yhdistelmäajoneuvonkuljettaja

utelias aatu

paljonko yhdistelmäajoneuvonkuljettaja saa keskimäärin palkkaa kuukaudessa? kuinka paljon ilta, yö ja viikonlopputyöt lisää palkkaa?

kiitos kaunis vastauksista :)

36

20568

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dddee

      1200-3500 riippuu työnantajast

      • aloittaja

        Kiitos vastauksista. Olen vasta aloittanut koulutuksen yhdistelmäpuolella, mutta ensi vuoden keväällä pääsee ihan kunnolla töihinkin, jos kaikki menee hyvin. :)


      • bbv
        aloittaja kirjoitti:

        Kiitos vastauksista. Olen vasta aloittanut koulutuksen yhdistelmäpuolella, mutta ensi vuoden keväällä pääsee ihan kunnolla töihinkin, jos kaikki menee hyvin. :)

        En ole alalla mutta tuolla tuntipalkalla on helppo laskea itse. Jos ajat normaalia 8 h päivää jossain jakeluajon tapaisessa, irtoperiä sun muuta, tulee kk-palkaksi joku 1900-. Ja siihen lisät päälle, jos teet vkonloppuna tai muina aikoina, miten se tes nyt tarkasti sitten meneekin. Ja jos teet ylitöitä, joka lauantai heität 10 h keikan ja pidät vain sunnuntait vapaata, eikä ylityökorvauksia makseta vaan vain pelkät tunnit, saat joka lauantailta 110 euroa lisää.

        Nuorena kannattaa tehdä ylitöitä jos tuntee jaksavansa, vanhempana monet hakeutuvat alalta pois kun ei enää jaksa koko hommaa. Aina kannattaa pitää vähän ovia raollaan bussi- tai taksihommiin, joista kummatkin ovat pk-seudulla raskasta ja huonosti arvostettua hommaa mutta maaseudulla saattavat olla hyvinkin mukavaa puuhaa.


      • entinen perä
        bbv kirjoitti:

        En ole alalla mutta tuolla tuntipalkalla on helppo laskea itse. Jos ajat normaalia 8 h päivää jossain jakeluajon tapaisessa, irtoperiä sun muuta, tulee kk-palkaksi joku 1900-. Ja siihen lisät päälle, jos teet vkonloppuna tai muina aikoina, miten se tes nyt tarkasti sitten meneekin. Ja jos teet ylitöitä, joka lauantai heität 10 h keikan ja pidät vain sunnuntait vapaata, eikä ylityökorvauksia makseta vaan vain pelkät tunnit, saat joka lauantailta 110 euroa lisää.

        Nuorena kannattaa tehdä ylitöitä jos tuntee jaksavansa, vanhempana monet hakeutuvat alalta pois kun ei enää jaksa koko hommaa. Aina kannattaa pitää vähän ovia raollaan bussi- tai taksihommiin, joista kummatkin ovat pk-seudulla raskasta ja huonosti arvostettua hommaa mutta maaseudulla saattavat olla hyvinkin mukavaa puuhaa.

        irtoperiä sun muuta ja 8 h päivä.. käyppä vähän vetelemässä periä pitkin suomenniemeä ni ei oikee toi 8 h riitä.. 8 8 realistisempi..


    • 45 t eur/vuosi

      Tuttuni ajaa ongelmajätteitä mm. Ekokemille Pohjois-Karjalasta ja Pohjois-Savosta, yhdistelmäajoneuvolla. Päivät toki pitkiä, mutta välissä sitten vapaatakin. Tsekkasin kaverin vuositulot soittamalla verotoimistoon, ja ilmeni että reilut 45.000 eur/vuosi tulot (jokainen voi soittaa verotoimistoon ja kysyä nimen perusteella vuositulot, se on laillista). Sen tiedän ettei hän tee muuta sivutyötä, joten ihan kiva palkka.

      • saa tehdä ylkkyä

        aivan helvetisti, palkka noin 11 €/h, ylityökorvaukset(mitä ne on?). Sama tuntiliksa milloin ajaa, mutta joissain firmoissa todellakin saa ajaa.


      • sikatopi
        saa tehdä ylkkyä kirjoitti:

        aivan helvetisti, palkka noin 11 €/h, ylityökorvaukset(mitä ne on?). Sama tuntiliksa milloin ajaa, mutta joissain firmoissa todellakin saa ajaa.

        ajelen itse jakeluautoa kärryn kans ja ilman. vuositulot on n.32000e enkä tee oikein ylitöitäkään!


      • Rekka<>Pena
        sikatopi kirjoitti:

        ajelen itse jakeluautoa kärryn kans ja ilman. vuositulot on n.32000e enkä tee oikein ylitöitäkään!

        Minä ajelen puolikasta ja täyttä ja vähä miten millonkii ja mulla on tulot jotain karvan alle 40tonnii vuodesssa tosin heitän ulkomaan keikkaaki


      • .
        Rekka<>Pena kirjoitti:

        Minä ajelen puolikasta ja täyttä ja vähä miten millonkii ja mulla on tulot jotain karvan alle 40tonnii vuodesssa tosin heitän ulkomaan keikkaaki

        Kyllähän siitä hyvän palka saa.. mutta se vaan pitää muistaa että pitää ne tauot tulee mukavat sakot ja saattaa jopa kortti lähtä


      • Voi Vetti!

        Voiko vain soittaa verotoimistoon ja kysyä jonkun vuosiansiot?? nyt en enää ihmettele kun mun naisjutut päättyy melkein heti kun alkavatkin? jumankauta! nehän on vissiin soitelleet mun tuloista ja kun työtön oon niin minkäs teet?


    • ajoa

      poikamies pääsee 50000.terv.puolasta.

      • Rahti-Masa

        Ajelen päivätöissä nuppia ja puoliperää, välillä täysperävaunuakin, ylitöitä ei tarvitse tehdä kun ajot 100-300 kilometrin säteellä, joten ihannehomma. Alalla ollut jo 20 vuotta ja vuositulot 29-30 tuhatta/vuosi


    • Rahtimies ratissa

      3 tonnia kuussa tulee ja siitä verot pois, en tiedä onko hyvin vai huonost! Töitähän tänne on tultu tekemään ja kun ajaa kilometritaksalla kontteja ja irtoperiä saa puukengät jalassa painaa tallan pohjaan, nyhveröille tiedoksi että se kaasu on se oikeanpuoleinen lämiskä.
      Mä ajan tohon kolmeen tonniin 17-20 tuntisia päiviä ,viitenä/kuutenapäivänä viikossa.
      Mulla on urakkanuppi rekassa ja rajoitinta on ruuvattu niin että motarilla helposti 130 mittariin ja puukengät kojelaudalle, melkein pikku nokoset vetää, tossa Stadin ja Jyväkylän välissä ajaessa.
      Mun isäntä sanokin mulle että ajamaan tänne on tultu ja tää ei ole mikään sosiaalitoimisto.

      Kyllä mä näen muijan mukulat yleensä lauantai-iltana ja sunnuntai aamu oon kyllä kovassa darrassa kun ainoo ilta lauantai ryypätä, mä oon joksus ollut niin väsynyt ajon jälkeen et oon nukahtanut sänkyykin puukengät ja farkkurotsi päällä.
      Muija VÄHÄN NÄREISSÄÄN ei mulla virtaa kaikkeen riitä eli ajaminen on vienyt naimishalut, mutta pakko jaksaa ajaa et sais sen kolme tonnia ja on se ylväs tunne kun ison scanian moottori jyrähtää ja pitkällä kärryllä lähden toiselle puolelle suomea.
      Urakkakeikka pistää painamaan, mua vituttaa nää kääkät jotka köröttelee sitä kahdeksaakymppia, heti kun paikka vilahtaa, niin Scania laulaa ja kärryn kanssa ohi. Pomokon on kehuhut että teen hyvin tulosta, mut sakkoja se ei luvannut maksaa.

      • Alalla ihan oikeesti

        Heh Heh rekkamies.... mistä näitä paskanjauhajia oikein sikiää.


      • oikea rahtari

        Joopase joo ei taia oikeasti nuo jutut pitää paikkaa :D


    • 2994

      KESKIMÄÄRIN MULLA 2994 EUROA KK

      • JATKOA FFFSS

        nIIN JA TIETYSTI PÄIVÄRAHAT TOHON PÄÄLLE NOIN 200 PUHTAANA KÄTEEN.


    • 87k

      Nykyjään rekkakuski saa 13.33€ tunnissa

      8 h päivällä kuukauteen tulee siis 2350€

      Yölisä 22:00-6:00 on 20%

      Vapaapäivätyölisä (viikon kuudes ja/tai seitsemäs työpäivä) 100%

      Pyhälisä 100%

      JA ylityöt normaaliin tapaan

    • Rikastu!

      Tämän palstan kommenttien perusteella voi päätellä että miljonääriksi pääsee parhaiten rekkaa ajamalla

    • Kuskina töissä

      14,23€ yhdistelmäajoneuvonkulj. tuntipalkka lisät

      Ilta 15%/h
      Yö 20%/h
      Ylityöt 50% ekat 12h sen jälkeen 100%
      Vapaapäivät 100%

      KTA jos ei paljon ylitöitä n.16,50€

      Että näin...siitä voi laskea

    • Kuljettaja

      4000-5000€ kk bruttona.

      • Miika678756

        Onko ihan perus kk palkka tai yli-vkl työt on laksettu kans?


    • pössö

      2356:80 kk.ilta 15% yö 20% viikonloput 50-100%,riippuen työlistasta
      saatko tuntien tasausvapaata viikolla.Epä-säänölliset työ ajat yleensä
      kompensoidaan 80h kaksiviikkojaksoihin. Tee palkkasopimus kirjallisena kuukausipalkkana 8h työpäivää noudattaen.

    • rekkarenki

      Kuljetusalan palkka määräytyy alan AKT työehtosopimuksen mukaan ! Se on hyvä sopimus eli olemme tuntipalkkalaisia 2vìikko jaksossa ! Alalle aikovat Kannattaa järjestäytyä AKT:en !

    • Rahtarikoo

      Bruttona itselläni 4000-4500e / kk

    • Rahtarimees

      3800€/kk

      • Anonyymi

        Mikä firma?


    • Anonyymi

      15-16e tunti. Yötyöstä 20% lisä noin suurinpiirtein. Riippuu paljon työnantajasta mitä sovittu onko tes firma vai ei. Sellanen 3000-3500e kk aika perus

    • Anonyymi

      Senttiäkään ei tartte maksaa siitä, että tuut hidastelemaan meidän tavallisten autoilijoiden eteen sillä vitun peltinorsullas

      • Anonyymi

        Älä nyt suutu jos mielestäsi 'peltilehmällä' ajava tienaa enemmän kuin sinä. Kommentoinnistas päätellen kuuraat päivät vessoja ja tienaat juuri ja juuri ittelles ruokaa. :)


      • Anonyymi

        Ilman näitä meidän "peltilehmiä" tavara ei liikkuisi että mene muualle itkemään kassatäti


    • Anonyymi

      3500€/kk netto

      • Anonyymi

        Mistä saa moisen rahan


    • Anonyymi

      2300 € brutto.

    • Anonyymi

      3800-4200 netto, pohjoismaiden liikenne päivärahoineen.

      • Anonyymi

        Odotustunnit maksetaan tietysti jos odottaa laivaa tms.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5075
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3197
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1315
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe