Juu eli mikä on paras kokeilemasi voide yms ihon kiinteytykseen, laihduttamisen jälkeen ylimääräsitä nahkaa riittää, mistä apu?
MIKÄ PARASTA????
3
1305
Vastaukset
- 10nainen
Roc:n selluliittivoide ja laastarit, saa apteekista, ainoat jotka on oikeesti tehonneet, ja paljon testailin ennen kun löysin nämä jotka toimii.
- IHON KIINTEYTYKSEEN
Mä asun pienessä pitäjässä,apteekin valikoima ei välttättä ole kovin laaja, olisiko sinulla tarkat nimet ko tuotteille ja mitä/miten nuo laastarit käyteään, ovatko kuinka hinnakkaita? Kiitos..
- kevätkuntoon!
IHON KIINTEYTYKSEEN kirjoitti:
Mä asun pienessä pitäjässä,apteekin valikoima ei välttättä ole kovin laaja, olisiko sinulla tarkat nimet ko tuotteille ja mitä/miten nuo laastarit käyteään, ovatko kuinka hinnakkaita? Kiitos..
Sen vähän avun mitä voiteista saa irti niin minäkin olen saanut juuri ROCilta. Laastarilappusista en ollut niin innostunut mutta voide on ROC retinol anti-cellulite modelling. Mutta kyllä se apu on aivan "kosmeettisen" pientä. Suosittelen liikuntaa. Se on ainoa mikä ihan oikeasti oikeasti auttaa. Vaivaahan se tosin vaatii...
Olen lukenut että sekoittamalla kofeiinia rasvaan saisi saman lopputuloksen kuin kaupallisilla rasvoilla. Ylipäätään kai aineenvaihdunnan lisääminen ongelma-alueilla on se avain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi422998Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872906SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1602812Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2012105- 1121978
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä151963Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501579Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li371564Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3701421- 871061