garageland

rockpiu

Osaako joku kertoa miten helv..kauan garagelandin tilausta joutuu odottamaan?Olen tilannut mekon sieltä jo pari kk sitten,eikä ole tullut.Ekan kerran kun kyselin perään,luvattiin maaliskuun lopussa ja nyt ei ole vastattu enään kyselyyn..Häät tulossa ja mekko huitsin nevadassa,mahtavaa

31

14351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herbert.W

      On tainnut mekot loppua varastosta. Turhaan odottelet!

      • hemmetti sentään

        kyl niiden jotain siitäki pitäis ilmoittaa.


      • liina
        hemmetti sentään kirjoitti:

        kyl niiden jotain siitäki pitäis ilmoittaa.

        Kannttais varmaan soittaa suoraan Garageen... puhelin numero löytyy muistaakseni siitä etusivulta tai yhteystiedoista kotisivulta...
        Itse kun soitin tilauksen aamupäivällä ennnen klo 12.00 oli tuotteet postissa seuraavana päivänä klo 16.00 jälkeen...


    • tuli

      mekko tilauksesta seuraavana päivänä ja ei voi muuta ku kiitellä hyvää palvelua, harmi että noin!

      • kahdenlaista

        Itsekin joutunut venailemaan ja lopulta ei tullut mitään! Ei edes pahoitteluja turhasta odottamisesta ja vinkumisesta.päinvastoin...Olen kuullut että joskus toimii ja joskus ei.

        Pari samanhenkistä firmaa joilla homma on pelittänyt itsellä kivasti:
        www.nitro-babe.com (enempi tytöille)
        www.hotrodhouse.fi (enempi pojille)


      • Pettynyt
        kahdenlaista kirjoitti:

        Itsekin joutunut venailemaan ja lopulta ei tullut mitään! Ei edes pahoitteluja turhasta odottamisesta ja vinkumisesta.päinvastoin...Olen kuullut että joskus toimii ja joskus ei.

        Pari samanhenkistä firmaa joilla homma on pelittänyt itsellä kivasti:
        www.nitro-babe.com (enempi tytöille)
        www.hotrodhouse.fi (enempi pojille)

        Garagelandista kaksi kertaa tilannut ja molemmilla kerroilla tilaus meni ihan mönkään.

        Ekaa tilausta venasin pari kuukautta, otin yhteyttä että ovatko edes saaneet ko tilausta. Ilmoitettiin että ei tullut lastissa (tätä selitystä olen kuullut muiltakin asiakkailta). Tuli sitten sen enempiä kyselemättä 4kk tilauksesta.

        Uskaltauduin tilaamaan toista kertaa. Sama juttu venauksen kanssa. Ja kun viimein tuli, oli paketissa väärä malli ja vielä väärä koko!!!!

        Eli en enää tilaa. Mullakin on toi Hot Rod House ja Nitro-Babe toiminut tosi hyvin.


    • villevitut

      Vaikuttaa samanlaiselta touhulta kun aikanaan dekadenzista tilasin spittarit,ensin meni n.kuukausi ja sitten tuli postikortti että meillä on sun tilaukses vieläkö haluat sen,no minä soitin ja sanoin että tietysti haluan,no sitten meni n.puoli vuotta ja taas tuli postikortti jossa sama viesti kuin aikaisemmassa,vetosivat johonkin tietokoneongelmaan silloin,nyt on kulunut kymmenen vuotta siitä kun tilasin ne spittarit eikä ole vieläkään kuulunut..tosin eihän sitä puljuakaan ole enää olemassa...liekö tämä sama liike mutta nimi vaan vaihtunu.

    • jack 46664

      ite tilasin vuonna -97 tai -98 takin. ei o ainenka viel kuulunu mitää...

    • Rockabillyleidi

      Mä ainakin sain mekkoni noin neljässä viikossa kotiin...

      • Vulvaräkä

        Itse tilasin viime keskiviikkoiltana paidan garagelandista ja heti perjantaina hain sen postista. Ei mitään valittamista. Noi viivästykset voi tosiaan johtua tavaran loppumisesta tai jostain väärinkäsityksestä... Kannattaa ottaa yhteyttä jos ei tavaraa kuulu.


    • Tufff

      Itse tilasin mekon perjantaina ja tänään sunnuntaina tuli viesti puhelimeen, että mekko on postissa ja perillä tiistaina. Eli aika nopeasti.

      • Creeper

        Ite tilasin 135€ creepersit, oli istuvat mutta D-renkaiden nahkasuikaleet liian kapeat = löysty kävellessä kun renkaat "luisui" pois paikoiltaan. Ei haittaa vaikka viikon sisäänajanu klopoja, tosin käytönjälkiä ei kengissä ole kuin nauhojen painaumat.

        Valitin, saan George Coxin creeperit samaan hintaan ilman p-kuluja.

        Niin, tilasin sunnuntaina tuli tiistaina creeperit ja nyt soittelin tänään valitukset ja saan Coxit huomenna jos kerkiää heittää postiin.. Jos ei tänään vie niin huomenna ja paketoitu on nyt valmiiksi.

        Todella nopea ja hyvä palvelu. Toivottavasti Coxit tulee nyt parin päivän sisään, ainakin tähän asti toiminut tosi hyvin, ei valittamista miltään osin. Eli olen tod. tyytyväinen ja tilaan jatkossakin tuolta.


    • ukki!

      ite tilasin tennarit ja pipon 4 kuukautta sitten eikä oo vielä näkyny.... ja sähköpostia laitoin että missä vitussa on minun kledjut, nii ei tullu mitään vastausta,, on perkele touhua!!

    • pin-up

      Itse tilasin viimekeväänä olisiko ollut maaliskuussa korkkarit, niitä ei ollut tullut vielä heinäkuussakaan, vaikka monesti lupaili..peruin kaupan, enkä tilaa sieltä enää mitään!

    • SeeUInHell

      Ostin Garagelandista mekon ja miehelleni paidan n. kuukausi sitten, paketti tuli muutamassa päivässä, mutta mekko ei ollutkaan sopiva ja se piti palauttaa. Heti seuraavana päivänä palautin mekon, ja jouduin ITSE maksamaan postikulut takaisin kun kuulemma heillä ei ole sopimusta postin kanssa? Vaikka tuotteen palauttamisesta ei pitäisi koitua kuluttajalle ylimääräisiä kustannuksia! V***T!
      Heillä meni viikko hakea paketti postista ja vieläkään ei ole rahoja kuulunut. Viikko paketin hausta, mieheni otti yhteyttä heihin sähköpostilla koska ei saanut puhelimella kiinni - ei vastausta. Ensi viikolla tulee maksuaika täyteen ja sen enempää Garagelandiin en enään ota yhteyttä vaan suoraan ilmoitus Kuluttajavirastoon.
      Mekon hinta turhat postimaksut. Melko kalliit on muutenkin postimaksut, GL:n omat posti/pakkaus kustannukset 4e ja postin 12e, kai tuohon hintaan se menis jo takaisinki? Paketista otin kuvat ja kaikki kun olen kuullut niin paljo p*skaa, en luota yhtään ja tässähän se todistettiinki, EI KANNATA OSTAA MITÄÄN TUOLLAISILTA HUIJAREILTA!

      Boikottiin meni seki firma, ihme k*setusta!

    • Dooooris

      Tilasin mekon ja alushameen lauantaina ja tiistaina hain postista. Mekko oli tosi hieno ja olen todella tyytyväinen =). Harmi että jollakin on mennyt tilaus puihin...

    • Booooris

      Taitaa nää ketkä kehuu välissä, olla firman työntekijöitä... =)

      • Anonyymi

        Ei siellä ole työntekijää.. vain omistaja !!


    • honey be bop

      En ole työntekijä ja nopeasti on tilaus tullut perille, erikseen soitettiin vielä sellaisesta tuotteesta jota ei ollut varastossa. Jenkeistäkin olen tilannut ja sieltä joutuu toisinaan odottelemaan kuukaudenkin ennenkuin täyttelevät varastoja, joten se ihan normaalia... ei ole kannattavaa makuuttaa tavaraa varastossa yksinkertaisesti.

    • dasvisitor

      se myyjä on aina ihan kännis, tuskin kandee meilailla, soittakaa.

    • a.c.

      Todellakin soittakaa sinne mielummin. Ite oon jokusen kerran käyny liikkeessä niin se jätkä vaan sekoilee siellä ja puhuu ihan höpöjä..

    • DeeDee Lewis

      Tilaamisesta en tiedä, mutta itse poikkesin Garagelandissa viime viikolla eikä palvelussa ollut moittimista. Toki verkkokaupan puoli voisi olla vähän selkeämpi.

    • Roku akka

      Jos se heppu ei päivittele sitä nettisivua oikeen ajan tasalle... Ite tilasin viime kesänä mekon sieltä. Se oli aluks pieni, mutta lähetin takasi ja sain sitten sopivan koltun :). Mutta sitten jälkeenpäin ku oon tilannu nii ei oo mittää kuulunu niistä tuotteista. Aika outoo, pitäs varmaanki sitten soittaa ja kysyä että mikä mättää.. Paikan päällä kävin viime talvena, se tyyppi höpis kyllä kaikkee omituista :D. Puhu että pitäskö korkata tuo viski tuolta pois :P.

    • torttupää pohjolasta

      Soittakaa sinne firmaan!!! Paljon asiakkaita, pitkät aukioloajat ja kovat tuntimäärät työtä viikossa aiheuttavat vaan sen, ettei myyjä voi muistaa kaikkea.
      Soitto on aina korjannut mahdolliset sekaannukset ja kaikki toimii. Laatu ja asenne on kohdallaan.

    • liimaletti-78.

      "Häät tulossa ja mekko huitsin nevadassa,mahtavaa "

      ihan oikein sinulle.
      etpähän pääse kermap*rseilemään 100 päisen porukan kanssa, kuten nää suomalaiset tahtoo yleensä tehdä. sitten erotaan vuoden päästä, kun ensin on maksettu tonneja että saadaan jotkut v*tun häät pystyyn.... nekin rahat kerätty pankkilainalla että siloposket olisivat onnellisia elämäänsä.. voi v*ttu..

    • venaaventtaavielätovi

      Garagelandin kanssa erikoista tuo, että ostaja joutuu itse maksamaan palautuksen; hyvitystä ei tule automaattisesti, vaikka se luvataan. Boikottiin meni minunkin kohdaltani kyseinen firma nyt viimeisimmän jälkeen, lisäksi kiinalaista tuotetta alkaa olla liikaa. Saanhan noita itsekin tilaamalla ebaystä muutamalla eurolla.

    • Johanna123

      Harkitsin täällä käymistä ihan näyteikkunan takia, mutta kyllä tulin toisiin ajatuksiin kun (ilmeisesti liikkeen omistaja, lyhyt ponnaripäinen mies) nyt kesällä seisoo ovella tupakalla ja huutelee ohikulkijoille. Itse olin todistamassa, kuinka tämä nimittelee tuntematonta naista "narkkarin näköiseksi h**raksi". Vieläpä ilman syytä. Eipä tee näin naisena enää mieli astua tuohon liikkeeseen ja kannan rahani muualle.

      • Anonyymi

        Ei ollu omistaja. Tod näk asiakas, siel roikkuu välil sekalaista seurakuntaa


    • arckgogo

      Itse tilasin tuolta kolme vuotta sitten paitaa ja takkia. Takki oli liian suuri ja palautin ja pienempi sitten tilalle jne. Koko ajan tämä kaveri kertoi ja opasti, todella mahtavasti, mitä kannattaa ottaa huomioon, esimerkiksi kokoihin liittyvistä asioista, siis todella hyvää ja miellyttävää palvelua!

      Mulle sanoi, että kannattaa AINA soittaa, kun tekee tilausta, niin saa varmasti tarkat tiedot tuotteista ja postituksista. Todella fiksu kaveri ja mielelläni suosittelen ja suosittelinkin tätä liikettä.

      Olen täysin varma, että kun tuolla joku mainitsi kadulla kulkevalle naiselle huuteluista ym., että kyse ei ole olut ainakaan siitä henkilökunnan edustajasta, jonka kanssa kanssa kauppaa tein, vaan kyseessä oli joku ulkopuolinen, joka just sattui oven edessä norkoilemaan!

    • Anonyymi

      Omistaja on asiallinen ja mukava mies. Tuolla kannattaa käydä mieluiten paikanpäällä,jos vain mahdollista.

    • Anonyymi

      Poikkesin viime lauantaina. Ovi raollaan ja oven edessä kolme isoa pahvilaatikkoa edessä, mutta paikka auki kuitenkin. Sisään joutui kirjaimellisesti änkeämään. Vaatteet oli pakattu niin tiiviisti tankoihin, että mieluisan etsiminen oli toivotonta. Hintoja ei lainkaan esillä. Myyjä vetää kaljaa ja soittaa suuta nuorille asiakkaille ja joka toinen sana v***u tai s**tana. Ulospääsy liikkeestä vaati suoranaista tunkemista, kun tavaraa oli kulkuväylillä tukkeena. Ihme, ettei kauppoja tullut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2530
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      893
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe