Värianalyysi Helsinki, Järvenpää?

Harmaa varpunen

Hei, nyt olen niin kyllästynyt omaan olemukseeni ja aion mennä värianalyysiin. Asun Järvenpäässä, muttei täällä taida olla värianalyysin tekijöitä. Entäs Helsingissä - mitä paikkoja suosittelette?

12

8508

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysymässä

      Järvenpäässä ainakin Marielinassa tekevät värianalyyseja, hinta näkyi olevan 100e 26e värikartta.

      Toki Helsingistäkin varmaan löytyy, jos et tykkää Marielinassa käydä..

      • Harmaa varpunen

        Upsista, enpäs huomannut, että Marielinassakin tehdään niitä. Nyt olen todennäköisesti menossa Jaana Ylenille Tyylibaariin Helsingissä. Kiitos kuitenkin kovasti, että vastasit.


      • 12#12#
        Harmaa varpunen kirjoitti:

        Upsista, enpäs huomannut, että Marielinassakin tehdään niitä. Nyt olen todennäköisesti menossa Jaana Ylenille Tyylibaariin Helsingissä. Kiitos kuitenkin kovasti, että vastasit.

        kävitkö kyseisessä paikassa? minkä tuloksen sait, vinkkejä?
        itseä kiinnostaisi käydä myös tyylianalyysissä.
        onko kukaan ollu?


      • Harmaa varpunen
        12#12# kirjoitti:

        kävitkö kyseisessä paikassa? minkä tuloksen sait, vinkkejä?
        itseä kiinnostaisi käydä myös tyylianalyysissä.
        onko kukaan ollu?

        Juuh, kävin toissaviikon lauantaina Tyylibaarissa Helsingissä värianalyysissa. Oli kiva kokemus. Jaana määritteli mun ihon, silmien ja hiusten värit ja syötti ne koneelle. Olen true azure summer eli aito todellinen taivaansininen kesä. Minulle sopivia värejä ovat mm. tummansininen, vaaleansininen, vaaleanpunainen, tipunkeltainen, vaaleanharmaa, viininpunainen, vanilja ja helmenvaalea. Ne ovatkin juuri niitä värejä, missä parhaiten viihdyn. Mutta on kivaa, että se on nyt ihan "tieteellisesti todistettu" :) Samoin minulle sopivat hopeakorut ja helmet. Ilmankos en olekaan koskaan viihtynyt kultakoruissa. Jaana vielä hiukka meikkasi mua. Uskomaton muutos. Huulipunan ostan ainakin häneltä ja luomivärin. Musta huulipunan värin valitseminen on tosi vaikeata.

        Mun koordinaatit lähtivät nyt USA:han ja sieltä tulee paluupostissa mun oma väripaletti n. 3-4 viikon päästä. Sitten meillä on uusi tapaaminen, jossa saan sen väripaletin sekä käydään vielä ne värit tarkasti läpi sekä meikataan mut ja keskustellaan mun käsittääkseni vielä mun vaatevarastosta. Olen tosi tyytyväinen tähän paikkaan, pitkään tätä harkitsin ja haaveilin tästä. Suosittelen lämpimästi muillekin.


      • Light exquisite summer
        Harmaa varpunen kirjoitti:

        Juuh, kävin toissaviikon lauantaina Tyylibaarissa Helsingissä värianalyysissa. Oli kiva kokemus. Jaana määritteli mun ihon, silmien ja hiusten värit ja syötti ne koneelle. Olen true azure summer eli aito todellinen taivaansininen kesä. Minulle sopivia värejä ovat mm. tummansininen, vaaleansininen, vaaleanpunainen, tipunkeltainen, vaaleanharmaa, viininpunainen, vanilja ja helmenvaalea. Ne ovatkin juuri niitä värejä, missä parhaiten viihdyn. Mutta on kivaa, että se on nyt ihan "tieteellisesti todistettu" :) Samoin minulle sopivat hopeakorut ja helmet. Ilmankos en olekaan koskaan viihtynyt kultakoruissa. Jaana vielä hiukka meikkasi mua. Uskomaton muutos. Huulipunan ostan ainakin häneltä ja luomivärin. Musta huulipunan värin valitseminen on tosi vaikeata.

        Mun koordinaatit lähtivät nyt USA:han ja sieltä tulee paluupostissa mun oma väripaletti n. 3-4 viikon päästä. Sitten meillä on uusi tapaaminen, jossa saan sen väripaletin sekä käydään vielä ne värit tarkasti läpi sekä meikataan mut ja keskustellaan mun käsittääkseni vielä mun vaatevarastosta. Olen tosi tyytyväinen tähän paikkaan, pitkään tätä harkitsin ja haaveilin tästä. Suosittelen lämpimästi muillekin.

        Hei Harmaa varpunen,

        Kävin myös itse Tyylibaarisaa n. 1.5 kk sitten, enkä ole vielä saanut toista aikaa ts. väripalettini ei ole vielä saapunut. Olitko tyytyväinen palveluun toisella kerralla ? Saitko vastinetta rahoille ?


      • Harmaa varpunen
        Light exquisite summer kirjoitti:

        Hei Harmaa varpunen,

        Kävin myös itse Tyylibaarisaa n. 1.5 kk sitten, enkä ole vielä saanut toista aikaa ts. väripalettini ei ole vielä saapunut. Olitko tyytyväinen palveluun toisella kerralla ? Saitko vastinetta rahoille ?

        Hei vaan, itse odotin sitä väripalettia yli 5 viikkoa. Eli kyllä sen tulo tänne Suomeen kauan kestää.

        Toisella kerralla kävimme väripaletin värisävyt läpi. Palettiin oli merkattu mm. ihon, silmien ja hiusten värit ja samoin päävärit ja tehostevärit. Tykkään siitä paletista, itse asiassa se on aina laukussani.

        Sitten käytiin meikkiä läpi. Ostinkin niitä meikkejä sieltä, mutta kaikkiin en ole ihan tyytyväinen. Huulipunan sävy on erinomainen, mutta laatu ei kovin hyvä, kuluu aika nopeasti pois. Luomiväristä en tykännyt, ja sain postissa ainoastaan sen värin en mitään pakettia, missä sitä säilyttää. Hankalaa.

        Sain sillä toisella kerralla mukaan osan ostamistani meikeistä ja sitten kesti hirmu kauan kun loput tulivat postissa. Nekin tulivat sitten kaksin kappalein, eli jouduin palauttamaan osan. Paketissa tuli myös lahjakortti, täytin sen ja lähetin palautuksen mukana. Eipä sitä lahjaksi valitsemaani huulipunaa ole ikinä tullut. En ole jaksanut huomauttaa asiasta.

        Pääosin olen tosi tyytyväinen värianalyysiin; vaateostokset ovat helpottuneet, tietää heti mitä väriä menee katsomaan. Meikkeihin en niinkään ollut tyytyväinen. Ainoa mitä voin harkita tilaavani, on huulipuna.


      • Harmaa varpunen

        No joo, haistoin kyllä vähän samansuuntaista, elikkäs kauheesti tärkeitä asiakkaita, julkkiksiakin. Ja kova kiire koko ajan. Mutta sitten kuitenkin pikkaisen tyrkytetään palveluita, vaatteita ja meikkejä. Jotenkin se vaan ei käy yksiin. Ei tarvii tyrkyttää, jos on niin tunnettu ja kauppa käy ja kalenteri täynnä. Ja multa tosiaan jäi saamatta lahjakortilla tilaamani huulipuna. Mutta en jaksa vääntää siitä enää mitään. Kaikki meni muuten suht hyvin. Tosin maksoin aina vasta jälkikäteen kaiken.


      • 9iöhöiobpo7

        Kuule, soitapa johonkin lehteen tai telkkariohjelmaan ja pyydä ne tekemään juttu sen paikan touhuista tai vertaileva juttu monista eri paikoista. Sitten saadaan katsottua että miten tää homma ihan oikeasti menee.


      • Ohos
        Harmaa varpunen kirjoitti:

        Juuh, kävin toissaviikon lauantaina Tyylibaarissa Helsingissä värianalyysissa. Oli kiva kokemus. Jaana määritteli mun ihon, silmien ja hiusten värit ja syötti ne koneelle. Olen true azure summer eli aito todellinen taivaansininen kesä. Minulle sopivia värejä ovat mm. tummansininen, vaaleansininen, vaaleanpunainen, tipunkeltainen, vaaleanharmaa, viininpunainen, vanilja ja helmenvaalea. Ne ovatkin juuri niitä värejä, missä parhaiten viihdyn. Mutta on kivaa, että se on nyt ihan "tieteellisesti todistettu" :) Samoin minulle sopivat hopeakorut ja helmet. Ilmankos en olekaan koskaan viihtynyt kultakoruissa. Jaana vielä hiukka meikkasi mua. Uskomaton muutos. Huulipunan ostan ainakin häneltä ja luomivärin. Musta huulipunan värin valitseminen on tosi vaikeata.

        Mun koordinaatit lähtivät nyt USA:han ja sieltä tulee paluupostissa mun oma väripaletti n. 3-4 viikon päästä. Sitten meillä on uusi tapaaminen, jossa saan sen väripaletin sekä käydään vielä ne värit tarkasti läpi sekä meikataan mut ja keskustellaan mun käsittääkseni vielä mun vaatevarastosta. Olen tosi tyytyväinen tähän paikkaan, pitkään tätä harkitsin ja haaveilin tästä. Suosittelen lämpimästi muillekin.

        No, saitko väripalettisi? Muutama ihminen on jäänyt nuolemaan näppejään, kun on tästä firmasta odottanut tuloksia jenkeistä. Toivottavasti sinulla tärppäsi.


      • Anonyymi

        Miten tämän asian kanssa kävi? Terv. kohtalotoveri


      • Anonyymi

        Moi!

        Onnistuitteko saamaan väripalettinne ko. lafkasta? Olen kohta vuoden kysellyt oman väripalettini perään...


      • Anonyymi

        Itse olen odottanut puolitoista vuotta omaani. Ei vastaa mihinkään yhteydenottoihin


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      3615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      25
      2214
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      89
      1670
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe