Onko kenelläkään kokemusta ks. lääkityksestä? Itselläni on ollut se käytössä jo puoli vuotta, tuloksena vain pahoja sivuvaikutuksia ja karvankasvun entistä nopeampi lisääntyminen. Jos joku haluaa keskustella yksityisemmin kuin tässä, voin antaa sähköpostiosoitteen.
Androcur-lääkitys
4
3263
Vastaukset
- Hairy
Moi!
Mä en ole hakenut mitään apua tähän ongelmaani, koska häpeen niin paljon karvojani, etten kehtaa mennä edes lääkäriin.
Olisi tosi ihanaa vaihtaa ajatuksia jonkun kohtalotoverin kanssa... - Nova
Millaisia sivuvaikutuksia sinulle on Androcurista tullut? Itse en ole huomannut epätoivottuja sivuvaikutuksia, vaikka olen käyttänyt sitä jo 7 vuotta.
- Diane
Mulla annostus on 1 tabletti kierron kymmenenä ensimmäisenä päivänä. Millanen sulla? Tämä kun ei tunnu riittävän, karvojen kasvuvauhti on kyllä hieman hitaampaa, mutta leviäminen uusille alueille jatkuu silti koko ajan ja karvoitus tihenee... eli karvojen kasvutapa muuttui toisenlaiseksi lääkityksen alottamisen jälkeen.
Ja niistä sivuvaikutuksista... Ensimmäiset kuukaudet kärsin oudoista kivuista, joita en oo ikinä ennen kokenu. Ne onneks loppu sitten aikanaan itsestään, valvottuja öitä en ois enää paljoa kauempaa kestänytkään... Hiukset ja iho kuivu suorastaan piloille, vaikka aina ennen ollu helposti rasvottuvat. Nyt reilun puolen vuoden jälkeen maksa ei enää kestä ja joudun lopettaan.
Onko lääkäri arvioinu sitä, että mitä tapahtuu kun joskus lopetat Androcurin? Onko karvankasvu pysyvästi vähempää? Vai onko elimistö tottunu lääkkeeseen niin että sen lopettamisen jälkeen karvankasvu villiintyy alkuperäistäkin paljon pahemmaksi?
Aiheesta voi kirjotella myös: [email protected]
- Epätoivoa_ilmassa
Hei! Tämä on vanha ketju, mutta Googlen avustamana löysin tämän. Jos jollakulla olisi kokemuksia tästä tai muista hirsutismin hoitoon käytettävistä lääkkeistä, olisin hyvin kiitollinen, jos voisitte jakaa niitä. Diane novat ei itselläni tehoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005308438Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4364224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61975Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571123Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17766Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57712Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?64670Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.28663En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36617- 34588