Hei! Sattuisiko kukaan tietämään mitään luontoon liittyviä runoja, vaikkapa Veikko Huoviselta?
Minulla olisi ilmaisutaidon lukion pääsykokeet, ja minun täytyisi esittää jokin runo, mutten ole vielä löytänyt minulle sopivaa, luontoon liittyvää runoa.
LUONTOaiheisia RUNOJA ?
4
1606
Vastaukset
- Sara10
löytyy mukavia ja hauskoja runoja tähän lähtöön!
- tältä palstalta
Ei tarvitse mennä sen kauemmaksi. Löytyy ihan hyviä luontorunoja.
Tällä palstalla kirjoittavat ainakin tee.- nimimerkillä ja kobolt- nimimerkillä, runoilijamiehet, hyvin herkkiä ja teräviä luontorunoja.
- humanis+i
myös luontolyriikkaa, ja hänen lähestymistapansa luontoon on erilainen kuin useimpien muiden suomalaisten runoilijoiden; se ei ole tippaakaan haaveellinen, vaan aluksi historiallinen ja biologinen (esim. Tämä matka -kokoelman sarja "Kambri"), myöhemmin tarkan asiallisesti havainnoiva (esim. Niin vaihtuivat vuoden ajat) ja lopulta ekologisiin painotuksiin päätyvä (Esim. Kuolleet vedet). Kokeile jotain näistä, tai valikoimaa Hevonen minun veljeni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131434Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2531354- 1051105
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1211061- 71708
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168681- 52562
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368548- 102541
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52505