kengät on nahkaa ja ne pitäis pestä mutta voiko niitä laittaa pesukoneeseen? vai pitääkö pestä käsin vai voiko siitäkin mennä pilalle?
miten voin pestä kengät?
4
910
Vastaukset
- _mie vaan_
Mun mielestä kannattaa kostealla/märällä rätillä pyyhkiä kengät.
- Kengät
Itse putsaan kengät joka käytön jälkeen märällä liinalla. Ei tuli mieleenkään laittaa pesukoneeseen. Mutta eihän sitä tiedä. Mutta minäkin kehottaisin käyttämään märkää rättiä.
- yukny
ne kengät pitäis siis saada pestyä myös sisältä. että miten sen saa tehtyä?
- emma
Pesin tyttäreni Super Starsit (Adidakset) pesukoneessa.Oli pakko saada puhtaaksi sisältäkin.Laitoin pesuaineeksi pyykkipulveria ja mäntysuopaa.Puhdasta tuli.Ainakaan nuo kengät ei kärsineet pesussa yhtään.Olen aina pessyt lenkkaritkin pesukoneessa,hyvin tuloksin.Käyttäen 30-40 asteen lämpötilaa ja hienopesua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329