Kumpi on parempi?
Minä pidän enemmän Parliamentista, lähinnä runsaiden torvisoittimien takia. Hyviä biisejä löytyy kymmenittäin, esim. P-Funk, Mothership Connection, Give Up The Funk, Flash Light, Up For The Downstroke.
Entäs te muut?
Parliament / vs. / Funkadelic
5
1602
Vastaukset
- friikki87
No Parliament tietysti! P:n biiseissä on jotenkin parempi saundi ja tunnelma. Rytmit on tiukkoja ja bassoista löytyy potkua.
Onhan tuo Funkadelic myös tietysti ihan jees. Soundiltaan jotenkin rokimpi...en osaa oikein enempää selittää! - Dr. Funkensson
Parliamentin Funkentelechy Vs. Placebo Syndrome -levyllä oli Flash Lightin lisäksi muitakin hyviä biisejä, mutta Parliament minusta vain paransi grooveaan ajan myötä, joten eniten tykkään levyistä Gloryhallastoopid ja Trombipulation.
- tilt
on kyllä tuo Mothership Connection. Mutta tykkään myös niistä ekoista levyistä. En Osmiumista erityisesti, mutta Up For The Downstroke ja Chocolate City on tosi hyviä.
- tilt
Gloryhallastoopid-levyn Theme From The Black Hole on kyllä aivan hemmetin kova biisi. Noista uudemmista biiseistä muita hyviä mun mielestä on Aqua Boogie ja Let's Play House.
- A. Aikayksikkö
Mun mielestä ne on käytännössä sama bändi. Ja siis yhtä hyviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512