Mitä teen, kun jokapäivä ajattelen että pian musta tulee 30v ja sitten mun vartalo lösähtää ja naamaan tulee uurteita ja ryppyjä? (oon vast 16!) enkä mä saa niitä sitten kitketyksi? käytän jokapäivä kokovartaloemulsiota, pesen naama kaks kertaa päivässä ja käytän paljon kosteusvoiteita, juon vettä ainakin litran ja liikun paljon. Apuuuaaah.....musta tulee mummeliiniii
Ikä pelottaa...
7
642
Vastaukset
- mammamia
Sulla on neuroosi. Mua kans ikä pelottaa. Se, että tulen onnettomaksi, hyödyttömäksi ja omine oikkuineni rasitteeksi ympäristölleni. Parantumattomilla oikuilla kun on tapana vain pahentua iän mukana. Olen nyt 37 v, ja tyytyväisempi itseeni ja ulkonäkööni kuin mitä olin 16-vuotiaana. Pesen kasvot kerran päivässä ja muita voiteita en käytä kuin silloin tällöin aurinkovoidetta. Sun kannattais pyrkiä eroon tosta neuroosista. Se voi olla vaikeaa, koska sen tilalle saattaa vain tulla joku muu neuroosi, mutta nuorena on vielä altis muuttumaan herkästi. Minkä tähden tämä kauneudenhoito on sinulle niin tärkeää?
- minäkin
No jopas jotakin...taisi olla feikki koko alkup.juttu!
Olen 36v ja varmasti 10kertaa paremman näköinen kuin 20vuotiaana!!!!16vuotiaaseen en edes vertaisi,he kehittyvät vielä niin paljon.
Jos alkup.juttu oli vakavalla mielellä kirjoitettu-unohda iän pohtiminen!!!Kaikki ollaan samassa veneessä,se on luonnon laki se.
Itseasiassa-kyllä oli ihanaa aikaa...kun oli 16...voi haikeus... - Tyttö88
minäkin kirjoitti:
No jopas jotakin...taisi olla feikki koko alkup.juttu!
Olen 36v ja varmasti 10kertaa paremman näköinen kuin 20vuotiaana!!!!16vuotiaaseen en edes vertaisi,he kehittyvät vielä niin paljon.
Jos alkup.juttu oli vakavalla mielellä kirjoitettu-unohda iän pohtiminen!!!Kaikki ollaan samassa veneessä,se on luonnon laki se.
Itseasiassa-kyllä oli ihanaa aikaa...kun oli 16...voi haikeus...Mua kans pelottaa vanheneminen,siis eniten se että miltä näyttää ku on vaik joku 30.
Mä aloin "pelätä" vanhenemista jo ainakii 3 vuotta sitten!
- Realisti
on kuitenkin ainoa tapa elää kauemmin. Mä en sinänsä pelkää vanhenemista (olen 38 v.) vaan kuolemaa; en haluaisi jättää tätä elämää vielä nyt ja haluaisin kuolla siitä tietämättä, siis yhtäkkiä saappaat jalassa.
Kuolema on sinänsä "tasapuolinen" jokaiselle, se ei unohda ketään. - niki
Heips jos voin jotenki auttaa itte hoidan itseäni ja syön lisäravinteita etten olisi ryppynokka 50v.ja on laadukkaat voiteet ja tuotteet käytössä jotka perustuu terveyteen.Jos haluut kuulla enemmän niin laitoin emailin.
- Kääkkä
Olenjo 51 enkä kovin pahasti lössähtänyt. Tosin ulkonäkö ei koskaan ole ollut ainoa antini. Vanheneminen tapahtuu niin hitaasti, että näköönsä tottuu ja kyllä on ihan hyvä, että elämä jättää jälkensä kulkijaan, niinhän jättävät kaikki läheisemmekin jälkensä persoonaamme.
Olet kovin nuori vielä, joten sinulle ei ole kehittynyt viisautta vielä. Älä murehdi huomista, elä nykyisyydessä ja iloitse siitä, että olet terve. Ei ne rasvat ja meikit ja rasvaprosentittomuudet ihmistä tee, sen tekee asenteet,mieli ja kaikki se,mikä tulee sisältäpäin. - nuori
No jo on sullaki ongelma...päivä kerrallaan. Kerranhan sitä täs maailmas eletään, nautitaan siitä!!! Kannattaako sitä nyt murehtia ruttuja, ne tulee joka tapauksessa, sitä se elämä on!!! Ajattele mielummin nyt vaan sitä sun "sisäistä terveyttäs" ku "ulkosta"!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062591Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182307Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.481889Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201073En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.65960