Tupakoinnin poltto osa 2.

On se ikävä näky kun joku aikuinen sytyttää julkisella paikalla tupakan ja ryhtyy polttamaan sitä.

Tupakoitsijat muistuttavat toisiaan. Heikäläiset ovat lyhyitä, lihavia, epäsiistejä ja jostain syystä heillä on rasvaiset hiukset.

Nyt joku käryttelijä rupeaa huutamaan, että se on heidän asiansa mitä he tekevät.

Ja minä vastaan hänelle: turpa kiinni!
Teikäläisten savut kulkeutuvat myös normaalien ihmisten keuhkoihin ja näin ollen tämä juttu ei ole ollenkaan teidän yksityisasia.

Hävetkää!


http://www.youtube.com/watch?v=WmxT21uFRwM&feature=related



"Tupakointi vaarantaa terveytesi"


MarttyyriMallari-TTt

24

1162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haittaa on

      normaaleille ihmisille,
      ei asian pitäisi koskettaa sinua mitenkään....

      • voi sen noinkin sanoa.


        "Ihan miten haluat"


        MarttyyriMallari-TTt


    • -_-_-

      miettiä, montako tulipaloa on saanut alkunsa tupakasta.

      • Nämä tussuttelijat ovat polttaneet enemmän taloja kuin pyromaanit :(


        "Aika ikävää porukkaa"


        MarttyyriMallari-TTt


      • -_-_-
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        Nämä tussuttelijat ovat polttaneet enemmän taloja kuin pyromaanit :(


        "Aika ikävää porukkaa"


        MarttyyriMallari-TTt

        moni on polttanut myös itsensä.


    • J.R Ewing

      On se ikävä näky kun joku aikuinen kävelee läskit hyllyen julkisella paikalla.

      Läskit muistuttavat toisiaan. Heikäläiset ovat lyhyitä, lihavia, epäsiistejä ja jostain syystä heillä on rasvaiset hiukset.

      Nyt joku läski rupeaa huutamaan, että se on heidän asiansa mitä he tekevät.

      Ja minä vastaan hänelle: turpa kiinni!
      Teikäläisten ihrat näkyvät myös normaalien ihmisten silmiin pilaten koko päivän ja näin ollen tämä juttu ei ole ollenkaan teidän yksityisasia.

      Hävetkää!






      "Ylipaino vaarantaa terveytesi"

      • ihan oikeassa ja on mukavaa huomata, etten ole ainoa yhteiskunnallisesti valveutunut henkilö täällä.


        "We are the world"


        MartyyriMallari-TTt


    • caput.mortuum

      Nykyään kaupungin kadut ovat täynnä tupakan polttajia kun kapakoissa ei saa sauhutella. Seuraavaksi voitaisiinkin lailla kieltää kadulla tupakointi ;)

    • jäbä vaan

      omista keuhkoistasi. Älä puutu muiden asioihin.

      • huolehdinkin ja yksi asia mistä olen huolissani on sinunkaltaiset julkisilla paikoilla röyhyttelijät.


        "Älä polta päreitäsi"


        MarttyyriMallari-TTt


      • tuttu heebo
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        huolehdinkin ja yksi asia mistä olen huolissani on sinunkaltaiset julkisilla paikoilla röyhyttelijät.


        "Älä polta päreitäsi"


        MarttyyriMallari-TTt

        tupakointia enemmän,kuinka pieni mies minä olen?


    • sirpamaikkarilta

      kans tupakoijia niin paljon. Selkärangattomia vätyksiä ovat!

      "Onneksi ravintolat ovat savuttomia"

      Tupakoimaton suomalainen akka

      • Onneksi olkoon (: Tiesin että sinäkin olet tupakoimaton ihminen.


        "Saat remmiä siitä huolimatta"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        Onneksi olkoon (: Tiesin että sinäkin olet tupakoimaton ihminen.


        "Saat remmiä siitä huolimatta"


        MarttyyriMallari-TTt

        sitä remmiä. Et kuitenkaan anna. )=

        "Lupaukset on aina pidettävä"

        Hekumoiva suomalainen akka


      • sirpamaikkarilta kirjoitti:

        sitä remmiä. Et kuitenkaan anna. )=

        "Lupaukset on aina pidettävä"

        Hekumoiva suomalainen akka

        ehkä minä nyt annoin turhia toiveita, mutta jos joskus satumme törmäämään, niin voisimme ainakin keskustella masokismista.


        "Tuntematon alue minulle"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        ehkä minä nyt annoin turhia toiveita, mutta jos joskus satumme törmäämään, niin voisimme ainakin keskustella masokismista.


        "Tuntematon alue minulle"


        MarttyyriMallari-TTt

        Keskustelemme asiasta pitkään ja hartaasti.

        "Tuntematon alue myös minulle"

        Kokematon suomalainen akka


    • kaljaa juovia ihmisiä, niillä kaikilla on viikset ja ne käyttää tennissukkia sandaalien kanssa.

      • ja nämä kalapuikkoviiksiset typerykset ilmestyvät
        ihan kohta katukuvaan siemailemaan kaljaa.


        "Vaihtaisivat edes sukkansa"


        MarttyyriMallari-TTt


      • viilisniilis

        Mulla ei ole viiksitä. Mulla on parta. Ja tennissukkia sandaalien kanssa en myönää käyttäväni. Minultahan puuttuu täysin sellaiset ylellisyystuotteet, kuin urheilusandalit.


    • Hossi

      Suomi on vapaa maa ja ulkona tupakointi ei ole kiellettyä.

      Ei tupakoitsijoilla ole muuta yhtäläisyyttä kuin et polttavat röökiä, seasta löytyy pitkiä ja lyhyitä, hoikkia siinä missä lihaviakin.

      Tää sun normaali ihmises joka ei tupakansavua halua hengittää hän voi vaihtaa vaikka kadun toiselle puolelle missä ilma on hivenen raikkaampaa, mitä ny siinä sivussa saa vetää keuhkoihin raskasmetalleja sekä kaikkee muuta sontaa.

    • ihmetellyt..

      että miksi tanja k tai siis s on niin rupsahtanut nopeasti..Mutta hänhän onkin tupakoinut ties kuinka pitkään mutta salaa.

    • En ymmärrä miksi joku tahtoo tehdä itsestään riippuvaisen päihteestä joka ei edes kunnolla nouse päähän?

      Vähän kuin käyttäisi huumetta josta ei tule miellyttävä olo alkuunkaan, koskaan - ja tekisi sillä itsensä riippuvaiseksi ja sitten vasta "nauttisi" kun saa poistaa vieroitusoireet joita tuosta typerästä huumeesta sitten tulee - ja kutsua sitä vieroitusoireiden hallintaa hienoksi ja itselle sopivaksi elämäntavaksi. Voi herramunjee.

      Järjetöntä typeryyttä - olkoonkin että itse olen sitä touhua tehnyt muutaman vuoden elämästäni. Mutta pitää tehdä typeryyksiä tunteakseen ne *virnistelee*

      Mielestäni päihdemielessä on järkevämpää vedellä mitä tahansa päihdettä mistä tulee edes jollain tapaa edes-muka-positiiviset TODELLISET fiilarit. Viinaa, heroiinia, amfetamiinia, ekstaasia tai hamppua... tai vittu vaikka jotain sieniä. Niissä on sentään joku todellinen JUTTU josta voi pitää, ominainen vaikutuksensa. Tupakassa on vain haittoja - ja se on helvetin iljettävä tapa.

      Yhtä hyvin voi puukottaa itseään mahaan. Se on yhtä älykästä. Yleensä päihteilyssä on muutamia hyviä puolia ja paljon negatiivisia. Tupakassa ei ole alkuunkaan hyviä puolia. Tupakka on paskin huume/päihde jota maailma päällään kantaa ja tupakoijat ovat idiootteja tai umpiriippuvaisia ressukoita.

      • Tietenkin nikotiini hidastaa tiettyjen aivokemikaalien palaamista takaisin synapsirakoon joka PIDENTÄÄ NAUTINTOA. Se on ainoa syy käyttää nikotiinia.

        Tosin silloinkin järkevämpää olisi pistää kielen päälle nicoretteä kuin polttaa rööki koska nikotiini on se juttu, ei se kamalan makuinen ja hajuinen ja terveysongelmia aiheuttava SAVUke.

        Sitäpaitsi moinen nikotiinin hyötykäyttö vaatii yhdistelmän jonkun toisen päihteen kanssa - tai seksin - tai jonkin muun nautinnon. Eli siis sekakäyttäjien juttuja.

        Tupakka on paskaa.


    • mikä otsikko

      osaatko suomea? Tupakoinnin poltto..

      Tupakan poltto ei tupakoinnin poltto :)Kouluun takasin tossusankari :)

    Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      314
      3672
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      268
      2115
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      99
      1449
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1353
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      93
      1338
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1207
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1198
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1034
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1028
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      924
    Aihe