paljonko yhdistelmäajoneuvonkuljettaja saa keskimäärin palkkaa kuukaudessa? kuinka paljon ilta, yö ja viikonlopputyöt lisää palkkaa?
kiitos kaunis vastauksista :)
yhdistelmäajoneuvonkuljettaja
36
21622
Vastaukset
- dddee
1200-3500 riippuu työnantajast
- aloittaja
Kiitos vastauksista. Olen vasta aloittanut koulutuksen yhdistelmäpuolella, mutta ensi vuoden keväällä pääsee ihan kunnolla töihinkin, jos kaikki menee hyvin. :)
- bbv
aloittaja kirjoitti:
Kiitos vastauksista. Olen vasta aloittanut koulutuksen yhdistelmäpuolella, mutta ensi vuoden keväällä pääsee ihan kunnolla töihinkin, jos kaikki menee hyvin. :)
En ole alalla mutta tuolla tuntipalkalla on helppo laskea itse. Jos ajat normaalia 8 h päivää jossain jakeluajon tapaisessa, irtoperiä sun muuta, tulee kk-palkaksi joku 1900-. Ja siihen lisät päälle, jos teet vkonloppuna tai muina aikoina, miten se tes nyt tarkasti sitten meneekin. Ja jos teet ylitöitä, joka lauantai heität 10 h keikan ja pidät vain sunnuntait vapaata, eikä ylityökorvauksia makseta vaan vain pelkät tunnit, saat joka lauantailta 110 euroa lisää.
Nuorena kannattaa tehdä ylitöitä jos tuntee jaksavansa, vanhempana monet hakeutuvat alalta pois kun ei enää jaksa koko hommaa. Aina kannattaa pitää vähän ovia raollaan bussi- tai taksihommiin, joista kummatkin ovat pk-seudulla raskasta ja huonosti arvostettua hommaa mutta maaseudulla saattavat olla hyvinkin mukavaa puuhaa. - entinen perä
bbv kirjoitti:
En ole alalla mutta tuolla tuntipalkalla on helppo laskea itse. Jos ajat normaalia 8 h päivää jossain jakeluajon tapaisessa, irtoperiä sun muuta, tulee kk-palkaksi joku 1900-. Ja siihen lisät päälle, jos teet vkonloppuna tai muina aikoina, miten se tes nyt tarkasti sitten meneekin. Ja jos teet ylitöitä, joka lauantai heität 10 h keikan ja pidät vain sunnuntait vapaata, eikä ylityökorvauksia makseta vaan vain pelkät tunnit, saat joka lauantailta 110 euroa lisää.
Nuorena kannattaa tehdä ylitöitä jos tuntee jaksavansa, vanhempana monet hakeutuvat alalta pois kun ei enää jaksa koko hommaa. Aina kannattaa pitää vähän ovia raollaan bussi- tai taksihommiin, joista kummatkin ovat pk-seudulla raskasta ja huonosti arvostettua hommaa mutta maaseudulla saattavat olla hyvinkin mukavaa puuhaa.irtoperiä sun muuta ja 8 h päivä.. käyppä vähän vetelemässä periä pitkin suomenniemeä ni ei oikee toi 8 h riitä.. 8 8 realistisempi..
- 45 t eur/vuosi
Tuttuni ajaa ongelmajätteitä mm. Ekokemille Pohjois-Karjalasta ja Pohjois-Savosta, yhdistelmäajoneuvolla. Päivät toki pitkiä, mutta välissä sitten vapaatakin. Tsekkasin kaverin vuositulot soittamalla verotoimistoon, ja ilmeni että reilut 45.000 eur/vuosi tulot (jokainen voi soittaa verotoimistoon ja kysyä nimen perusteella vuositulot, se on laillista). Sen tiedän ettei hän tee muuta sivutyötä, joten ihan kiva palkka.
- saa tehdä ylkkyä
aivan helvetisti, palkka noin 11 €/h, ylityökorvaukset(mitä ne on?). Sama tuntiliksa milloin ajaa, mutta joissain firmoissa todellakin saa ajaa.
- sikatopi
saa tehdä ylkkyä kirjoitti:
aivan helvetisti, palkka noin 11 €/h, ylityökorvaukset(mitä ne on?). Sama tuntiliksa milloin ajaa, mutta joissain firmoissa todellakin saa ajaa.
ajelen itse jakeluautoa kärryn kans ja ilman. vuositulot on n.32000e enkä tee oikein ylitöitäkään!
- Rekka<>Pena
sikatopi kirjoitti:
ajelen itse jakeluautoa kärryn kans ja ilman. vuositulot on n.32000e enkä tee oikein ylitöitäkään!
Minä ajelen puolikasta ja täyttä ja vähä miten millonkii ja mulla on tulot jotain karvan alle 40tonnii vuodesssa tosin heitän ulkomaan keikkaaki
- .
Rekka<>Pena kirjoitti:
Minä ajelen puolikasta ja täyttä ja vähä miten millonkii ja mulla on tulot jotain karvan alle 40tonnii vuodesssa tosin heitän ulkomaan keikkaaki
Kyllähän siitä hyvän palka saa.. mutta se vaan pitää muistaa että pitää ne tauot tulee mukavat sakot ja saattaa jopa kortti lähtä
- Voi Vetti!
Voiko vain soittaa verotoimistoon ja kysyä jonkun vuosiansiot?? nyt en enää ihmettele kun mun naisjutut päättyy melkein heti kun alkavatkin? jumankauta! nehän on vissiin soitelleet mun tuloista ja kun työtön oon niin minkäs teet?
- ajoa
poikamies pääsee 50000.terv.puolasta.
- Rahti-Masa
Ajelen päivätöissä nuppia ja puoliperää, välillä täysperävaunuakin, ylitöitä ei tarvitse tehdä kun ajot 100-300 kilometrin säteellä, joten ihannehomma. Alalla ollut jo 20 vuotta ja vuositulot 29-30 tuhatta/vuosi
- Rahtimies ratissa
3 tonnia kuussa tulee ja siitä verot pois, en tiedä onko hyvin vai huonost! Töitähän tänne on tultu tekemään ja kun ajaa kilometritaksalla kontteja ja irtoperiä saa puukengät jalassa painaa tallan pohjaan, nyhveröille tiedoksi että se kaasu on se oikeanpuoleinen lämiskä.
Mä ajan tohon kolmeen tonniin 17-20 tuntisia päiviä ,viitenä/kuutenapäivänä viikossa.
Mulla on urakkanuppi rekassa ja rajoitinta on ruuvattu niin että motarilla helposti 130 mittariin ja puukengät kojelaudalle, melkein pikku nokoset vetää, tossa Stadin ja Jyväkylän välissä ajaessa.
Mun isäntä sanokin mulle että ajamaan tänne on tultu ja tää ei ole mikään sosiaalitoimisto.
Kyllä mä näen muijan mukulat yleensä lauantai-iltana ja sunnuntai aamu oon kyllä kovassa darrassa kun ainoo ilta lauantai ryypätä, mä oon joksus ollut niin väsynyt ajon jälkeen et oon nukahtanut sänkyykin puukengät ja farkkurotsi päällä.
Muija VÄHÄN NÄREISSÄÄN ei mulla virtaa kaikkeen riitä eli ajaminen on vienyt naimishalut, mutta pakko jaksaa ajaa et sais sen kolme tonnia ja on se ylväs tunne kun ison scanian moottori jyrähtää ja pitkällä kärryllä lähden toiselle puolelle suomea.
Urakkakeikka pistää painamaan, mua vituttaa nää kääkät jotka köröttelee sitä kahdeksaakymppia, heti kun paikka vilahtaa, niin Scania laulaa ja kärryn kanssa ohi. Pomokon on kehuhut että teen hyvin tulosta, mut sakkoja se ei luvannut maksaa.- Alalla ihan oikeesti
Heh Heh rekkamies.... mistä näitä paskanjauhajia oikein sikiää.
- oikea rahtari
Joopase joo ei taia oikeasti nuo jutut pitää paikkaa :D
- 2994
KESKIMÄÄRIN MULLA 2994 EUROA KK
- JATKOA FFFSS
nIIN JA TIETYSTI PÄIVÄRAHAT TOHON PÄÄLLE NOIN 200 PUHTAANA KÄTEEN.
- 87k
Nykyjään rekkakuski saa 13.33€ tunnissa
8 h päivällä kuukauteen tulee siis 2350€
Yölisä 22:00-6:00 on 20%
Vapaapäivätyölisä (viikon kuudes ja/tai seitsemäs työpäivä) 100%
Pyhälisä 100%
JA ylityöt normaaliin tapaan - Rikastu!
Tämän palstan kommenttien perusteella voi päätellä että miljonääriksi pääsee parhaiten rekkaa ajamalla
- Kuskina töissä
14,23€ yhdistelmäajoneuvonkulj. tuntipalkka lisät
Ilta 15%/h
Yö 20%/h
Ylityöt 50% ekat 12h sen jälkeen 100%
Vapaapäivät 100%
KTA jos ei paljon ylitöitä n.16,50€
Että näin...siitä voi laskea - Kuljettaja
4000-5000€ kk bruttona.
- Miika678756
Onko ihan perus kk palkka tai yli-vkl työt on laksettu kans?
- pössö
2356:80 kk.ilta 15% yö 20% viikonloput 50-100%,riippuen työlistasta
saatko tuntien tasausvapaata viikolla.Epä-säänölliset työ ajat yleensä
kompensoidaan 80h kaksiviikkojaksoihin. Tee palkkasopimus kirjallisena kuukausipalkkana 8h työpäivää noudattaen. - rekkarenki
Kuljetusalan palkka määräytyy alan AKT työehtosopimuksen mukaan ! Se on hyvä sopimus eli olemme tuntipalkkalaisia 2vìikko jaksossa ! Alalle aikovat Kannattaa järjestäytyä AKT:en !
- Rahtarikoo
Bruttona itselläni 4000-4500e / kk
- Rahtarimees
3800€/kk
- Anonyymi
Mikä firma?
- Anonyymi
15-16e tunti. Yötyöstä 20% lisä noin suurinpiirtein. Riippuu paljon työnantajasta mitä sovittu onko tes firma vai ei. Sellanen 3000-3500e kk aika perus
- Anonyymi
Senttiäkään ei tartte maksaa siitä, että tuut hidastelemaan meidän tavallisten autoilijoiden eteen sillä vitun peltinorsullas
- Anonyymi
Älä nyt suutu jos mielestäsi 'peltilehmällä' ajava tienaa enemmän kuin sinä. Kommentoinnistas päätellen kuuraat päivät vessoja ja tienaat juuri ja juuri ittelles ruokaa. :)
- Anonyymi
Ilman näitä meidän "peltilehmiä" tavara ei liikkuisi että mene muualle itkemään kassatäti
- Anonyymi
3500€/kk netto
- Anonyymi
Mistä saa moisen rahan
- Anonyymi
2300 € brutto.
- Anonyymi
3800-4200 netto, pohjoismaiden liikenne päivärahoineen.
- Anonyymi
Odotustunnit maksetaan tietysti jos odottaa laivaa tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100