Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Välipaloja?

pikkupurtava

Mitä välipaloja voisi syödä leivän sijaan? Tähän mennessä olen syönyt välipaloina rahkoja, salaatteja ja hedelmiä. Nyt kuitenkin on alkanut laiskottaa salaattien teko ja rahkatkin kyllästyttää. Hedelmät taas ei täytä kovin hyvin. Kun ei sitten muuta keksi, tulee hankittua leipää. *häpeää* Ja kun leivät on syöty tulee kamala morkkis ja hyvällä tuurilla vielä mahakin kipeäksi.:D

En keksi enää yhtään mitään syömistä. Toista lämmintä ruokaa päivässä en halua. Paitsi ehkä jotain kasvissosekeittoa voisin harkita kakkosateriaksi. Mutta mieluiten kaipailisin sellaisia raikkaita, mutta täyttäviä välipaloja. Ei mielellään suolaisia piirakoita tms. Keksiikö joku jotain?:)

30

1905

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • carnac

      käy hyvin vaikka pähkinät. Kulkee hyvin mukana pienessä minigrip-pussissa.
      Juusto ja kasvikset esim. porkkana ja tomaatti.
      Tuossa nyt jotain.

      • pikkupurtava

        Niin, tietenkin voisi tehdä vain lautasen, jolla on kasviksia tai hedelmiä, juustoja, pähkinöitä yms. Miten nyt olen tuon unohtanut? Kun muutenkin aiemmin on tullut naposteltua juuri tuollaisia herkkulautasia iltaisin...:)

        Hedelmistä olisi kiva saada tehtyä jotain. Mutta en vain osaa käyttää niitä mitenkään, rahkoihin vain olen laittanut. Marjapirtelö olisi myös hyvää, vaikka jätsi ei kylläkään olisi ihan suositeltavien aineiden listalla... Mutta jos korvaisi puolet jäätelöstä rahkalla? Äh, taas rahkaa.;)


      • VHH-peikko
        pikkupurtava kirjoitti:

        Niin, tietenkin voisi tehdä vain lautasen, jolla on kasviksia tai hedelmiä, juustoja, pähkinöitä yms. Miten nyt olen tuon unohtanut? Kun muutenkin aiemmin on tullut naposteltua juuri tuollaisia herkkulautasia iltaisin...:)

        Hedelmistä olisi kiva saada tehtyä jotain. Mutta en vain osaa käyttää niitä mitenkään, rahkoihin vain olen laittanut. Marjapirtelö olisi myös hyvää, vaikka jätsi ei kylläkään olisi ihan suositeltavien aineiden listalla... Mutta jos korvaisi puolet jäätelöstä rahkalla? Äh, taas rahkaa.;)

        mutta tuollaisen lautasellisen eri aineksia viitsisit kasata. Eikös siinä ole ihan yhtä paljon hommaa?

        Miksi et voisi syödä toista lämmintä ateriaa? Jos tarkoitus on syödä esim 3 kertaa päivässä, niin miksi kaksi niistä ei voisi olla aterioita? Kunnon ateria pitää nälkääkin paremmin loitolla kuin välipala.


      • carnac
        pikkupurtava kirjoitti:

        Niin, tietenkin voisi tehdä vain lautasen, jolla on kasviksia tai hedelmiä, juustoja, pähkinöitä yms. Miten nyt olen tuon unohtanut? Kun muutenkin aiemmin on tullut naposteltua juuri tuollaisia herkkulautasia iltaisin...:)

        Hedelmistä olisi kiva saada tehtyä jotain. Mutta en vain osaa käyttää niitä mitenkään, rahkoihin vain olen laittanut. Marjapirtelö olisi myös hyvää, vaikka jätsi ei kylläkään olisi ihan suositeltavien aineiden listalla... Mutta jos korvaisi puolet jäätelöstä rahkalla? Äh, taas rahkaa.;)

        juustolautanen on ihan hyvä. Tein kerran sellaisen, jossa oli tavallista kermajuustoa, koskenlaskijaa ja briejuustoa siivut. Niiden lisäksi kananmuna, kinkkuviipaleita ja sinappia. Siinä nyt oli pelkkää kovaa rasvaa, mutta hyvää oli.


      • pikkupurtava
        VHH-peikko kirjoitti:

        mutta tuollaisen lautasellisen eri aineksia viitsisit kasata. Eikös siinä ole ihan yhtä paljon hommaa?

        Miksi et voisi syödä toista lämmintä ateriaa? Jos tarkoitus on syödä esim 3 kertaa päivässä, niin miksi kaksi niistä ei voisi olla aterioita? Kunnon ateria pitää nälkääkin paremmin loitolla kuin välipala.

        Onhan lautasen teossa huomattavasti vähemmän hommaa kuin pilkkoa salaattiainekset isoon kulhoon. Ja muutenkin lautasen voi koota halutessaan helpoimman kautta - raejuustoa purkista, kurkkusuikaleita, tomaatinpuolikkaita, pähkinöitä... Ei siinä juuri pilkkoa tarvitse.

        En voi syödä toista lämmintä ateriaa, koska en yksinkertaisesti halua. Se ei sovi minulle. Tykkään syödä ruokani useampana pienenä kertana. Muutenkin lämpimät ruuat on alkanut inhottamaan, olen aika monesti ne korvannukin ruokaisalla salaatilla. Ja sitä paitsi on parempi aineenvaihdunnallekin että syö enemmän kuin ne 3 kertaa päivässä.


      • aineenvaihdunnalle
        pikkupurtava kirjoitti:

        Onhan lautasen teossa huomattavasti vähemmän hommaa kuin pilkkoa salaattiainekset isoon kulhoon. Ja muutenkin lautasen voi koota halutessaan helpoimman kautta - raejuustoa purkista, kurkkusuikaleita, tomaatinpuolikkaita, pähkinöitä... Ei siinä juuri pilkkoa tarvitse.

        En voi syödä toista lämmintä ateriaa, koska en yksinkertaisesti halua. Se ei sovi minulle. Tykkään syödä ruokani useampana pienenä kertana. Muutenkin lämpimät ruuat on alkanut inhottamaan, olen aika monesti ne korvannukin ruokaisalla salaatilla. Ja sitä paitsi on parempi aineenvaihdunnallekin että syö enemmän kuin ne 3 kertaa päivässä.

        on parempi ettei elimistölle koko ajan tuputeta ruokaa.


      • VHH-peikko
        pikkupurtava kirjoitti:

        Onhan lautasen teossa huomattavasti vähemmän hommaa kuin pilkkoa salaattiainekset isoon kulhoon. Ja muutenkin lautasen voi koota halutessaan helpoimman kautta - raejuustoa purkista, kurkkusuikaleita, tomaatinpuolikkaita, pähkinöitä... Ei siinä juuri pilkkoa tarvitse.

        En voi syödä toista lämmintä ateriaa, koska en yksinkertaisesti halua. Se ei sovi minulle. Tykkään syödä ruokani useampana pienenä kertana. Muutenkin lämpimät ruuat on alkanut inhottamaan, olen aika monesti ne korvannukin ruokaisalla salaatilla. Ja sitä paitsi on parempi aineenvaihdunnallekin että syö enemmän kuin ne 3 kertaa päivässä.

        Jos salaatin tekee 5 aineesta ja tuon lautasen 5 aineesta, niin sama vaivahan siinä on, ainakin minun mielestä. Toisaalta, miksi et tee niin että kun teet jonkin välipalan, niin teet samalla kaksi, kyllähän se toinen säilyy jääkaapissa sen aikaa. Näin niiden välipalojen tekemiseen menee sitten vähemmän aikaa ja voi kumminkin lisätä niihin käytettyjen ainesten määrää.

        Itse en kyllä välipaloja suosi kun ne eivät pidä nälkää. Töissä syön kunnollisen salaatin reilulla proteiinilla ja riittävällä rasvalla ja se riittä hyvin loppupäiväksi, kaupassa käynnin ajaksi ja vielä siihen asti kunnes on aika tehdä lämmin ruoka.

        Ja tuota aineenvaihduta juttua en usko. Itse syön monesti vain kaksi kertaa päivässä ja hyvin aineenvaihdunta toimii.


      • carnac
        VHH-peikko kirjoitti:

        Jos salaatin tekee 5 aineesta ja tuon lautasen 5 aineesta, niin sama vaivahan siinä on, ainakin minun mielestä. Toisaalta, miksi et tee niin että kun teet jonkin välipalan, niin teet samalla kaksi, kyllähän se toinen säilyy jääkaapissa sen aikaa. Näin niiden välipalojen tekemiseen menee sitten vähemmän aikaa ja voi kumminkin lisätä niihin käytettyjen ainesten määrää.

        Itse en kyllä välipaloja suosi kun ne eivät pidä nälkää. Töissä syön kunnollisen salaatin reilulla proteiinilla ja riittävällä rasvalla ja se riittä hyvin loppupäiväksi, kaupassa käynnin ajaksi ja vielä siihen asti kunnes on aika tehdä lämmin ruoka.

        Ja tuota aineenvaihduta juttua en usko. Itse syön monesti vain kaksi kertaa päivässä ja hyvin aineenvaihdunta toimii.

        on tylsä tehdä siksi koska se täytyy pilkkoa niin pieneksi. Itse salaattia (jäävuorisalaatti, lehtisalaatti) vasta onkin tylsä silputa, sellaista ohutta jota täytyy sahata veitsellä suuntaan ja toiseen :). Yleensä ne eivät edes maistu miltään ilman vahvoja mausteita. Tarkoitan siis niitä vihreitä lehtiosia, salaatin juuriosa maistuukin paremmalle.


      • VHH-peikko
        carnac kirjoitti:

        on tylsä tehdä siksi koska se täytyy pilkkoa niin pieneksi. Itse salaattia (jäävuorisalaatti, lehtisalaatti) vasta onkin tylsä silputa, sellaista ohutta jota täytyy sahata veitsellä suuntaan ja toiseen :). Yleensä ne eivät edes maistu miltään ilman vahvoja mausteita. Tarkoitan siis niitä vihreitä lehtiosia, salaatin juuriosa maistuukin paremmalle.

        Ei sen nyt niin pientä tarvitse olla, mulle riittää se että se on syötävissä lusikalla. Itse pilkon joka (työ)aamu n.150g vihreää salaattia (tai varhaiskaalia) salaattiini ja nopeasti se käy. Ja jos sitä täytyy sahata, niin veitsi on silloin tylsä. Terävällä veitsellä riittää yksi liike siihen että kaalista tai salaatista saa suikaleita.
        Se vihreä salaatti onkin vain osa ruokaisaa salaattia ja varsinainen maku tulee siitä käytetystä proteiinista ja salaatinkastikkseesta.


      • Niin..
        carnac kirjoitti:

        juustolautanen on ihan hyvä. Tein kerran sellaisen, jossa oli tavallista kermajuustoa, koskenlaskijaa ja briejuustoa siivut. Niiden lisäksi kananmuna, kinkkuviipaleita ja sinappia. Siinä nyt oli pelkkää kovaa rasvaa, mutta hyvää oli.

        Kaikki hyvä on epäterveellistä. Pari täysrukiista leipää päivässä kuuluu myös hiilihydraattitietoisen aterioihin, ellei keliakia vaivaa. Päälle levitettä kinkkua juustoa salaattia eikä tarvitse pilkkoa, myös graavi lohi on maukasta vaihtelua päälliseksi...


      • carnac kirjoitti:

        juustolautanen on ihan hyvä. Tein kerran sellaisen, jossa oli tavallista kermajuustoa, koskenlaskijaa ja briejuustoa siivut. Niiden lisäksi kananmuna, kinkkuviipaleita ja sinappia. Siinä nyt oli pelkkää kovaa rasvaa, mutta hyvää oli.

        mitään pahaa ole, koska noissa juustoissahan on terveellistä eläinrasvaa eikä mitään kovetettua transrasvaa joka on vaarallista.


      • pikkupurtava
        VHH-peikko kirjoitti:

        Ei sen nyt niin pientä tarvitse olla, mulle riittää se että se on syötävissä lusikalla. Itse pilkon joka (työ)aamu n.150g vihreää salaattia (tai varhaiskaalia) salaattiini ja nopeasti se käy. Ja jos sitä täytyy sahata, niin veitsi on silloin tylsä. Terävällä veitsellä riittää yksi liike siihen että kaalista tai salaatista saa suikaleita.
        Se vihreä salaatti onkin vain osa ruokaisaa salaattia ja varsinainen maku tulee siitä käytetystä proteiinista ja salaatinkastikkseesta.

        Salaattia siis todella tulee ihan muutenkin syötyä. Ongelma siis on vain siinä kun ei oikein keksi muita välipaloja, on vähän yksitoikkoista syödä päivästä toiseen samoja ruokia. Ja muutenkin jos syön joinakin päivinä jo ruokana sitä salaattia, olisi kiva vetää mahaan välipaloiksi jotain muuta kuin sitä samaa.


      • pikkupurtava
        aineenvaihdunnalle kirjoitti:

        on parempi ettei elimistölle koko ajan tuputeta ruokaa.

        Onko tällaisesta jotain tutkimusta? Minulle on aina ollut ihan selviö että on parempi syödä n. 5 kertaa päivässä pieniä annoksia kuin kolmesti paljon. Vaikka ei sillä tutkimuksella (jonka olemassaoloa vähän epäilen) sinänsä olisi mitään merkitystä, en omia ruokailutapojani sen takia muuttaisi. Sitä paitsi minulla on ihan omakohtaisia kokemuksia siitä, miten ruokailukertojen määrä vaikuttaa itseeni ja olen huomannut että näin on huomattavasti parempi. Syökää te vain vaikka koko päivän ruuat kerralla.;)


      • carnac
        kj.mattila kirjoitti:

        mitään pahaa ole, koska noissa juustoissahan on terveellistä eläinrasvaa eikä mitään kovetettua transrasvaa joka on vaarallista.

        kovassa rasvassa ei ole välttämättömiä rasvahappoja (kovin paljon ainakaan) ja se ei nosta HDL:ää. Parempi vain syödä tasapainoisesti sekä pehmeitä että kovia rasvoja.
        Välipalana menee mukavasti kermavaahtoa/juustoa ja lisänä pähkinöitä.
        Tai mitäpä sitä jostain kolesterolista välittämään kun on HDL-arvo liiankin hyvä.


      • Älä sano noin!
        carnac kirjoitti:

        kovassa rasvassa ei ole välttämättömiä rasvahappoja (kovin paljon ainakaan) ja se ei nosta HDL:ää. Parempi vain syödä tasapainoisesti sekä pehmeitä että kovia rasvoja.
        Välipalana menee mukavasti kermavaahtoa/juustoa ja lisänä pähkinöitä.
        Tai mitäpä sitä jostain kolesterolista välittämään kun on HDL-arvo liiankin hyvä.

        Olet 21-vuotias. Kaikki se mitä syöt ja teet elimistöllesi nyt näkyy todellisuudessa vasta parinkymmenen vuoden päästä. Mattila itse on siitä hyvä esimerkki.

        Äärimmäisen harvalla sinun ikäiselläsi on ongelmia kolesterolin kanssa. Kun ikää tulee lisää, on tilanne ihan eri. Kannattaa ennemmin katsoa kuin katua.


      • carnac kirjoitti:

        kovassa rasvassa ei ole välttämättömiä rasvahappoja (kovin paljon ainakaan) ja se ei nosta HDL:ää. Parempi vain syödä tasapainoisesti sekä pehmeitä että kovia rasvoja.
        Välipalana menee mukavasti kermavaahtoa/juustoa ja lisänä pähkinöitä.
        Tai mitäpä sitä jostain kolesterolista välittämään kun on HDL-arvo liiankin hyvä.

        voi paljon syömisillä vaikuttaa kun maksa tuottaa sitä itse jos sitä ei saa ravinnosta ja vähentää sitten omaa tuotantoa jos ravinnosta saa.


      • carnac
        kj.mattila kirjoitti:

        voi paljon syömisillä vaikuttaa kun maksa tuottaa sitä itse jos sitä ei saa ravinnosta ja vähentää sitten omaa tuotantoa jos ravinnosta saa.

        kun tutkimukset ovat ristiriitaisia, yritän pysyä kultaisella keskitiellä. Ei liikaa sokeria eikä liikaa rasvaa.


      • VHH-peikko
        pikkupurtava kirjoitti:

        Onko tällaisesta jotain tutkimusta? Minulle on aina ollut ihan selviö että on parempi syödä n. 5 kertaa päivässä pieniä annoksia kuin kolmesti paljon. Vaikka ei sillä tutkimuksella (jonka olemassaoloa vähän epäilen) sinänsä olisi mitään merkitystä, en omia ruokailutapojani sen takia muuttaisi. Sitä paitsi minulla on ihan omakohtaisia kokemuksia siitä, miten ruokailukertojen määrä vaikuttaa itseeni ja olen huomannut että näin on huomattavasti parempi. Syökää te vain vaikka koko päivän ruuat kerralla.;)

        mutta miksi sinun mielipiteesi olisi parempi kuin jonkun toisen?
        Siinä tapauksessa se olisi jos esittäisit jonkun tutkimuksen asiasta, mutta sitä et ole vielä tehnyt.


      • VHH-peikko
        pikkupurtava kirjoitti:

        Salaattia siis todella tulee ihan muutenkin syötyä. Ongelma siis on vain siinä kun ei oikein keksi muita välipaloja, on vähän yksitoikkoista syödä päivästä toiseen samoja ruokia. Ja muutenkin jos syön joinakin päivinä jo ruokana sitä salaattia, olisi kiva vetää mahaan välipaloiksi jotain muuta kuin sitä samaa.

        on vaikka kuinka, kai olet niitä tutkinut?

        Itse syön salaatin joka päivä töissä, mutta yksikään niistä ei viikon aikana ole samanlainen. Siis vaikka syön salaattia joka päivä ja illalla joka päivä lämpimän ruuan, niin en siltikään syä samaa ruokaa joka päivä. Enkä kyllä voisi kuvitella että vaihtaisin kunnollisen salaatin johonkin välipaloihin töissä saatika että pitäisin sitä jotenkin monipuolisempana vaihtoehtona.

        Kyllähän noita naposteltavien/välipalojen ohjeita tuolta karpeista löytää, mutta en edelleen ymmärrä miksi niitä pitäisi syödä (muuta kuin poikkeustapauksessa). Itse olen päässyt eroon välipaloista kun olen alkanut syömään kunnollisia aterioita. Nykyään pääsen paljon helpommalla kun ei tarvitse montaa kertaa päivässä valmistaa jotain tai ottaa montaa eri purkkia töihin mukaan.


      • Rhytm
        carnac kirjoitti:

        kun tutkimukset ovat ristiriitaisia, yritän pysyä kultaisella keskitiellä. Ei liikaa sokeria eikä liikaa rasvaa.

        se kultainen keskitie taitaa olla kaikista pahin vaihtoehto. Joko runsaasti rasvaa ja vähän hiilareita tai sitten toisin päin.


      • VHH-peikko
        Niin.. kirjoitti:

        Kaikki hyvä on epäterveellistä. Pari täysrukiista leipää päivässä kuuluu myös hiilihydraattitietoisen aterioihin, ellei keliakia vaivaa. Päälle levitettä kinkkua juustoa salaattia eikä tarvitse pilkkoa, myös graavi lohi on maukasta vaihtelua päälliseksi...

        Juuri eilen luin viestiketjua jossa oli puhetta asiasta ja ainut mikä on selvää niin se että viljat eivät oletuksena kuulu karppaukseen, oli karppityyli mikä tahansa. Jopa siitä porukka on aika yksimielistä että edes ne jotka käyttävät viljaa niin heillekään se ei ole jokapäiväistä. Myös siitä ollaan lähes yksimielisiä että mikään korkea GK:n omaava ruoka ei kuulu tai kuuluu vain vähäisenä osana karppaukseen.


      • carnac
        Rhytm kirjoitti:

        se kultainen keskitie taitaa olla kaikista pahin vaihtoehto. Joko runsaasti rasvaa ja vähän hiilareita tai sitten toisin päin.

        molempia saman verran. 40E%, 40E% ja 20E%. Ja rasvasta puolet tyydyttyneitä ja puolet tyydyttymättömiä.


      • carnac kirjoitti:

        molempia saman verran. 40E%, 40E% ja 20E%. Ja rasvasta puolet tyydyttyneitä ja puolet tyydyttymättömiä.

        että rasvat ja hiilarit yhdessä ovat se pahin yhdistelmä ravitsemuksessa. Olen joskus kirjannut ja minulla on hiilarit 15E%. Rasvaa voinkin sitten syödä vapaammin 60E%. En koe jääväni mistään ravinteikkaasta ruoasta paitsi vaikka hiilarit ovatkin noin alhaalla.


      • Missä tutkimuksessa
        VHH-peikko kirjoitti:

        mutta miksi sinun mielipiteesi olisi parempi kuin jonkun toisen?
        Siinä tapauksessa se olisi jos esittäisit jonkun tutkimuksen asiasta, mutta sitä et ole vielä tehnyt.

        sanotaa, että on parempi syödä kaksi tai kolme kertaa päivässä kuin viisi?

        Muilta olet aina vänkäämässä linkkejä, vaikka itse vedät kaiken paskan mitä täällä jauhat ihan vain hihastasi.

        Odotamme.


      • carnac
        kj.mattila kirjoitti:

        että rasvat ja hiilarit yhdessä ovat se pahin yhdistelmä ravitsemuksessa. Olen joskus kirjannut ja minulla on hiilarit 15E%. Rasvaa voinkin sitten syödä vapaammin 60E%. En koe jääväni mistään ravinteikkaasta ruoasta paitsi vaikka hiilarit ovatkin noin alhaalla.

        sopii tuo.
        Olen huomannut olevani paljon virkeämpi tässä viikon verran kun jouduin lisäämään hiilareita. Kaurapuuroa 2 lautasta päivässä, täysjyväriisiä ja näiden hyvien hiilarien lisäksi 2-3 lisäainenäkkäriä välipalaksi ja jälkiruuaksi jäätelö, sokerijugurtti tai suklaapatukka.
        En usko, että 10-15 h päivittäinen opiskelu vielä seuraavat 3 viikkoa onnistuisi vähillä hiilareilla.


      • carnac kirjoitti:

        sopii tuo.
        Olen huomannut olevani paljon virkeämpi tässä viikon verran kun jouduin lisäämään hiilareita. Kaurapuuroa 2 lautasta päivässä, täysjyväriisiä ja näiden hyvien hiilarien lisäksi 2-3 lisäainenäkkäriä välipalaksi ja jälkiruuaksi jäätelö, sokerijugurtti tai suklaapatukka.
        En usko, että 10-15 h päivittäinen opiskelu vielä seuraavat 3 viikkoa onnistuisi vähillä hiilareilla.

        kuitenkin vierailet vhh-palstalla vaikka ruokavaliosi näyttää tosi runsashiilihydraattiselta suklaapatukoineen ja sokerijugurtteineen. Minä olen yksityisyrittäjä ja teen välillä ympäripyöreitä päiviä kun toimistokin on vielä kotona, enkä ole huomannut tarvetta hiilareihin.

        Päinvastoin, ennen vhh:ta minulle iski aina lounaan tai aterian jälkeen väsymys haukotteluineen ja en millään meinannut päästä työn alkuun. Kun siirryin vhh:lle niin sen jälkeen vireystaso on ollut ihan eri luokkaa enkä haukottele työpöytäni ääressä.


      • ihmettelen vähän
        carnac kirjoitti:

        sopii tuo.
        Olen huomannut olevani paljon virkeämpi tässä viikon verran kun jouduin lisäämään hiilareita. Kaurapuuroa 2 lautasta päivässä, täysjyväriisiä ja näiden hyvien hiilarien lisäksi 2-3 lisäainenäkkäriä välipalaksi ja jälkiruuaksi jäätelö, sokerijugurtti tai suklaapatukka.
        En usko, että 10-15 h päivittäinen opiskelu vielä seuraavat 3 viikkoa onnistuisi vähillä hiilareilla.

        motiivejasi tällä palstalla. Tietänet varsin hyvin palstan aiheen ja tulet tänne päivittäin kirjoittamaan kuinka vhh:lla et pysty juoksemaan, et pysty nousemaan portaita ja nyt et pysty enää opiskelemaankaan vaan siihen tarvitaan hirveät kasat hiilareita. Ettei vaan tarkoituksesi olisi pelkästään häiriköidä niinkuin tämä palstan vakiohäirikkö ellet sitten ole hänen sivupersoonansa. Hänellähän on tapana käyttää useita rekisteröityjä nimimerkkejä antaakseen sen kuvan että täällä pyörii useita vhh:n vastaisia kirjoittajia.


      • carnac
        ihmettelen vähän kirjoitti:

        motiivejasi tällä palstalla. Tietänet varsin hyvin palstan aiheen ja tulet tänne päivittäin kirjoittamaan kuinka vhh:lla et pysty juoksemaan, et pysty nousemaan portaita ja nyt et pysty enää opiskelemaankaan vaan siihen tarvitaan hirveät kasat hiilareita. Ettei vaan tarkoituksesi olisi pelkästään häiriköidä niinkuin tämä palstan vakiohäirikkö ellet sitten ole hänen sivupersoonansa. Hänellähän on tapana käyttää useita rekisteröityjä nimimerkkejä antaakseen sen kuvan että täällä pyörii useita vhh:n vastaisia kirjoittajia.

        itse varsin pihalla palstan aiheesta tai näistä dieeteistä. Jos palstan esittelyssä lukee Atkins, Montignac ja Zone niin silloin täällä voi puhua niistä. Voit myös katsoa wikipediasta mitä sanotaan Montignac-dieetistä.

        Teet aika erikoisia johtopäätöksiä kirjoittamastani tekstistä. Urheilu sujuu hyvin vähillä hiilareilla kunhan SYÖ HYVIN (eli energiapitoista ruokaa), mutta lihasten kasvatukseen tarvitaan paljon hiilihydraatteja.
        Ja valitettavasti portaiden nousukin sujuu loistavasti VHH:lla (hiilarirajana 2 hedelmää ja desi kaurahiutaleita kasvisten lisäksi päivässä).


      • VHH-peikko
        Missä tutkimuksessa kirjoitti:

        sanotaa, että on parempi syödä kaksi tai kolme kertaa päivässä kuin viisi?

        Muilta olet aina vänkäämässä linkkejä, vaikka itse vedät kaiken paskan mitä täällä jauhat ihan vain hihastasi.

        Odotamme.

        Onko se tosiaan ainut mihin sinä pystyt? Sinä esitit ensin väitteen, koska pystyt esittämään jotain faktaa VHH vastaisille väitteillesi?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2184
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2023
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1632
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1460
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      77
      1438
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1347
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 51
      1222
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe