uskon... itseeni ja luen hartaudella omaa tuottamaa tekstiäni.


      • Kiihkoilija
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

        minä uskon... itseeni ja luen hartaudella omaa tuottamaa tekstiäni.

        sinun olemassaoloosi ja siihen, että luet hartaudella omaa tuottamaasi tekstiä. Amen.


      • Kiihkoilija kirjoitti:

        sinun olemassaoloosi ja siihen, että luet hartaudella omaa tuottamaasi tekstiä. Amen.

        mitäpä enempiä lisämään, kaikenkattava oli kirjoituksesi.


      • hilda-hymy
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

        minä uskon... itseeni ja luen hartaudella omaa tuottamaa tekstiäni.

        tuotan ainaskin sellasta tekstia ettei sitä viitti hartaudella lukea, mutta juttuihini minä uskon, sadut on aina totta.....


      • Kiihkoilija
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

        mitäpä enempiä lisämään, kaikenkattava oli kirjoituksesi.

        että olet oikeassa. Eikä se tähän jää, vaan uskon, että uskon siihen enemmän kuin muut.


      • Kiihkoilija kirjoitti:

        että olet oikeassa. Eikä se tähän jää, vaan uskon, että uskon siihen enemmän kuin muut.

        ....-tili-tali-tittan,
        sirkat soittaa salolla.

        :,: Pikkuiset peikot ne piilossa pysyy kirkkaalla päivänvalolla. :,:

        MINÄKIN USKON, SEN TÄYTYY OLLA NIIN...


      • Kiihkoilija
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

        ....-tili-tali-tittan,
        sirkat soittaa salolla.

        :,: Pikkuiset peikot ne piilossa pysyy kirkkaalla päivänvalolla. :,:

        MINÄKIN USKON, SEN TÄYTYY OLLA NIIN...

        Jos kerran uskot niin, niin minä uskon. Uskon niin jopa enemmän kuin sinä. Amen.


      • Kiihkoilija kirjoitti:

        Jos kerran uskot niin, niin minä uskon. Uskon niin jopa enemmän kuin sinä. Amen.

        jotta uskon, lue....

        Hartaudella kymmenen kertaa tämä kirjoittamani teksti, silloin minä uskon sinun uskoosi...


      • Kiihkoilija
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

        jotta uskon, lue....

        Hartaudella kymmenen kertaa tämä kirjoittamani teksti, silloin minä uskon sinun uskoosi...

        En pelkästään lukenut sitä kymmenetä kertaa, vaan jopa kirjoitin sen 11 kertaa. Amen.


        jotta uskon, lue....
        jotta uskon, lue....
        jotta uskon, lue....
        jotta uskon, lue....
        jotta uskon, lue....
        jotta uskon, lue....
        jotta uskon, lue....
        jotta uskon, lue....
        jotta uskon, lue....
        jotta uskon, lue....
        jotta uskon, lue....


      • hilda-hymy kirjoitti:

        tuotan ainaskin sellasta tekstia ettei sitä viitti hartaudella lukea, mutta juttuihini minä uskon, sadut on aina totta.....

        oletko koskaan pelännyt menettäneesi uskon satuihin, minulla on niin käynyt ja täytynee sanoa että...

        Ei vois paskempaa fiilistä silloin olla päällä.


      • Kiihkoilija
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

        oletko koskaan pelännyt menettäneesi uskon satuihin, minulla on niin käynyt ja täytynee sanoa että...

        Ei vois paskempaa fiilistä silloin olla päällä.

        Yhteen Satuun meni usko, mutta se oli aika ilkeä tyyppi muutenkin. Ei ollut kiva tunne ei.


      • hilda-hymy
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

        oletko koskaan pelännyt menettäneesi uskon satuihin, minulla on niin käynyt ja täytynee sanoa että...

        Ei vois paskempaa fiilistä silloin olla päällä.

        sellainen tunne joskus, mutta onneksi se oli ohimenevää.

        Niin paskha fiilis oli, että aloin uskoa kiireesti uudelleen.


    • SupremeSatan

      mitä uskovaisella tarkoitetaan. Jos meinataan vain ihmisiä, jotka uskovat Jeesukseen, Jumalaan jne. en ole uskovainen. Mutta jos tarkoitetaan henkilöä, joka tunnustaa jotain uskontoa ja elää sen oppien mukaan, niin siinä tapauksessa luen itseni uskovaiseksi.

    • rapiskarpalo

      vaikuttaa olevan jonkin verran myös uskon asiassaan jumalattomuuteen, mutta luulen asioiden liittyvän enempi tuohon ihmisten provoamisviettiin eli ei täällä ole kuin provoilijoita.

      "ei poikkea mitenkään kiihkoilija aina kiihkoilija uskoi mihin tahansa, jumalattomuuteen, jumalaan, allahiin...itseensä"

      • rapiskarpalo

        uskon moniinki eri asioihin eli olen uskovainen monellakin eri tapaa. :))


      • rapiskarpalo
        rapiskarpalo kirjoitti:

        uskon moniinki eri asioihin eli olen uskovainen monellakin eri tapaa. :))

        asiaa vakaasti, että huomenna on perjantai ja sen jälkeen tulee lauantai, tänään on torstai. :))


    • tuttu heebo

      en ole. Uskonnoton,kyllä olen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      356
      4277
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      281
      2422
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      136
      1713
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1504
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1443
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1297
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1275
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      57
      1180
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1094
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      345
      1040
    Aihe