PAPER STREET ETSII BASISTIA!

Whildi

Iisalmelais bändi Paper Street etsii soittotaitoista basistia! Musiikki tyylinä on: Street Rock, Classic Rock ja Punk Rock. Esikuvat: Hurriganes, Ramones, Slade, AC/DC, Judas Priest.

http://www.myspace.com/paperstreetbandsite

Käykää kuuntelemassa neljä uutta demoa tuolla sivulla! Demot ilmestyvät sinne lauantaina 19. päivä!

Manageri Greg Ramone Löytyy New Yorkista:
http://www.myspace.com/gregramone

Ikää vois olla siinä 16-20 ja rock kuvioita pitäs osata soittaa.. Treenikämppä on Kivirannalla, Iisalmessa ja studiota käytämme vuosittain; Lapinlahden Purkki-Studio.
Bändin Jäsenet:

Kaorong (Eeva Hautala): Laulu.
Whild (Meeri Kallio): Kitara ja tällä hetkellä myös basso.
Jeff (Tuomo Kuonanoja): Rummut.

Keikoille olis mahdollisuuksia monesti, kitaristi ei voi soittaa myös bassoa keikoilla ;)
Halukkaat Ilmoittautukaa e-maililla: [email protected]

4

531

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvän

      kuulosta,mutta ois ehkä kuulunu tonne oma bändi palstalle :)

    • joonasgaybass

      täs ois 18-v melkotaitava basisti. osaan soittaa bassoo seisaaltaan ja oon muutenkin ihan jees muusikko,mut tunnen suurta mielihalua miesten peräaukkoja kohtaan. toivottavasti hinttaus ei ole este jammailuun. tykkään miesten välisestä oraalista mut ei hätää en ylensä tee sitä bänditreeneis.

      • joonasgaybass

        siis vain kerran olen bänditreeneis hintannu kun ex bändin rumpalin veli tuli treeneihin ja näytti mulle munaansa oli pakko mennä sermin taakse imeen sitä siinä jäi kyllä master of puppets kesken


      • sled
        joonasgaybass kirjoitti:

        siis vain kerran olen bänditreeneis hintannu kun ex bändin rumpalin veli tuli treeneihin ja näytti mulle munaansa oli pakko mennä sermin taakse imeen sitä siinä jäi kyllä master of puppets kesken

        eipä taida olla hinttaamisesta haittaa noinkin hintahtavassa yhtyeessä. luulis että saattas noita basisti kandidaatteja olla enemmän jos kappaleissa olis se jokin "punainen lanka" siis että ne pysyisivät kasassa tai edes muistuttaisivat musiikkia... hyvät naurut kyllä aiheutti tämä viestiketju:D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8356
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe