Yhtiö ilmoitti aloittavansa yt:t

ei ole annettu virallista

ilmoitusta medialle ja yhtiön nettisivuilla on avoimia työpaikkoja. Eli onko ilmoitus vielä epävirallista kun sen tietää kaikki työntekijät, mutta media ei?

Ja saako siis avoimet työpaikat olla "avoinna" yhtiön nettisivuilla, kun kerran yt ilmoitus on tänään annettu?

7

1692

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kotikissa

Mikä yhtiö, vai onko salaisuus?

• saa kertoa julkisuuteen asi...

eikä asiakkaille, jos kyselevät siitä.

• se on siinä
        saa kertoa julkisuuteen asi... kirjoitti:

Ei julkisuutta enää kiinnosta, jos et oo Karpela tupakalla tai jotain muuta yhtä älytöntä.

Oma työpaikkani entine, sama juttu vanhat pihalle uusia tilalle, muutetaan vain vähän toimenkuvaa.

• Konkkaa pukkaa?
        saa kertoa julkisuuteen asi... kirjoitti:

Lienee koko pulju konkurssin partaalla, jos haetaan uutta väkeä kovalla rummutuksella ja samaan aikaan käydään salaisia yt-neuvotteluita.

Huh.

• eekkvvv

Totta kai työnantaja ei halua julkisuuteen yt-neuvottelujaan, sehän antaa huonon kuvan yhtiön johdosta joka EI OSAA hoitaa hommiaan. Siitä joutuu kärsimään työntekijät, eikö olisi aika vaihtaa johto jos jatkuvasti yt. neuvotteluja!!!!!!!

• NegPos

Ei yt neuvottelut aina välttämättä ole negatiivisia vaan voivat olla myös positiivinen uutinen.
      Tässä linkki positiivisesta yt neuvottelusta kaupanalalla. http://www.pam.fi/?x16563=2443012

• näin!!

nykypäivänä yt-neuvottelut yhdistetään aina negatiiviseen asiaan kun on lomautuksia ja irtisanomisia tullut. Eli selvitä mitä yt:t koskee?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1757
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      46
      1094
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      964
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      846
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      802
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe